אבילה האחד
New member
תגובה מנציג שרות לשעבר
היי, קראתי את התלונה שלך וממש הזדהתי איתך. אני עבדתי בשרות לק' של יס כמה שנים, עזבתי לא מזמן. אני רוצה להגיד לך שכל היחס וכל ושרות שקיבלת מנציגי החברה - זה משהו שהחברה מעודדת אצל עובדיה, במישורין או בעקיפין. לא יודע אם את יודעת, אבל המשכורת של כל נציג שרות טלפוני, ולא משנה עם איזה חברה את מדברת ממשכרות "בסיס" ומיעדים למיניהם. אחד היעדים ה"כבדים" שמשפיעים על המשכרות של אותו הנציג - הוא שיחות לשעה. בכל חברה הפרמטר הזה נבדק אחרת, אבל הוא קיים הכל מקום. לכן, שאת מדברת עם נציג ואת מרגישה שהוא כבר חסר סבלנות ומת לסיים את השיחה - תדעי שזה לא אישי כלפייך. לא זה אמור לעזור לך או לתת לך הרגשה טובה יותר, ממש לא!!! רק שתדעי מה עומד מאחורי זה. כמה פעמים אני בתקופת העבודה שלי נתקלתי הבמקרים דומים לשלך, או בלקוחות הפונים בכל מיני בעיות, שממש כאב לי אליהם והייתי רוצ ה לעזור - ואז הייתי עוצר וחושב: רגע, מה אני עושה? אני מדבר ומזדהה איתו עוד 5 דקות - ומאבד 200, 300 ש"ח מהמשכרות או שאני "מנפנף" אותו ומגיע למשכורת נורמלית? זה משחק שמנהלי החברה מעודדים ומתגמלים עליו את המציגים...כביכול, תן ללקוח את השרות הטוב ביותר - אך עשה זאת במספר דקות בלבד. כולם יודעם שזה פשוט לא ניתן. אז מה עושים? בוחרים בכסף. סליחה על האמת המרירה, אבל זה נכון. אני עבדתי על משכורת מינימום, ו-200-300 ש"ח היו עושה לי את ההבדל מקווה בשבילך שבסוף הכל הסתדר לך. תעדכני אותי....
היי, קראתי את התלונה שלך וממש הזדהתי איתך. אני עבדתי בשרות לק' של יס כמה שנים, עזבתי לא מזמן. אני רוצה להגיד לך שכל היחס וכל ושרות שקיבלת מנציגי החברה - זה משהו שהחברה מעודדת אצל עובדיה, במישורין או בעקיפין. לא יודע אם את יודעת, אבל המשכורת של כל נציג שרות טלפוני, ולא משנה עם איזה חברה את מדברת ממשכרות "בסיס" ומיעדים למיניהם. אחד היעדים ה"כבדים" שמשפיעים על המשכרות של אותו הנציג - הוא שיחות לשעה. בכל חברה הפרמטר הזה נבדק אחרת, אבל הוא קיים הכל מקום. לכן, שאת מדברת עם נציג ואת מרגישה שהוא כבר חסר סבלנות ומת לסיים את השיחה - תדעי שזה לא אישי כלפייך. לא זה אמור לעזור לך או לתת לך הרגשה טובה יותר, ממש לא!!! רק שתדעי מה עומד מאחורי זה. כמה פעמים אני בתקופת העבודה שלי נתקלתי הבמקרים דומים לשלך, או בלקוחות הפונים בכל מיני בעיות, שממש כאב לי אליהם והייתי רוצ ה לעזור - ואז הייתי עוצר וחושב: רגע, מה אני עושה? אני מדבר ומזדהה איתו עוד 5 דקות - ומאבד 200, 300 ש"ח מהמשכרות או שאני "מנפנף" אותו ומגיע למשכורת נורמלית? זה משחק שמנהלי החברה מעודדים ומתגמלים עליו את המציגים...כביכול, תן ללקוח את השרות הטוב ביותר - אך עשה זאת במספר דקות בלבד. כולם יודעם שזה פשוט לא ניתן. אז מה עושים? בוחרים בכסף. סליחה על האמת המרירה, אבל זה נכון. אני עבדתי על משכורת מינימום, ו-200-300 ש"ח היו עושה לי את ההבדל מקווה בשבילך שבסוף הכל הסתדר לך. תעדכני אותי....