תגידו ביום של הבחירות לומדים? ומתי

xc

New member
לומדים

אלא אם כן מה שהאוזר אמר. איזה כיף שיש לי זכות הצבעה אבל אין לי מושג למי להצביע?.:\ ולא אל תהפכו את הת'רד הזה לתעמולה פוליטית במי יש להצביע. תודה ולהתראות.
 

בנאשי

New member
גם לי יש סוף סוף זכות הצבעה!!

בדיוק שבוע וחצי אחרי היומולדת 17 שלי יש את הבחירות....אני כנראה מצביעה למועצת העיר למרצ אבל לראש עיר...וואלה אין לי מושג...כולם דפוקים!!!! אולי אני אבחר בווטרינר של הכלב שלי..זה הסיימון גולדמשו....אבל בתכלס..אני ממש לא יודעת...אני בטח אבחר כשאני אגיע לקלפי..
 
בת 17 עם זכות הצבעה...?

ממה שאני יודע זכות ההצבעה היא מגיל 18.....וגם אם היומולדת 18 שלך חל שבוע וחצי לפני הבחירות לא תוכלי להצביע.... כי הנתונים של אלה שיש להם זכות הצבעה מגיעים ממשרד הפנים כמה חודשים לפני הבחירות, ואז את ואנשים שהם "כמעט" לא נכללים - אני מניסיון אישי יודע זאת, כי בבחירות של 1993 כבר הייתי בן 18,(וכמה ימים) אך לא יכלתי להצביע למרות שהיתה לי כוונה כזו.
 

send105

New member
רק שתדע ש...

השנה יש זכות הצבעה מגיל 17!!!שינו את החוק...
 
לא ידעתי

מעניין, ממש לא ידעתי.... בכל מקרה, היא לא תוכל להצביע , כי הנתונים ממשרד הפנים לא "ירדו"
 

11390841

New member
אם אתה לא יודע במי לבחור

זה אומר שאתה לא מספיק מעורב בנושא ואנשים שלא מעורבים בפוליטיקה לא צריכים בכלל להתקרב לקלפי לבוא ולשאול במי לבחור? אין לך דעה? כיוון?
 
למה לא?

היא ניראת לי מתאימה מאוד, השכנים שלי במפלגה שלה, ויש לה עבר מאוד עשיר בכל הקטע הפוליטי.
 

xc

New member
בורי חברבורי

בגל שאינני יודע זה אומר שאני לא צריך להתקרב לקלפי? בגלל "שאיני מעורב פוליטית" יש עלי טאבו? איפה אתה חי? - פקח עיניך איש, ותבין ש כ80% אחוז מכלל אוכלסית ישראל אינה ואני חוזר אינה מעורבות פוליטית, ובכלל איך אתה מגדיר מישהו שמעורב פולטית? והאם עקב כך זה שולל את זכותו להתקרב לקלפי. אתה מבדר ומשעשע גם יחד, אם איני יודע במי לבחור, אז לא אצביע? סלח לי אבל אם אני מתלבט? אתה יודע כמה אנשים לא יודעים במי לבחור? חשבת פעם על המערכת הפולטית שלנו כמערכת שכול אחד רץ להיות ראש ממשלה וכו' ובכל נוצר מצב ש6-10 אנשים רצים לאותה משרה, והדבר הזה קצת , אבל טיפל'ה מקשה על הבחירה. ושוב תתפכח ותבין שרוב האוכלוסיה לא יודעת פשוט במי לבחור פשוטו כמשמעו, ותופעה זו לא רק נפוצה בבחירות המקומיות אלא בבחירות הכלל ארציות לראשות הממשלה. פקח עיניך בחור, ותבין את המצב. פקח ותחשוב טוב טוב, מי באמת יעשה את מה שהוא מבטיח, וכדי לעשות זאת אתה לא צריך להסתמך על פוליטיקה, אלא על הכרות נבכי נשמת הבן אדם. דבר זה לצערי לא תוכל לעשות. ושלא יעבדו עליכם חבר'ה. יום טוב.
 

11390841

New member
דבר ראשון

אני נקבה. דבר שני, אני יודעת טוב מאוד שרוב המדינה לא יודעת במי לבחור. בגלל זה אני לא מתפלאת שהמדינה נמצאת במצב שהיא נמצאת. ואני באמת מתחילה להאמין שאולי דמוקרטיה לא מתאימה כאן בארץ. (למרות הדעות הלגמרי מנוגדות שיש לי) אבל זה וויכוח שמיותר להכנס אליו. בקשר אליך. לפי מה שהבנתי, אתה לא "מתלבט" פשוט אינך יודע את מצעי הבחירות של המועמדים. מה שמראה על בורות פוליטית מסוימת. ואני לא מתיימרת להיות מבינה גדולה, גם אני לא מתעסקת כלל וכלל בפוליטיקה של כפ"ס.
 
אז את רוצה שרק מי שבתוך הפוליטיקה

יצביע? את בסדר? אין מה לעשות אז לא כולם מבינים בזה אבל כל אחד לוקח את שיקול דעתו כשהו מצביע
 

11390841

New member
הא?

את בכלל מבינה על מה אני מדברת? מה הקשר "מי שבתוך הפוליטיקה"? ידע בסיסי על המועמדים. זה הכל.
 

send105

New member
אורצצצצצצצציייייייי

היי אורצי אני מתה עלייך בובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואולי זה אני או שאולי רק נדמה לי ואולי השתנה בי הכל מי שמושך בחוטים תפסיק למשוך רק ממני כבר נמאס לי נמאס לי לסבול אבל את את לא נותנת לי ליפול את לא נותנת לי ליפול שתי עיניי דומעות עד שאני לא יכול לראול עוד​
 
למעלה