תגידו זה רציני הפורום הזה?

תגידו זה רציני הפורום הזה?

שחרדי ישקיע את זמנו ומחשבתו בספורט זה לא יאמן ועוד פותחים פורום לחרדים לספורט. לכדורגל אתם לא הולכים או שכן מי יודע אז מי שהולך הוא לא חרדי הוא מחופש לחרדי. א קיצר העולם השתגע.
 
תיקון

האתר הזה מונה כארבעה ניקים שאחד כותב הוא עונה לעצמו וחוזר חלילה. עד שבא אחד מרבעית הבנים וכותב משהו.מעגל קסמים של ארבעה משועממים שהם חרדים כמו שאני אדמור. אז אין פה חרדים ואין כלום סתם אתר מפוקפק של ארבעה משועממים.
 
תרשו לי לא להתייחס

אם רק היה אמוטיקון של אצבע משולשת הוא היה מופיע כאן. לילה טוב חברים.
 
יש לי שאלה אליך

אם ברצינות עסקינן: האם השם שלך עונה להגדרה או שמבטא יצור משועמם שניזרק מפורום הומואים דתיים לאחר שתהה ``בתמימות`` על הקשר בין ההומואים לדתיים בקיצור תעבור לפרום הבא!
 
אני אלחש לך באוזן

זה שאתה חרדי בגרוש זה כבר הבנתי אתה כלום ושום דבר.לקרוא לעצמך חרדי זה פרסה. ובעניין ההומואים אני מבין שזה ישב לך הרבה זמן בבטן אז הפלת עלי את הנטיות שלך.......
 
אתה צריך להבין

זה שקראת לעצמך דר יד לא עושה אותך ממונה לקבוע חוקים. אגב שלא תבין לא נכון, אני מבין אותך טוב מאוד, ככול הניראה ישבת בבית וחשבת איזה שם לקרוא לעצמך ואז עלה ברעיון את השם הזה דר יה(היהודי)ובדימיונך אתה כבר רואה את עצמך עובר מפורום לפורום ומוכיח את כל החרדים(ההומואים ספורט ועוד ועוד) שלא תחשוב שאני לא מבין אותך אגב אתה מזכיר לי חבר שגם ניכנס לתיסבוך כמוך איזה שם לקרוא לעוצמו וקרא לעצמו חובש מד``א (מדליק לא?) ומרוב ההיתלהבות החל לעבור מפרום לפרום (24 וכו`) ולהעיר על תאונה הערות ``מקצעיות``.(סופו הטרגי אגב היה שנחסם לצמיתות לאחר שעלה על עצבי החברים שם) יש דימיון בין שני המיקרים לא . ולגבי ``נטיותי`` תגובתך מלמדת שנילחצת מאוד על זה שחספו את ביקורך התכופים בפרום ההומואים (זה לא רציני לומר לשני מה שהוא אמר עלך?)אז רק רציתי לסיום להרגיעך זה בסדר גם לצאת מהארון העיקר לשמור על קור הרוח ולא להילחץ.
 
אני יענה לך. למרות שלא אהבתי את

הגישה. אז כך: בוא נסתכל על ספורט כסדר עדיפוית מה עדיף שבחור דתי יהיה עסוק בספורט או בשאר החרא של העולם? להבא אל תזלל באנשים שאתה לא מכיר כי מה שלמדת הספקתי לשכוח!
 
הגישה של חרדי

היא ללמוד ולהיות ירא שמיים ככל יכולתו. זה שאתה וחברייך המועטים פה מעדיפים ספורט ולא ב"חרא של העולם" כדברייך איזה שפה של חרדי? חרדי? לא מעלה ולא מוריד מזה שאתה בטלן מצוי ומה שלמדת לא מעיניני בטוח שהרבה לא ובטוח ששכחת תלמודך ומה שאני יודע נשאיר את זה בצד.אני לא גאון כמוך.סתם הדיוט.
 
למעלה