תגידו כאילו באמת

אההה וגם../images/Emo58.gif

ג'ק לא יסלח לעצמו, הוא יקח את זה קשה. פיליס וניקי פותחות רשת ספא ביחד ושרון תיהיה דוגמנית והדוברת של החברה שלהם. ויש עוד אבל חבל להרוס הכל.
 

sergew2

New member
יששששש!

מגיע לג'ק ולהתנשאות שלו
 
../images/Emo58.gif../images/Emo6.gifטוב, ממה שאני זוכרת

ג'ון עוד מעט יכיר את אמא של מייקל (הוא לא ידע שהיא היא אמא שלו), יתאהב בה והם יתחתנו, אשלי וג'ק ישנאו אותה קשות. היא תקבל תפקיד במעבדות של אשלי משהו קטן, ובגלל שהיא רוצה יותר, היא חשבה על תוכנית: היא שמה חומר מסוכן באחד הקרמים החדשים והמופלאים של אשלי, כדי שיגרם נזק קל, ואז הם יצתרכו אותה (לא זוכרת מה היה ההגיון מאחורי זה, זה היה מזמן). בקיצור, בגלל זה אשה אחת תמות וילדה אחת (ששיחקה בקרם של אמא שלה) תפצע קשה. כמו שסיפרתי בעבר, בעלה האלים לשעבר של גלוריה (אמא של מייקל), חוזר ומנסה לסחוט אותה, מפה לשם ג'ון רוצח אותו, נכנס לכלא ומאבד קצת את שפיותו, ג'ק מנצל את העובדה שהוא נעשה כזה וגורם לו לשנות את צוואתו. לאחר מותו של ג'ון גלוריה נשארת ללא כלום, ובנוסף ג'ק אורז את בגדיה בשקיות זבל ומגרש אותה מהבית. בזמן הזה בנתיים מתרחש החילופי זוגות בין ניק ושרון לפיליס וג'ק. ג'ק מתחיל לסבול מהזיות והוא רואה את רוחו ג'ון, אשר מטיף לו על הדרך בה התנהל עם גלוריה. (זהו עד כאן ראיתי, אם משהו יודע מה נגמר עם זה שיספר לנו). אני ינסה להזכר בעוד.
 

Vesper Lynd

New member
מה?!

ג'ון מת!? רגע רגע רגע, ג'בו נסגרת? זהו? מתה? מה העניין שם?
 
למיטב זכרוני

ויקטור משתלט על ז'בו, וג'ק מנסה להחזיר את החברה אליו, הוא ירגיש במיוחד רע עם זה, בגלל ג'ון, לאחר שג'ון מת, ויקטור עובר משהו ופתאום הוא מאוד נחמד לג'ק ומנסה לפתוח איתו דף חדש, הם נעשים חברים וויקטור סומך עליו, אבל...הוא לא יודע שג'ק משחק אותה, מרמה ובוגד באמונו, ומנסה דרך חברה פקטיבית לקנות את ז'בו בחזרה, אא"ט הוא מצליח. היו פרקים מאוד עצובים שג'ון מת, אני אישית אהבתי את הדמות שלו. ועוד משהו, בפרקים החדשים לא זכור לי ילד של אשלי ובראדלי, אז לא נראה לי שההריון הזה יתקיים. מייקל ולורן מתחתנים ויש להם ילד, האמת זוג חמוד. לילי מתחתנת עם דניאל הבן של פיליס. והאהבה פורחת שוב בין קולין (שחקנית חדשה) לג' טי. והכי חשוב, סוף סוף מתפוצצת פרשיית מלקולם - לילי - ניל, מגלים מי האבא האמיתי.
 
../images/Emo58.gif

מלקולם, וניל יקח את זה מאאאאאאאוד קשה (טוב, ברור) וגם לילי. מלקולם (ההורס הזה), חוזר לסדרה, נעלם ונחשב כמת, חוזר ושוב נעלם. (לא סגור על עצמו).
 

brum

New member
../images/Emo58.gif

קודם כל ז'אבו לא נסגרת, אבל ג'ק מגורש מהניהול שלה (לתקופה קצרה ניהל אותה דרך "איש קש"), אבל עדיין היא קיימת. גלוריה שגרמה לכל התסבוכת עדיין מנסה בימים אלו לגנוב את ההוכחה האחרונה שתפליל אותה. ג'ק עדיין רואה את רוחו של אביו גם אחרי שנגמרו לו על יסורי המצפון בעקבות יחסו עם גלוריה (כנראה שהשחקן ג'רי דאגלס ממש לא יכול להפרד מהדמות שלו ואוהב את הסדרה) ויקטור הורשע בבית משפט בגלל הצורה שהוא כמעט חיסל את ז'אבו. ולגבי ההריון של אשלי מבראד - ממש אוטוטו נראה איך אשלי עוברת תאונה ומאבדת את התינוק (וגם את שפיותה לזמן מה) לילי כבר התגרשה מדניאל אבל עדיין כרוכה אחריו ג'יי טי וקולין אומנם חזרו אך נפרדו שוב סופית כשקולין התאהבה במרצה שלה. רק לאחרונה התפייסו בזמן שסידרו את מיטה של ויקטוריה (שעדיין בקומה), ג'י טי מאורס לויקטוריה.
 

sharona78

New member
שאלה ספוילרית../images/Emo58.gif

התינוק של ויקטוריה הוא מ ג'י טי ? כי לפי מה שהבנתי בהתחלה לא היה ברור מי האבא, בראד או ג'יי טי.... ותודה רבה לכן brum ואנטיבס300 על כל העדכונים... חלק כבר ידעתי אבל תמיד נחמד להתעדכן מחדש......
 

brum

New member
../images/Emo58.gifתשובה

עדיין לא יודעים אם התינוק של ג'י טי או לא (הם מאורסים זה כל מה שאמרתי) אבל הייתה רמיזה לפני כמה פרקים שעשו לויקטוריה אולטראסאונד וגיל ההריון היה יותר קטן ממנה שחשבו קודם (כלומר היא נכנסה להריון יותר מאוחר) ולכן הסיכויים שהתינוק של ג'י טי גבוה יותר.
 
וואוו כמה שינויים

ג'ק לא הצליח לקנות את החברה בחזרה? השארת אותי בהלם כמעט על הכל. מה עם ניק ושרון, יש איזה סיכוי שיחזרו? תודה על העידכונים החמים.
 

brum

New member
../images/Emo58.gif

לג'ק אסור להיות חלק מז'בו בגלל תביעה שהייתה נגד הקרם שגלוריה זיהמה בחומר שכביכול גרם למותה של אשת אחד המפיצים (אן הקניינים, לא זוכרת) של ז'בו. אם יגלו בסוף שגלוריה אשמה בהכל אז אני מניחה שיסכימו להחזיר את ג'ק (גלוריה מנסה עכשיו להשיג את הצנצנת האחרונה שנשארה שיכולה לקשר אותה למקרה ונמצאת אצל התובע המחוזי שחושד בה). כפי שאת אולי יודעת, ניק ושרון מזמן כבר לא ביחד, ניק נשוי לפיליס (שאגב קיבלה שחרור מוקדם הם עכשיו שוב ביחד), שרון נשואה לג'ק וכבר דחתה את ניק שניסה לשוב אליה (אחרי שחזר מתאונת המטוס בה איבד את הזכרון ושב לתקופה שבהם הם היו נשואים ומאושרים, אבל לאט לאט או שחזר לו הזכרון או שהתאהב בפיליס מחדש - לא ברור), יש עכשיו בנינהם קירבה אבל לא מהסוג שהם יעזבו את בני זוגם וינסו שוב (ככה לפחות לפי מה שאני הבנתי)
 

sergew2

New member
אמאלהההה../images/Emo2.gif../images/Emo12.gif

אני לא מאמין כמה דברים מוזרים יקרו בסדרה הזאת!!!! לפי איך שזה הולך בארץ, יש הרגשה כאילו שום דבר לא זז... אבל זה טוב לדעת! תודההה
 

brum

New member
עוד מעט יהיה הרבה אקשן

שלושה חודשים ממש אינטנסיבים
 
למעלה