לא'דע מי "אחראי" לכך -
מי מתווה את הקו - החברה עצמה, משרד הפירסום. יש חברות שבאופן קבוע יש להן פרסומות מקסימות, שממש מחכה לקמפיין הבא שלהם. (לא יודע אם זה מותר כאן) למשל - RC קולה. אני שונא RC קולה! אבל הפירסומות שלהם תמיד מרתקות/מצחיקות אותי! (אגב, גם למתחרים - קוקה קולה, יש פרסומות ראויות לשבח) וכך הפרסומות של האגיס, תמיד דוחות אותי! את זו שאתה מדבר עליה כאן לא "זכיתי" לראות, אבל זה לא מפתיע אותי. הפרסומות שלהם תמיד דוחות, יש בהן משהו מעוות כוחני. אבל לך תדע - כנראה שזה עובד.