תגידו

אין איסור, אבל מה יש לומר?

מייסון חשף את האמת לפני כמה חודשים בראיון, ונכתב על כך בפורום. עשה חיפוש מהיר.
 

DOCTOR ROBERT

New member
לא מצאתי שום דבר,

אז האם תוכלי בבקשה להגיד מהי האמת שמייסון חשף?
 
מדובר בגימיק של חברת התקליטים

שרצתה לקדם את האלבום Division Bell. הם חשבו על תחרות בנוסח חידון, כאשר הפותר(ים) יקבל(ו) פרס סמלי - נטיעת עץ על שמם או משהו כזה. הנהלת הפלויד וחברי הלהקה ידעו מהסיפור (מייסון טוען שהם לא ידעו את הפרטים המדוייקים, רק בגדול). בוודאי מנהל הלהקה, סטיב או'רורק, היה שותף לזה. אבל הגימיק לא תוכנן נכון והסיפור יצא מכלל שליטה. מייסון טוען שחברת התקליטים פשוט איבדה עניין בזה, עם תום סיבוב ההופעות, וזה נזנח. לי יש רושם שהלהקה היא זו שדרשה להפסיק את הסיפור הזה. ידוע שגילמור כעס מאוד לאחר שקרא כתבה בניו יורק טיימס על זה, ולאחר שמן הסתם שמע מסטורם תורגרסון על כך שאוהדים משוגעים מטלפנים אליו באמצע הלילה ומתקילים אותו בשאלות. יש להניח שגילמור דרש (דרך או'רורק), שהפארסה תסתיים.
 
על זה לא שמעתי

מתי הבאת את העדכון הזה? מעניין, כי חברי הפלויד הכחישו כל קשר לזה בעבר! שיקרו לנו? וכואב הלב שהם הגיעו לכזה מצב, לקדם מכירות במקום לעבוד על אלבום פלוידי גדול, או לחשוב בכיוון של ווטרס! לא כבוד ולא יוקרה ואיכות רק כסף! י`מלעונים
 
לא, תשמע...

גימיקים וקידום מכירות זה דבר לגיטימי. ל-Division Bell היו יחסי ציבור גדולים ומושקעים, כולל כמה וכמה גימיקים (צפלין בצבעי פינק פלויד, למשל). את הכסף הם היו עושים ממילא, כי מובטח להם קהל ענק לכל אלבום או הופעה (ר' מקרה live 8). זה לא אומר שהם לא חשבו על האיכות. פשוט, יחסי ציבור וקידום מכירות זה חלק מהעסק שנקרא showbusiness. מייסון דיבר על האניגמה באחד הראיונות שנתן לקידום מכירות ספרו, לפני כמה חודשים. הבאתי את הדברים כחלק מהראיון, שאת עיקריו נתתי כאן בפורום. עוד לא בדקתי אם הוא מדבר על זה בספר, אבל קרוב לוודאי שלא.
 
למעלה