"תגלית" - הירידה לקו המרכזי בטוטנהאם קורט רוד היא למעשה התחנה הישנה.

Ccyclist

Well-known member
תוצר לוואי של החנייה בשפארד'ס בוש הוא שבימינו אני נוסע יותר בקו המרכזי.

אתמול החלטתי לחזור לשפארד'ס בוש בקו המרכזי מתחנת טוטנהאם קורט רוד, TCR בלונדונית או "התס"ר" בין דוברי עברית בעיר.

פניתי לפי השילוט לדרגנועים לקו המרכזי, הכיוון ההפוך לדרגנועים של הקו הצפוני וקו האליזבת', ירדתי בדרגנועים והגעתי לתחנה הישנה כפי שהיתה לפני השיפוצים מ 2011 והלאה. המסדרון היה זה שבו פונים פניית פרסה לדרגנועי הירידה השניה לקו הצפוני, אלו שמגיעים מהם לקצה הרציף דרומה וצריך לחצות במעבר לרציף צפונה. המעבר המשולט לקו המרכזי הוא המסדרון הארוך ששימש בזמנו להחלפה בין הקווים, אך בפרסה ולפני המסדרון היתה יציאה קטנה ולא משולטת שהיא למעשה היציאה מהקו המרכזי לאולם הדרגנועים וגם חלק ממעבר קטנטן ודי נסתר בין הקו המרכזי לקו הצפוני. היה נחמד לעבור דרך מה שהיתה בעבר תחנת הבית שלי במרכז העיר.

הקו הצפוני כיום מחובר דרך מנהרה ארוכה שהיתה מחוברת למדרגות במרכז הרציף ונועדה במקור לוויסות קהל בשעות העומס. עברתי שם אחרי חלק מהשיפוצים ב 2015 והמנהרה הוותיקה עם הפסיפסים משנות השמונים הובילה למעברים חדשים ולבנים של הסבת התחנה לעידן קו האליזבת'.

בתרשים מדובר באזור הוורוד. הקו המרכזי מיוצג באדום והקו הצפוני בשחור - צבעיהם על מפת התחתית.

המרחב התת קרקעי מאד גמיש ומאפשר תוספות בדיעבד.
 

קבצים מצורפים

  • images-3.jpeg
    images-3.jpeg
    KB 13.2 · צפיות: 4
  • 20240710_145057.jpg
    20240710_145057.jpg
    2.6 MB · צפיות: 4
  • 20240710_145037.jpg
    20240710_145037.jpg
    2.6 MB · צפיות: 3
  • 20240710_144939.jpg
    20240710_144939.jpg
    2.2 MB · צפיות: 3
  • 20240710_144828.jpg
    20240710_144828.jpg
    1 MB · צפיות: 3
  • 20240710_144831.jpg
    20240710_144831.jpg
    2.6 MB · צפיות: 4
נערך לאחרונה ב:
למעלה