תהיה לגבי יהודה איש קריות
האם שמתם לב לכך שיהודה איש קריות היה למעשה מעין גזבר של הקבוצה של הנבחרים שהלכה בעקבות ישוע? יכול להיות שהאיש שהחזיק את שק הכסף, היה פתוח לאנרגיה שלילית שהביאה אותו למעשה שעשה? ידוע שהממסד הנוצרי, על רוב זרמיו, בעל נכסים רבים הוא. ואפילו מסדרי היחפנים (הפרנציסקנים והדומיניקאים) הסתאבו עם הזמן. אני לא אומר שלהיות עשיר זה דבר רע. לעני יש את המבחנים שלו ולעשיר יש את המבחנים שלו, רק שכנראה ממון הוא מבחן קשה, קשה מאד. וכבר אמר ישוע ולא פעם אחת שיותר קל לגמל לעבור בקוף המחט מאשר לעשיר לבוא במלכות האלהים. ועניין האנרגיה השלילית, אפשר להשוותה לעשבים הרעים בגן הנוי, אם לא דואגים באופן תמידי לנכש את העשבים הרעים, הם בסופו של דבר ישתלטו על כל הגן. נגד האנרגיה השלילית חייבים לעמוד על המשמר כל הזמן. ואם נהיה כנים עם עצמנו, לא פשוט לא להסחף עם מחשבות או רגשות שליליות, ולמעשה אנחנו מרבים להיסחף עימם. אבל טוב להכסף לאותו מצב נפלא שאדם חיזק את מבצר "הכרתו" והאנרגיה השלילית לא נכנסת פנימה. וכנראה אותו אדם - קדוש הוא.
האם שמתם לב לכך שיהודה איש קריות היה למעשה מעין גזבר של הקבוצה של הנבחרים שהלכה בעקבות ישוע? יכול להיות שהאיש שהחזיק את שק הכסף, היה פתוח לאנרגיה שלילית שהביאה אותו למעשה שעשה? ידוע שהממסד הנוצרי, על רוב זרמיו, בעל נכסים רבים הוא. ואפילו מסדרי היחפנים (הפרנציסקנים והדומיניקאים) הסתאבו עם הזמן. אני לא אומר שלהיות עשיר זה דבר רע. לעני יש את המבחנים שלו ולעשיר יש את המבחנים שלו, רק שכנראה ממון הוא מבחן קשה, קשה מאד. וכבר אמר ישוע ולא פעם אחת שיותר קל לגמל לעבור בקוף המחט מאשר לעשיר לבוא במלכות האלהים. ועניין האנרגיה השלילית, אפשר להשוותה לעשבים הרעים בגן הנוי, אם לא דואגים באופן תמידי לנכש את העשבים הרעים, הם בסופו של דבר ישתלטו על כל הגן. נגד האנרגיה השלילית חייבים לעמוד על המשמר כל הזמן. ואם נהיה כנים עם עצמנו, לא פשוט לא להסחף עם מחשבות או רגשות שליליות, ולמעשה אנחנו מרבים להיסחף עימם. אבל טוב להכסף לאותו מצב נפלא שאדם חיזק את מבצר "הכרתו" והאנרגיה השלילית לא נכנסת פנימה. וכנראה אותו אדם - קדוש הוא.