תהיה עוד עונה?

פנומן 72

New member
לא בטוח

קברניטי ערוץ 10 יעשו את מאזן הרווח וההפסד שלהם ואם יתברר שהתוכנית רווחית אז יעשו עוד עונה. אם לא - לא יעשו.
 

zimi5

New member
בואו נתפלל לעוד עונה

נראה אם יצליח לנו ;] וו...שיהיו יפות כמוו צלילליי
 

פנומן 72

New member
להתפלל לעוד עונה ... סבבה.

שיהיו יפות כמו צליל ? הממממ.... לא כל כך נראה לי שכדאי. תגידי שיהיו יפות כמו נופית, כמו רותם סלע, כמו חברה שלי. אבל צליל ? בואי נגיד ככה, שלא יהיו מכוערות יותר מצליל כבר הרווחנו.
 

zimi5

New member
האמ האממ !!

הייי!! היא הגיע לגמרר ! וזאת עובדהה שאפחד לא יכול לשנות... השופטים -בחיים- לא העיפו אותההה... צלילליי -מיוחדת- אין יופיי כזה!! כלכך יפה
 

פנומן 72

New member
תרגיעי !

5 מתוך 12 עלו לגמר, זה כמעט חצי מהבנות - מה גם שהיא לא עלתה לשלישיה מה שאומר הכל. היא היתה הכי פחות גרועה מכל 7 האחרות ולכן עלתה. חלאס לסגוד לה. יש הרבה יותר יפות וכריזמטיות ממנה.
 

zimi5

New member
אתה תרגיע !

"על טעם ועל ריח -אין- להתווכח !" זכותי לסגוד לה ,זכותי לחשוב שהיא הכי יפה [כי היא הכי יפה ] והיא לא עלתה לשלישיה בגלל בנות שלא מבינות למה מתי השופטים העיפו אותה !? מתי ?!?! א-פ-ע-ם- אתה לא מסכים איתי , זכותך אבל אל תתווכח עם הטעם שלי כי -שום- דבר בעולם הזה לא ישנה אותה !!!!!!!!!
 

Michal s3

New member
לא לריב ילדים..../images/Emo3.gif

כמו שזימי, צימי, וואטאבר אמרה מעלי.. על טעם ועל ריח אין על מה להתווכח. יש כאלה שמתחברים ליופי הקלאסי של צליל ויש כאלה שלא, כמו שאני לא אוהבת את היופי הברבי של הפייבוריטית שלך-ריטה. בנתיים גם נראה כי צליל היא אהובת התקשורת מבין כולן.. יש עליה הכי הרבה כתבות (גם אחרי התוכנית), ראיונות וכו'.. יש לי הרגשה שעוד נראה אותה הרבה בעולם המשחק.. בדוגמנות אולי גם, אבל פחות
 
למעלה