תהיות קטנטנות

תודה רבה ו....

אם מישהו מוכן להסתכל בסיכומים שלו (אני יודעת שאין את זה אצל עומר) ולראות לגבי אפרקסיה והמערכת הלימבית- נשמח מאוד!
 
שאלה

רק כדי להיות בטוח- זה מהסיכומים של השיעור? דבר שני- יש אפשרות שתוכל להעלות את הסיכום שלך למייל המחלקתי?
 
../images/Emo140.gif

רוב תודות! כבר התחלתי לחשוב שאני הוזה... ומצטרפת לבקשתו של עומר, סיכומיך המקיפים יעזרו לנו מאוד!
 
לא צריך להילחץ... :)

התיאוריה שלי היא שקרסו אדם עסוק, הוא בטח לא יישב לחבר 40 שאלות חדשות וגם לא 30... אני מתארת לעצמי שיש איזשהו מאגר של שאלות שמשם הוא לוקח (אני לא קרסו- לא בהכרח כדאי לבנות על שיחזורים. יכול להיות שזה מהתקופה הקודמת שהוא לימד בברילן, לא מהאחרונה, ואז שוב- לא בהכרח כדאי לבנות על שיחזורים) יתכן שהוא יקח שאלות שכבר היו, מה שאומר שיש מצב שנגלה במבחן דברים שלא היו (שזה לא מאוד מפתיע בהתחשב בעובדה שהיו דברים מעולם). ואז גם אם נערער יכולה להיות מחלוקת אם כן היה בסיכומים פה ולא היה שם (ועובדה שזה כן מופיע אצל מישהו). אישית, מעדיפה לעבור על עוד סיכום.
 
אפרקסיה- לא נראה לי שצריך ובכל זאת

•פגיעה באונה הפריאטלית: אפרקסיה – חוסר יכולת לעשות פעולה מוטורית (לא בגלל פגיעה בקורטקס המוטורי) בגלל פגיעה בתכניות פעולה. (מתוך סיכומי שיעור 2007)
 
השערה שלי

ואני מדגיש- השערה: שנה שעברה (זאת לא השערה, זה אני יודע) הוא שאל שאלה במבחן שאנשים לא ידעו כי לא למדו אותה. מישהי שאלה אותו שאלה אחרי השיעור והכניסה את זה לסיכום שלה. הוא לקח ממנה את הסיכום. מסקנה שלי מכל זה- כנראה שהוא כן נצמד לסיכום. אל תהיו מודאגים- לא הכנסתי דברים שלא היו בשיעור, ומעבר לזה- יש לכם את הסיכום שלי.
 
תהיות קטנטנות

בוקר אור! 1. נאולוגיזם- א. האם הפגיעה כוללת גם המצאת מילים וגם המצאת הגיון חדש (הדוג' עם החולצה) או שמא אילו שתי הפרעות שונות? ב. במידה וזו אותו דבר- זו פגיעה במרכז המוסר הפרה פרונטלי או פגיעה בברוקה? (מוזכר באותה נשימה בסיכומים, קצת קשה לי להבין) 2. על מה אחראית המערכת הלימבית- לפי קרסו? (כי הרי ידוע שיש מחלוקת פיזיולוגית עמוקה בינו לבין הספר...) תודה!
 
עוד אחת..

איך קוראים לבעיה שהאדם לא מתמצא במרחב אצלו בבית בגלל קושי בסידור המרחב? האם זוהי אפרקסיה? איפה הפגיעה הזו נמצאת? באיזו אונה?
 
למעלה