תודה לכולם ועוד מס´ שאלות

רונה5

New member
תודה לכולם ועוד מס´ שאלות

תודה תודה תודה על התגובות,בתוך ליבי ידעתי שאלה התשובות שאקבל, כי אני יודעת ומאמינה שכוחו של הדמיון יכול לשנות חיים שלמים. שמעתי סיפורים של אנשים שהצליחו, אבל אני משום מה לא מצליחה לעשות את זה כמו שצריך. רציתי לשאול איך אפשר לבחור מטפל בשיטה זו. האים אפשר לעשות זאת לבד, מה למעשה עושה המטפל. עלות טיפול. אשמח לשמוע מכם אחלה פורום סוף סוף משהו ברמה.
 

ettyshp

New member
שינוי התנהגות אכילה באמצעות הדמיון

היי רונה. אני דיאטנית קלינית ומטפלת בדמיון מודרך.רוצה להתייחס לשאלתך: אני חושבת שרב המטפלים/המנחים שעובדים על פי השיטות שנלמדות במכון רטר יכולים לעזור לך להגיע למטרתך. חשוב שתהייה לך כימיה טובה עם המנחה, כמו בכל טיפול אחר. בכל מקרה, מנסיוני בשנה האחרונה, שבה התחלתי לשלב את השיטות הללו בעבודתי כדיאטנית, נוכחתי כי מאוד חשוב לשלב בפגישות גם הנחיות תזונתיות ולתת למונחה ידע רלבנטי על המזון המתאים. לא פעם אנשים "מפספסים" מחוסר ידע ותשומת לב לסוגי המזון אותו הם צורכים וחבל. ובשורה התחתונה - אם את מתחילה טיפול בדמיון מודרך לצורך שינוי הרגלי אכילה, אני ממליצה לך לשלב גם פגישות עם איש מקצוע מתחום התזונה או להעזר בספר טוב. בהצלחה.
 

כסיל

New member
האם אפשר.......

להגביר את הרצון שלי לאכול? שאני אהיה רעב יותר?
 
שינוי הרגלי אכילה

כן אפשר. אבל האם אתה סובל מתת תזונה או מאנורקסיה? לכל מטבע יש צד שני. מישהו יעזור לך להגביר את התאבון רק אם הוא ישתכנע שזה לטובתך.
 

כסיל

New member
מה פתאום אנורקסיה????

אני רוצה לאכול יותר בשביל שאני אשמין כי אני די רזה....אני לא סובל מתת תזונה...אני סתם רזה ואני רוצה להעלות כמה קילו אבל זה לא הולך לי!
 
למעלה