תודה לכולםD: אז...מי יהיה במפגש?^^

arbel94

New member
תודה לכולםD: אז...מי יהיה במפגש?^^

מי יהיה במפגש?O: אני יודעת שאני יהיהD: אבל תראו, אני חייבת להציע הצעה: לעשות את ה מפגש בסנטר. בעזריאלי אין את הכמות חנויות,אביזרים מגניבים ובלה בלה כמו בעזריאלי. בסנטר יש הרבה יותר וישנם המון דברים על טוקיו הוטל (מניסיוןP:) מהאתם אומרים על זה?O: ואממ הייתי רוצה להכיר אנשים כדי לפגוש אותם במפגש ^^ ארבל3>

never cry

New member
למה את פותחת כל הזמן הודעות חדשות?

תשרשרי להודעות שכתבת קודם..

אגנסקעXD

New member
עוזרת..!

לקחתי מהבלוג של אן ולרה! 1000 Meere Die Straßen leer ich stell mich um Die Nacht hat mich verlorn' ein kalter Wind die Welt erstarrt die Sonne ist erfrohrn' Dein Bild ist sicher ich trags in mir über 1000 Meere zurück zu dir zurück zu uns wir dürfen unsern glauben nich verliern' vertrau mir Wir müssen nur noch 1000 Meere weit durch 1000 dunkle Jahre ohne zeit 1000 Sterne ziehn' vorbei wir müssen nur noch 1000 Meere weit noch 1000 Mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei Iirgendwo ist der Ort, den nur wir beide kennen lief alles anders als gedacht der Puls in den Adern ist viel zu schwach doch irgendwie schlagen uns die herzen durch die Nacht vertrau mir Wir müssen nur noch 1000 Meere weit durch 1000 dunkle Jahre ohne zeit 1000 Sterne ziehn' vorbei wir müssen nur noch 1000 Meere weit noch 1000 Mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei Niemand und nichts nehm' wir mit und irgendwann schaun' wir auf jetzt zurück 1000 Meere weit 1000 Jahre ohne zeit 1000 Meere weit 1000 Sterne ziehn' vorbei vorbei lass dich zu mir treiben ich lass mich zu dir treiben vertrau mir Wir müssen nur noch 1000 Meere weit durch 1000 dunkle Jahre ohne zeit 1000 Sterne ziehn' vorbei wir müssen nur noch 1000 Meere weit noch 1000 Mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei 1000 Meere weit ~

אגנסקעXD

New member
מנסה לעזור

The streets blank I move me The night has me lost ones a cold wind them World solidifies the sun is erfrohrn Your picture is sure I trags in me more than 1000 seas back to you back to us We must only 1000 seas far by 1000 dark years without zeit 1000 stars ziehn past we must only 1000 seas far Iirgendwo is the place only we both know if everything ran differently than thought the pulse in the veins is too weak however, anyhow hit us they hug by the night trust me another 1000 times by the infinity then we are finally free We must only 1000 seas far by 1000 dark years without zeit 1000 stars ziehn past we must only 1000 seas far another 1000 times by the infinity then we are finally free Nobody and nothing nehm we with and sometime schaun we on now back 1000 seas far 1000 years without zeit 1000 seas far 1000 stars ziehn past past let to me float I can be done to you We must only 1000 seas far by 1000 dark years without zeit 1000 stars ziehn past we must only 1000 seas far another 1000 times by the infinity then we are finally free יש מילים שלא מתורגמות..! סורי

N i t z a n 42

New member
תרגום בעיברית=>

כאן==> http://www.tipo.co.il/zone/page.asp?zone=38371348997329&pid=6284905 למרות ששמתי לב שזה לא הכי מדויק בכמה חלקים אבל לא משנה חח...

הצעה לגבי זה.

לעזריאלי הרבה יותר נוח להגיע, לי למשל אין איך להגיע באוטובוס ישיר לסנטר אז אני חושבת שזה רעיון טוב להפגש בעזריאלי ומשם ללכת לסנטר *-*

TaaaaaaaaaaL

New member
../images/Emo103.gif../images/Emo23.gif טוקיו בראש1 ../images/Emo13.gif ../images/Emo23.gif../images/Emo103.gif

קודם כל מצטערת שאני משרשרת לכאן , באמת שלא היה לי מושג לאן
בעקרון זאת כתבה ממש פיצית ,במדור "לא רק פופ". אז ככה , מו תמונה שלהם מההופעה בישארל [תמונה קטנה למדי] ורשמו עכשיו בעברית!מתוך ההופעה בישראל. תוכן הכתבה: טוקיו הוטל שרים בגרמנית ובאנגלית, אז למה שלא ישירו גם בשפות אחרות, כמו בצרפתית נניח? זה בדיוק מה שחושבים המעריצים הצרפתים של הלהקה, שיצאו בתחינה נרגשת לביל שילמד את שפתם - ואולי גם שישיר בה כמה מילים(רצוי לא לבד במקלחת, אלה בהופעה של טוקיו הוטל בצרפת). כשחושבים על זה-מדובר ברעיון בכלל לא רע. אולי גם אנחנו נארגן עצומה ונדרוש מטוקיו הוטל לשיר בעברית? הנה, אפילו תרגמנו עבורם את הבית הראשון של "מונסון", עם חרוזים והכל: "אני עומד בפני דלת שבורה , כלום לא נשאר כאן - איזו צרה , חדרי צונן , אני מתחרפן , חיכיתי פה הרבה זמן , אבל עכשיו נראה שהרגע סוף סוף כאן , אני רואה את העננים האפורים שוב עולים" נו, איך? לא מגיעה לנו פרס אמ טי וי או לפחות איזו חבילת שי עם שוקולדים ? ה-ס-ו-ף. חח אם תשאלו אותי , הם יצאו קצת מפגרים
אבל נחמד שפרסמו עליהם, שבוע שעבר לא היה כלום

למעלה