תודה לכל אלה שעזרו לי...
לכל מי שענה לי על הרעידות קלות בהגה במהירויות גבוהות (120 וצפונה). למחרת לקחתי את האוטו לצמיגאי (פאנצ´רמאכער) והוא אמר לי ש:א. רעידות בהגה במהירויות גבוהות זה איזון גלגלים. ב. רעידות במהירויות נמוכות זה פרונט. כיוון פרונט לא מומלץ כיוון שאם לא עושים אותו טוב פוגעים בכיול של הרכב (ברכב ספורט בפרט) ומומלץ להשאיר את הכיול המקורי. לאחר נסיעה קצרה הוא אמר שהרכב נוסע ישר וצריך, כנראה , רק לאזן את הגלגלים. מיותר לציין שכל הצמיגים היו לא מאוזנים ובמיוחד הימני אחורי עם סטיה של 25/16. לאחר איזון הרכב נוסע כמו חמאה ובדיוק כמו שזכרתי לטובה ושב לחרוך את כבישי ארצנו ולגהץ את סיבובי הרי ירושלים. תודה לכולכם
רם.
לכל מי שענה לי על הרעידות קלות בהגה במהירויות גבוהות (120 וצפונה). למחרת לקחתי את האוטו לצמיגאי (פאנצ´רמאכער) והוא אמר לי ש:א. רעידות בהגה במהירויות גבוהות זה איזון גלגלים. ב. רעידות במהירויות נמוכות זה פרונט. כיוון פרונט לא מומלץ כיוון שאם לא עושים אותו טוב פוגעים בכיול של הרכב (ברכב ספורט בפרט) ומומלץ להשאיר את הכיול המקורי. לאחר נסיעה קצרה הוא אמר שהרכב נוסע ישר וצריך, כנראה , רק לאזן את הגלגלים. מיותר לציין שכל הצמיגים היו לא מאוזנים ובמיוחד הימני אחורי עם סטיה של 25/16. לאחר איזון הרכב נוסע כמו חמאה ובדיוק כמו שזכרתי לטובה ושב לחרוך את כבישי ארצנו ולגהץ את סיבובי הרי ירושלים. תודה לכולכם