תודה לכל אנשי הפורום....

eytcor

New member
תודה לכל אנשי הפורום....

על הטיפים והעזרה שקיבלתי לקראת הנסיעה. חזרנו לפני יומים והיה מהמם: האנשים, הנופים האווירה ותתפלאו גם מזג האויר. היה קצת גשם ביומים הראשונים אבל אח"כ יותר משבוע של שמש מלטפת שכולם צינו שם שלא היתה כמותה מאז חודש מאי!!!! (ואנו הינו על סף יאוש אחרי שני ימי גשם קלים). אז בטח רוצים לראות תמונות. הנה אחת כאן לפניכם שצולמה בצוקי מוהר. את השאר תוכלו לראות בלינק המצורף
 

jonbaum

New member
התמונות משגעות

נשמח לשמוע פרטים - מסלול, איפה הייתם? (למרות שאת זה אפשר לראות בתמונות), מה אהבתם? מה לא אהבתם? איך היה האוכל? קרו לכם דברים מעניינים?
 

Ring of Kerry

New member
סיימו לבנות את מרכז המבקרים במוהר..?

בפעם האחרונה שהייתי, חצי מהאתר היה מוגבל בגישה
 

jonbaum

New member
כבר מזמן

אני עוד לא הייתי שם, ולמען האמת לא כל כך ברור בשביל מה צריך מרכז מבקרים באתר של צוקים (הרי הם מדברים בשם עצמם), אבל המרכז נפתח לפני בערך שנתיים נדמה לי.
 

eytcor

New member
לדעתי מכרז המבקרים הוקם כדי...

למקסם את הרווח מהמקום (דבר לגיטימי בעיני). בכל זאת כמה רווחים אפשר לעשות מ-8 יורו חניה לרכב? מביקור במרכז המבקרים שני המקומות הכי הומים היו הקפיטריה וחנות המזכרות, בעוד שאזור התצוגה היה די רגוע.
 

jonbaum

New member
בוודאי שזאת הסיבה

אגב, גם ממגרש החניה המועצה המקומית שם עושה קופה (זה אמנם 8 יורו למכונית פרטים אבל אוטובוסים - שהם אחוז רציני מהחונים שם - משלמים הרבה יותר מזה).
 

eytcor

New member
מלון מוריסון מלון מעולה ומומלץ.

מלון מוריסון הינו מלון חדיש, מיקום מעולה על הנהר. דקות ספורות מאיזור הטמפל בר מדרום לנהר ומאיזור הקניות מצפון לו. חיבור לאינטרנט בחינם בכל החדרים באמצעות הלאפטופ (למי שיש) או בעזרת מערכת מולטימדיה המאפשרת לגלוש באינטרנט בעזרת מכשיר LCD גדול הקיים בחדר (המשמש גם לטלוויזה). וכל זאת במחיר ממוצע של 160 יורו ללילה לחדר רגיל או למי שחשקה נפשו בפנטהוז במחיר של 1500 יורו ללילה. יש דברים קטנים שמיד אתה תופס שמדובר במשהו טוב: שהגענו בשעות הבוקר (וחדר לא היה מוכן כמובן) אשתי אמרה לי שהיא נכנסת לשירותים בלובי. שחזרה היא לחשה לי כי ע"פ איכות השירותים בלובי נראה לה שנפלנו על מלון מאד מפואר ושיקי.
 

jonbaum

New member
תמיד אפשר לשפוט מלון לפי השירותים בלובי

הם תמיד מייצגים את המלון כולו. אפרופו שיק, מעצב מאוד מפורסם עשה את העיצוב הפנימי של המלון הזה. שמו John Rocha הוא במקור מהונג קונג אבל הוא כבר שנים חי באירלנד.
 

Ring of Kerry

New member
נראה לי שאנחנו לא מדברים על אותו דבר

החנות של המזכרות והקפיטריה והחניה הם מעבר לכביש... מרכז המבקרים נבנה לתוך המצוק עם מרפסת תצפית.. יש לי את התוכניות שלו, צילמתי שם את השלט. האם הוא נבנה כבר..?
 

jonbaum

New member
אנחנו מדברים על אותו הדבר בדיוק

המרכז שאני מדבר עליו (ושלחתי את הלינק בהודעה למעלה שכותרתה "כבר מזמן") אכן בנוי בתוך הסלע, ושמו The Cliffs of Moher Experience. ליתר דיוק שמה של התערוכה הוא Atlantic Edge המרכז נפתח לפני בערך שנתיים עד כמה שאני זוכר.
 

morh1234

New member
בהחלט תמונות משגעות

אגב, עכשיו יש כל מיני אתרים שאפשר להפוך שהם את התמונות לאלבום בתוכנה חינמית.. ונראה לי שזאת אחלה מזכרת עם תמונות כמו שלך. אני הכנתי באתר הזה www.book4me.co.il
 
למעלה