תוך כמה זמן היצרן מחויב להחזיר לי את המחשב?

Oz1357

New member
תוך כמה זמן היצרן מחויב להחזיר לי את המחשב?

קניתי מחשב לפני 4 חודשים יש עליו עדיין אחריות יצרן.
קיבלתי אותו עם בעיית חומרה - הוא לא היה נכבה לי באופן אוטומטי רק ידני
אם הייתי מחזיר להם את המחשב תוך 14 יום מיום הקניה הייתי מקבל אחד חדש.
בגלל שהתמהמתי מצאתי את עצמי רק עכשיו אחרי 4 חודש משתמש באחריות יצרן.

המצב כרגע, 4 חודשים אחרי , מסרתי אותו לתיקון, ועכשיו אני מחכה כבר יותר משבועיים ועדיין לא תיקנו לי אותו.
השאלה שלי היא-
תוך כמה זמן היצרן מחויב להחזיר לי את המחשב?
אם אני רשאי לדרוש מחשב חדש במצב כזה?
 
תלוי איפה מסרת אותו, אבל עד 14 יום.

ראה את סעיף 10:

http://www.moit.gov.il/NR/rdonlyres/7C9F7B6F-F7E8-4E18-B57F-57008F625AF3/0/tak6468.pdf
 
האם זה לא 10 ימים מיום המסירה לתחנת שירות?

או שלא הבנתי נכון את סעיף 10 הנ"ל?
אם הבנתי נכון לפי סעיף קטן (ד) שבתות וחגים אינם חלק ממניין הימים אבל ימי שישי וערבי חג נכללים במניין הימים, אני צודקת?
גם אנחנו קנינו מחשב נייד חדש לפני כחודשיים וחצי וכבר מהיום הראשון חיבור הVGA למסך חיצוני לא היה תקין וכרטיס המסך לא תמך בחלק משומרי המסך והתלוננו על כך בחנות בה רכשנו את המחשב. מאחר והמחשב היה מאוד חיוני לעבודה ולימודים חשבנו לדחות את התיקונים הנ"ל. אך לפני שבועיים וחצי המחשב כבה פתאום ולא נדלק, שלחנו אותו למעבדה עם שליח מטעמם וכשהתקשרנו לברר מה קורה איתו שכן כבר עברו 10 ימים נאמר לנו שיש צורך בהחלפת לוח האם והוזמנו עבורנו חלקים אך הם טרם הגיעו והם מקווים שהמחשב טופל תוך 21 ימי עסקים. האם יש סעיף אחר שמאפשר להם להאריך את משך התיקון בגלל שהם מזמינים חלקים? האם אכן מדובר על ימי עסקים, או מניין הימים להוציא שבתות וחגים? האם תיקון כה מהותי כמו החלפת לוח האם בתוך חודשיים לגיטימי? בשיחה עם המעבדה נאמר לנו כי הבעיות שהיו לנו מלכתחילה יכולות לרמז על בעיה בלוח האם ושלו היינו מתלוננים בפניהם תוך שבועיים היינו זכאים למחשב חדש, מאיפה יכולנו לדעת זאת?
 
למעלה