תוכניות העבודה של משרדי התחבורה והאנרגיה ל-2016 נחשפות

ש מים

New member
הצהרות יפות. פוליטיקה ויח"צ...


משרד התחבורה, הראשות השר כץ (שיש לי, או היתה לי, הערכה רבה מאוד אליו עד לאחרונה) מעורב ומקדם בשנתיים האחרונות מספר כבישים אסוניים והרסניים (בעיקר בסביבת בקעת-הנדיב, הרגישה והמוגדת "לשימור מחמיר"), וזאת בניגוד לכל עמדות מומחי תכנון ותחבורה, בניגוד לעמדות כל מוסדות התכנון וגופי התכנון, וכל זאת - לקידום תחבורה ברכב פרטי (ההצהרה על "קידום התחבורה הציבורית" מוכרת טוב כותרות בעיתונים, אבל כנראה שלא עוזרת למקורבים פוליטית...
)
 

shershku

New member
למרות שהוא תיקן את תקנות התכנון התחבורתי בפעם האחרונה

הוא לא הראשון וכנראה לא האחרון שיקדם את התחבורה הפרטית.
זהו המצב התכנוני מאז מלחמת העולם השנייה בארץ.
שמענו לאחרונה את התרעומת של תושבי רמת השרון על הפרוייקט הבנייה של תע"ש בתחומי העיר שייצרו פקקים רבים נוספים.
הובא גם בפורום הזה על התלונות של איציק ברוורמן והבנייה על מחנה סרקין, שעוסקות בין היתר בנושאי תחבורה.

זהו אחד משני הסטים של התקנות שמשרד התחבורה יכול לתקן כדי לשפר את התח"ץ כמעט ללא עלות, ואולי עם הורדה של השקעות. ה"סט" השני הוא להעדיף את היעילות של התח"ץ בתקנות הסובסידיה.
 
למעלה