בתאטרון אסור שיהיה קשר בין המערכות!
החשמל שמפעיל את ציוד הסאונד אפילו מחווט רחוק מכבלי ההזנה של הפנסים כי במקרה שהם קרובים אלה לאלה יש רעשים וזימזומים בסאונד!!!! מה שלפעמים מושפע בין המערכות הוא "אורגן" אורות, הוא אופיני להופעות רוק ... או למועדונים וגם זה מקשר רק ברמת פיקוד ואלקטרוניקה לא זרם רגיל. זהו למעשה השיעור א' בתיכנון במות, על ידי אנשי מקצוע .... מערכת הסאונד מתוכננת בעצם על חשמל המבנה ומערכת התאורה מקבלת ארון חשמל מיוחד ורב עוצמה ושקע הזנה תלת פאזי נפרדים לחלוטין . לא יהיה חריג למצוא אפילו במתנ"ס בינוני שקע תאורה על הבמה שהוא 3 כפול 63 אמפר ומעלה. באולמות להשכרה הקבלן והחשמלאים שמריצים את מופע באים עים ארון דימרים מתגלגל נפרד שאותו מחברים לשקע התלת פאזי ומהארון פורשים את צמות הכבלים לרלסים שנתלים על הצוגים ולצמות ההזנה שנמשכות לעמודים הקידמיים כמו גם כבל הפיקוד למחשב וקונסולת ההפעלה.היום יש חיבור ליותר ממחשב תאורה אחד כי קיימת מערכת מקבילה שמזינה ומפעילה את סוללת הפנסים המנייעים ,(ה"וורילייטים" נכנסו לתאטרון בסוף שנות ה80 ובני דמותם נכנסים בימים אלה לארכיטקטורה...) את רעיון המערכת הכפולה מפנימים בתיכנון גינות פרטיות גדולות שטח, על מנת לאפשר לבעלי הבית לערוך מסיבות ואירועים שלצורך ביצוען שוכרים ציוד באופן חד פעמי... זאת בנוסף למערכת התאורה הקבועה שגם היא מתוכננת הבמעגלים ושאותם אפשר לחבר בשליטת מחשב תמונות דינמי. הבעיה היתה שעד לאחרונה ציוד התאטרון החדש נשלט על ידי מחשב שליטה ותפעול שמדבר בשפה של DMX ומערכות ביתיות מדברות בשפה אחרת. כיום ישנן מערכות פיקוד משולבות וחדשות שיכולות להיות סוף סוף מתואמות בינהן. מה שמאפשר את הטראנד החדש של תאורה אדריכלית מתוכננת לתנועה.... (תנועה וצבע הן הטראנד האחרון שמציף את ארופה אחרי שנים של מינימליזם וסטטיות)