תוספת דיסק למחשב נייד

  • פותח הנושא dod1
  • פורסם בתאריך

dod1

New member
תוספת דיסק למחשב נייד

יש לי COMPAQ PRESARIO 700 עם דיסק של 20GB. איכשהו כבר איו לי בכלל מקום על הדיסק. אם אני רוצה לקנת דיסק תוספת מה מומלץ / איפה יש חומר לקרא על זה ? הערה: מישהו יעץ לי לקנות MP3 של 20GB ואז להנות גם מדיסק וגם מנגן-MP3
 
כיוון שלא ניתן

להוסיף HD, תצטרך להחליף אותו בדיסק יותר גדול. ואם כבר מחליפים אז כבר לקחת דיסק מספיק גדול כדי שלא תצטרך להחליף שוב בעתיד. חברות מומלצות לדעתי Western Digital ו- Hitachi, מהירות מומלצת 5400 rpm. לגבי הMP3, הפתרון לא מומלץ אם מדובר ב-USB 1.0, כיוון שזה יעבוד לאט.
 

dod1

New member
האם ההצעה של HD חיצוני - סבירה ?

אני כמו שכתבתי, מעדיף אותה, בעיקר כדי לא להיכנס "לתוך המחשב"
 

geostant

New member
בעקרון...

רק להחליף את ה-HD יש דגמים של פוג'יטסו שמאפשרים לחבר 2 HD במקביל (בתוך גוף המחשב) בשיטת RAID. האופציה הפשוטה ולדעתי גם הנוחה יותר זה לחבר HD חיצוני על בסיס FIREWIRE קניתי אחד כזה ב-70 דולר בארה"ב של 160 ג'יגה עם חיבור FW וזה רץ נהדר ומהר.
 

dod1

New member
לא הבנתי

מצד אחד אתה ממליץ "רק להחליף את ה-HD" ומצד שני "האופציה הפשוטה ולדעתי גם הנוחה יותר זה לחבר HD חיצוני" אני בכוון של HD חיצוני האם תוכל לתת לי יותר פרטים על ה-HD שקנית בארה"ב ? (יש לי שם חברים)
 

geostant

New member
מה שיש לי הוא של Acomdata

קניתי אותו באטלנטה בחנות (רשת חנויות) בשם FRY'S שהם מאוד זולים וגם גדולים בתחום המחשבים מן הסתם זה הכל תלוי בך ניידות אתה חייב פנימי, אם אתה יותר בקטע של לפטופ שולחני (כמוני) HD חיצוני זה אופציה נוחה (יש לי כאן 3 כאלה שמחוברים במקביל)
 
למעלה