,תוספת רכבות בשעון הקייץ

מצב
הנושא נעול.
,תוספת רכבות בשעון הקייץ

,תוספת רכבות בשעון הקייץ
עם הפעלתו של שעון הקייץ במדינת ישראל בלילה שבין חמישי לשישי השבוע ישונו שעות הפעילות של רכבות הנוסעים במוצאי שבתות וחגים לוח הזמנים "זז" קדימה בשעתיים למשל:רכבות ממלחה לתל אביב שיצאו בחורף בשעות 18.57 ו19.29 יצאו עתה בשעות20.57 ו21.29 תשומת לבכם מתבקשת לתוספות של רכבות אחרונות בימי שישי ממלחה לת"א גם בשעה15.00 ובכיוון ההפוך מת"א מרכז למלחה ב 15.25 בקו באר שבע מופעלת רכבת שאינה רשומה בלו"ז מבאר שבע מרכז לת"א בשעה 08.13 הגעה ב08.40. תוספת קייץ מבאר שבע מרכז לת"א בשעה 12.30,ובכיוון ההפוך מת"א מרכז לבאר שבע גם ב11.59 כמו כן ישנן תוספות של רכבות אחרונות מהדרום לצפון עד נהריה בימי שישי רכבת אחרונה מנתב"ג לת"א חיפה בשעה15.13 ומנהריה לנתב"ג בשעה14.06 פרטים נוספים ניתן למצוא בלוח הזמנים המוצג בתחנות הרכבת במהדורת הכיס -מסומן בצבע כתום.וכן במוקד שרות לקוחות של ר"י טל:,5770*ובאתר האינטרנט שלהם.
 
שעה אחת קדימה

,תוספת רכבות בשעון הקייץ
עם הפעלתו של שעון הקייץ במדינת ישראל בלילה שבין חמישי לשישי השבוע ישונו שעות הפעילות של רכבות הנוסעים במוצאי שבתות וחגים לוח הזמנים "זז" קדימה בשעתיים למשל:רכבות ממלחה לתל אביב שיצאו בחורף בשעות 18.57 ו19.29 יצאו עתה בשעות20.57 ו21.29 תשומת לבכם מתבקשת לתוספות של רכבות אחרונות בימי שישי ממלחה לת"א גם בשעה15.00 ובכיוון ההפוך מת"א מרכז למלחה ב 15.25 בקו באר שבע מופעלת רכבת שאינה רשומה בלו"ז מבאר שבע מרכז לת"א בשעה 08.13 הגעה ב08.40. תוספת קייץ מבאר שבע מרכז לת"א בשעה 12.30,ובכיוון ההפוך מת"א מרכז לבאר שבע גם ב11.59 כמו כן ישנן תוספות של רכבות אחרונות מהדרום לצפון עד נהריה בימי שישי רכבת אחרונה מנתב"ג לת"א חיפה בשעה15.13 ומנהריה לנתב"ג בשעה14.06 פרטים נוספים ניתן למצוא בלוח הזמנים המוצג בתחנות הרכבת במהדורת הכיס -מסומן בצבע כתום.וכן במוקד שרות לקוחות של ר"י טל:,5770*ובאתר האינטרנט שלהם.
שעה אחת קדימה
ואין בעיה ...גם שנה שעברה היה שעון קיץ...
 
שעתיים לוקחים מרווח בטחון

נכון שמואל..
..כוונתך לשינוי השעון במדינת ישראל, השינוי בלו"ז של הרכבת במוצאי שבת וחג הינו של שעתיים כפי שפורט.
שעתיים לוקחים מרווח בטחון
כאשר מתחשבים בכל צבור הנוסעים...כאשר מוצאי שבת בשיא יהיה רק ב-20:34 . הנה כדוגמא, לוח הזמנים במהדורת כיס מתאריך יולי 1999 (רואים לפי התחנות כמה התקדמנו...)- שיש הזזה של זמני הרכבות בשעתיים.
 

קובי לו

New member
ועכשיו משהו טוב על הרכבת

שעתיים לוקחים מרווח בטחון
כאשר מתחשבים בכל צבור הנוסעים...כאשר מוצאי שבת בשיא יהיה רק ב-20:34 . הנה כדוגמא, לוח הזמנים במהדורת כיס מתאריך יולי 1999 (רואים לפי התחנות כמה התקדמנו...)- שיש הזזה של זמני הרכבות בשעתיים.
ועכשיו משהו טוב על הרכבת
אחרי, שבצדק, שפכתי קיטונות של רותחין (והאמינו לי הייתי צריך גם לנבל עליהם את הפה, כי החוצפה של הזלזול בבאר-שבע ממש מטריף אותי. הנושא של סיום השירות כבר ב-11 בבוקר). והמלים הטובות. שימו לב לתמונה של לו"ז משנת 99' בימי ששי ומוצא"ש. היו אז רק 25 תחנות. כן רק עשרים וחמש תחנות (ועוד אחת מתוכן בוטלה) לעומת 41 וחצי תחנות שיש היום (החצי הוא כפ"ס סוקולוב שהיתה צריכה להיות כבר פעילה באוקטובר 2005 שהפך ללו"ז דצמבר 2005 אבל היא עוד לא פעילה אם כי כמעט מוכנה כפי שראינו באשכולו של אורי404). לא היה אז בכלל את קו ראה"ע-ת"א או כפ"ס-ת"א. לא היה הקו לנתב"ג ואפילו לא הקו המקרטע לבירת הנצח של עם ישראל. לא היו אז נסיעות בימי ו' לבאר-שבע או ממנה וכן לא היו רכבות במוצא"ש לב"ש או ממנה. כמו כן היו רק 6 נסיעות בשני הכוונים, כלומר שלוש בכל כוון, במוצא"ש. היום רק בכוון צפון-דרום יש 10 נסיעות. כמות הנוסעים שנסעה אז בשנה היום נוסעת ברבעון. כלומר, היו גם דברים טובים מאז.
 
נכון - יש התקדמות משמעותית

ועכשיו משהו טוב על הרכבת
אחרי, שבצדק, שפכתי קיטונות של רותחין (והאמינו לי הייתי צריך גם לנבל עליהם את הפה, כי החוצפה של הזלזול בבאר-שבע ממש מטריף אותי. הנושא של סיום השירות כבר ב-11 בבוקר). והמלים הטובות. שימו לב לתמונה של לו"ז משנת 99' בימי ששי ומוצא"ש. היו אז רק 25 תחנות. כן רק עשרים וחמש תחנות (ועוד אחת מתוכן בוטלה) לעומת 41 וחצי תחנות שיש היום (החצי הוא כפ"ס סוקולוב שהיתה צריכה להיות כבר פעילה באוקטובר 2005 שהפך ללו"ז דצמבר 2005 אבל היא עוד לא פעילה אם כי כמעט מוכנה כפי שראינו באשכולו של אורי404). לא היה אז בכלל את קו ראה"ע-ת"א או כפ"ס-ת"א. לא היה הקו לנתב"ג ואפילו לא הקו המקרטע לבירת הנצח של עם ישראל. לא היו אז נסיעות בימי ו' לבאר-שבע או ממנה וכן לא היו רכבות במוצא"ש לב"ש או ממנה. כמו כן היו רק 6 נסיעות בשני הכוונים, כלומר שלוש בכל כוון, במוצא"ש. היום רק בכוון צפון-דרום יש 10 נסיעות. כמות הנוסעים שנסעה אז בשנה היום נוסעת ברבעון. כלומר, היו גם דברים טובים מאז.
נכון - יש התקדמות משמעותית
אבל אסור לנוח על זרי דפנה ולהיתפס לשאננות! יש עוד כברת דרך ארוכהה מאוד שיש לעבור, ע"מ לסגור פער של 50 שנות הזנחה וסטגנציה ולפתח מערכת רכבתית משולבת עם כלל מערך התחבורה הציבורית, הראויה למדינה כמו שלנו ובת-השוואה עם מה שיש בארצות שאנו שואפים להגיע לרמתן בתחום זה... פירוש הדבר: עוד הרבה שנים של תכניות פיתוח ותקציבים גדולים - לפי עקרונות תכנון תקינים וסדרי עדיפות הגיוניים, כמובן.
 
תיקון..טעות קולמוס..

,תוספת רכבות בשעון הקייץ
עם הפעלתו של שעון הקייץ במדינת ישראל בלילה שבין חמישי לשישי השבוע ישונו שעות הפעילות של רכבות הנוסעים במוצאי שבתות וחגים לוח הזמנים "זז" קדימה בשעתיים למשל:רכבות ממלחה לתל אביב שיצאו בחורף בשעות 18.57 ו19.29 יצאו עתה בשעות20.57 ו21.29 תשומת לבכם מתבקשת לתוספות של רכבות אחרונות בימי שישי ממלחה לת"א גם בשעה15.00 ובכיוון ההפוך מת"א מרכז למלחה ב 15.25 בקו באר שבע מופעלת רכבת שאינה רשומה בלו"ז מבאר שבע מרכז לת"א בשעה 08.13 הגעה ב08.40. תוספת קייץ מבאר שבע מרכז לת"א בשעה 12.30,ובכיוון ההפוך מת"א מרכז לבאר שבע גם ב11.59 כמו כן ישנן תוספות של רכבות אחרונות מהדרום לצפון עד נהריה בימי שישי רכבת אחרונה מנתב"ג לת"א חיפה בשעה15.13 ומנהריה לנתב"ג בשעה14.06 פרטים נוספים ניתן למצוא בלוח הזמנים המוצג בתחנות הרכבת במהדורת הכיס -מסומן בצבע כתום.וכן במוקד שרות לקוחות של ר"י טל:,5770*ובאתר האינטרנט שלהם.
תיקון..טעות קולמוס..
הרכבת שאינה מסומנת בלו"ז המודפס בימי שישי יוצאת מבאר שבע מרכז בשעה 0813 ומגיעה לתל אביב מרכז בשעה09.40!ולא כפי שנכתב .מספרה של הרכבת6702 ודהו מערך דו קומתי.
 

קובי לו

New member
מה זה פשר הזלזול החצוף ממש של

,תוספת רכבות בשעון הקייץ
עם הפעלתו של שעון הקייץ במדינת ישראל בלילה שבין חמישי לשישי השבוע ישונו שעות הפעילות של רכבות הנוסעים במוצאי שבתות וחגים לוח הזמנים "זז" קדימה בשעתיים למשל:רכבות ממלחה לתל אביב שיצאו בחורף בשעות 18.57 ו19.29 יצאו עתה בשעות20.57 ו21.29 תשומת לבכם מתבקשת לתוספות של רכבות אחרונות בימי שישי ממלחה לת"א גם בשעה15.00 ובכיוון ההפוך מת"א מרכז למלחה ב 15.25 בקו באר שבע מופעלת רכבת שאינה רשומה בלו"ז מבאר שבע מרכז לת"א בשעה 08.13 הגעה ב08.40. תוספת קייץ מבאר שבע מרכז לת"א בשעה 12.30,ובכיוון ההפוך מת"א מרכז לבאר שבע גם ב11.59 כמו כן ישנן תוספות של רכבות אחרונות מהדרום לצפון עד נהריה בימי שישי רכבת אחרונה מנתב"ג לת"א חיפה בשעה15.13 ומנהריה לנתב"ג בשעה14.06 פרטים נוספים ניתן למצוא בלוח הזמנים המוצג בתחנות הרכבת במהדורת הכיס -מסומן בצבע כתום.וכן במוקד שרות לקוחות של ר"י טל:,5770*ובאתר האינטרנט שלהם.
מה זה פשר הזלזול החצוף ממש של
רכבת אחרונה מת"א לב"ש בשעה 12:00 (בימי ששי, ועוד של קיץ)? בחורף החוצפה אפילו בלתי נסבלת עוד יותר והרכבת האחרונה, שימו לב לשערוריה, יוצאת מעיר ה
לעיר האשלים, בארות וסטודנטים בשעה 11:00 בלבד (בימי אל ג'ומעה בערבית). ברצינות לרגע, זוהי בעייני שערוריה חצופה או חוצפה שערורייתית. בחורף, כן, בשעון חורף יש רכבות מת"א לחיפה עד שעה 14:30, לירושלים הדוסית והמתחרדת עד שעה 14:30 גם כן (ועוד בחורף). אז באיזו זכות, כן הייתי טוען באיזו זכות הנהלת הרכבת מוציאה רכבת אחרונה, ועוד בשעון קיץ כשהשבת נכנסת אחרי 18:30, בשעה 12:00 ?!?!?!?!?!?!?!? זה פי 77 חמור יותר מנבזות ומבזיון. ואני לא צוחק.
 

nitsansh

New member
מה שאני לא מבין...

מה זה פשר הזלזול החצוף ממש של
רכבת אחרונה מת"א לב"ש בשעה 12:00 (בימי ששי, ועוד של קיץ)? בחורף החוצפה אפילו בלתי נסבלת עוד יותר והרכבת האחרונה, שימו לב לשערוריה, יוצאת מעיר ה
לעיר האשלים, בארות וסטודנטים בשעה 11:00 בלבד (בימי אל ג'ומעה בערבית). ברצינות לרגע, זוהי בעייני שערוריה חצופה או חוצפה שערורייתית. בחורף, כן, בשעון חורף יש רכבות מת"א לחיפה עד שעה 14:30, לירושלים הדוסית והמתחרדת עד שעה 14:30 גם כן (ועוד בחורף). אז באיזו זכות, כן הייתי טוען באיזו זכות הנהלת הרכבת מוציאה רכבת אחרונה, ועוד בשעון קיץ כשהשבת נכנסת אחרי 18:30, בשעה 12:00 ?!?!?!?!?!?!?!? זה פי 77 חמור יותר מנבזות ומבזיון. ואני לא צוחק.
מה שאני לא מבין...
למה במוצאי שבת הרכבות בשעה מוקדמת הן במקום הרכבות בשעה מאוחרת ולא בנוסף להן? כפי שצריך להוסיף רכבות בימי ששי אחה"צ בקייץ כך היה צריך להוסיף רכבות במוצ"ש בחורף!
 
תוספת רכבת במוצאי שבת חורף

מה שאני לא מבין...
למה במוצאי שבת הרכבות בשעה מוקדמת הן במקום הרכבות בשעה מאוחרת ולא בנוסף להן? כפי שצריך להוסיף רכבות בימי ששי אחה"צ בקייץ כך היה צריך להוסיף רכבות במוצ"ש בחורף!
תוספת רכבת במוצאי שבת חורף
מזה מספר חודשים מופעלת רכבת לילה מאוחרת (שעון חורף)מנתב"ג לת"א ולחיפה בשעה21.57רכבת זאת אינה מופיעה במהדורה הראשונה של לו"ז הן במהדורת כיס והן על לוחות המודעות.יתכן שחברים אחרים בפורום יוכלו להרחיב בנושא.
 
רכבות ביום שישי לבאר שבע

מה זה פשר הזלזול החצוף ממש של
רכבת אחרונה מת"א לב"ש בשעה 12:00 (בימי ששי, ועוד של קיץ)? בחורף החוצפה אפילו בלתי נסבלת עוד יותר והרכבת האחרונה, שימו לב לשערוריה, יוצאת מעיר ה
לעיר האשלים, בארות וסטודנטים בשעה 11:00 בלבד (בימי אל ג'ומעה בערבית). ברצינות לרגע, זוהי בעייני שערוריה חצופה או חוצפה שערורייתית. בחורף, כן, בשעון חורף יש רכבות מת"א לחיפה עד שעה 14:30, לירושלים הדוסית והמתחרדת עד שעה 14:30 גם כן (ועוד בחורף). אז באיזו זכות, כן הייתי טוען באיזו זכות הנהלת הרכבת מוציאה רכבת אחרונה, ועוד בשעון קיץ כשהשבת נכנסת אחרי 18:30, בשעה 12:00 ?!?!?!?!?!?!?!? זה פי 77 חמור יותר מנבזות ומבזיון. ואני לא צוחק.
רכבות ביום שישי לבאר שבע
אני מסכים איתך שיש טעם לפגם בהפסקת השרות לבאר שבע מת"א מרכז בחורף בשעה11.00 ובקייץ ב 12.00 ובכוון ההפוך מבאר שבע מרכז לצפון ב11.30 בחורף ובקיץ ב 12.30 .הסיבות לסיומו של שרות הרכבות בדרום שונות ומגוונות,אך עיקרן:מסילה יחידה בתוואי לוד נען באר שבע ושימוש הרב שנעשה 24 שעות ללא הפסקה הן ע"י רכבות נוסעים ומשא.בשעות הלילה פועלות רכבות משא בתוואי זה ,דבר שאינו מאפשר סגירת המסילה לטיפול מונע ואחר, ללא הפסקה מוחלטת של תנועת הרכבות.על פי חוקי המדינה אסורה העבודה בשבתות ובמועדים ולכן האפשרות היחידה לטיפול במסילה העמוסה הינו ב"חלון" של מספר שעות בין הצוהרים לכניסת השבת בימי שישי.מיותר לציין כי עם סיום עבודות ההכפלה של המסילה יתאפשר לרכבת להפעיל עוד רכבות צוהרים בדומה למצב בקו ראשי והכפול שבין רחובות לקריות בצפון.יקיש המקיש "מדוע בקו היחיד מלוד למלחה ניתן להפעיל רכבות מאוחרות בימי שישי"? והתשובה המתבקשת,שבתוואי לירושלים לא פועלות(עדיין)רכבות משא ,ועל כן "מסילת שורק" ניתנת לטיפול ללא הפרעה לתנועת הרכבות הסדירה גם בשעות הלילה בין 23.30 ל04.50 בערך.
 

קובי לו

New member
רק לידיעתך, כבר כיום

רכבות ביום שישי לבאר שבע
אני מסכים איתך שיש טעם לפגם בהפסקת השרות לבאר שבע מת"א מרכז בחורף בשעה11.00 ובקייץ ב 12.00 ובכוון ההפוך מבאר שבע מרכז לצפון ב11.30 בחורף ובקיץ ב 12.30 .הסיבות לסיומו של שרות הרכבות בדרום שונות ומגוונות,אך עיקרן:מסילה יחידה בתוואי לוד נען באר שבע ושימוש הרב שנעשה 24 שעות ללא הפסקה הן ע"י רכבות נוסעים ומשא.בשעות הלילה פועלות רכבות משא בתוואי זה ,דבר שאינו מאפשר סגירת המסילה לטיפול מונע ואחר, ללא הפסקה מוחלטת של תנועת הרכבות.על פי חוקי המדינה אסורה העבודה בשבתות ובמועדים ולכן האפשרות היחידה לטיפול במסילה העמוסה הינו ב"חלון" של מספר שעות בין הצוהרים לכניסת השבת בימי שישי.מיותר לציין כי עם סיום עבודות ההכפלה של המסילה יתאפשר לרכבת להפעיל עוד רכבות צוהרים בדומה למצב בקו ראשי והכפול שבין רחובות לקריות בצפון.יקיש המקיש "מדוע בקו היחיד מלוד למלחה ניתן להפעיל רכבות מאוחרות בימי שישי"? והתשובה המתבקשת,שבתוואי לירושלים לא פועלות(עדיין)רכבות משא ,ועל כן "מסילת שורק" ניתנת לטיפול ללא הפרעה לתנועת הרכבות הסדירה גם בשעות הלילה בין 23.30 ל04.50 בערך.
רק לידיעתך, כבר כיום
עובדים על המסילות (בעיקר בבנית תחנות חדשות ושאר עבודות תשתית מסיביות) גם בשבת קודש עצמה ! במפורש, יש מדי פעם עבודות פיתוח/תחזוקה או בנית קו חדש שחלק מהדברים נעשים בין כניסת השבת לבין יציאת השבת. וזה, כמו שאומר פרופ' מיכאל הר-סגור, עובדה (היסטורית)...
 
נכון מאוד אך..

רק לידיעתך, כבר כיום
עובדים על המסילות (בעיקר בבנית תחנות חדשות ושאר עבודות תשתית מסיביות) גם בשבת קודש עצמה ! במפורש, יש מדי פעם עבודות פיתוח/תחזוקה או בנית קו חדש שחלק מהדברים נעשים בין כניסת השבת לבין יציאת השבת. וזה, כמו שאומר פרופ' מיכאל הר-סגור, עובדה (היסטורית)...
נכון מאוד אך..
אלו עובדים של קבלנים ולא עובדי ר"י,תיחזוק המסילות נעשה ע"י אנשי ההנדסה והתשתיות של הרכבת והם לא רשאים לעבוד בשבתות ובמועדי ישראל. במקרים דחופים ניתן אישור מיוחד של משרד העבודה לעבודה בתאריך קצוב מראש,גם בשבת ומועד.אגב מדוע לא תשלח אתה ואחרים, שאילתה לרכבת בנושא יתכן שלחץ ציבורי יעזור,ויזיז דברים.אתה יודע..הלילה תיבחר ממשלה חדשה ,כבר כמה חודשים יש מנכ"ל חדש לרכבת ,אולי תצליח להזיז משהו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה