daniel22001
New member
תוצאות בדיקת דיסק קשיח פנימי, האם להחליף?
שלום
מחשב נייד מדגם - Dell Latitude E5420, ברשותי כבר כמה שנים טובות, בגדול אני מרוצה.
כבר תקופה ארוכה שאני סובל מדי פעם ממסכים כחולים ו/או קריסה של המחשב והפעלה מחדש. בו בזמן שבדיקת דיאגנוסטיקה שמובנית במכשיר (מקישים בהפעלה F12) תקינה.
ובבדיקה עם תוכנה לתקינות הדיסק קשיח היה תקין (אף שהופיע מבחינת אחוזי בריאות 90 אחוז).
מאתמול אני סובל יותר ממסכים כחולים, וכן בבדיקת הדיסק קשיח זה ירד מ 90 אחוז ל 78 אחוז. כ"כ בבדיקת דיאגנוסטיקה פנימית בחלק מהפעמים אני מקבל הודעה על בעיה בדיסק קשיח ׁ(error code 2000-0142) וכן לפעמים הודעת שגיאה על משהו שקשור לכבל (אבל אולי זה בגלל שבדקתי בלי לחבר את המטען?) (error code 2000-0415).
כ"כ לחברת דל יש גם אפשרות לעשות בדיקת דיאגנוסטיקה דרך האתר שלהם לפי תג הזיהוי של המחשב, ושם אני נתקל בבעיה שבכל פעם שאני מפעיל את הסריקה, בשלב כלשהו המחשב קורס.
מצ"ב תמונה מהתוכנה שבודקת את תקינות הדיסק קשיח
1. מה זה קוד השגיאה error code 2000-0142? אני מבין שזה קשור לדיסק קשיח, זה הדיסק עצמו או החיבורים/כבלים?
2. האם יש קשר לקוד שגיאה שקשור בכבלים error code 2000-0415?
3. בקשר לתוצאות הבדיקה של התוכנה לבדיקת הדיסק קשיח
העובדה שמאתמול זה ירד מ90 אחוז בריאות ל 78 אחוז, זה בהכרח אומר לאן הכיוון הולך?
מה המשמעות של 8 סקטורים פגומים?
ושאלה לגבי התוכנה עצמה, מופיע שם כמה שעות זה עבד, וכמה ימים נשאר, מה הכוונה בכמה ימים נשאר? זה אומר שהדיסק קשיח בעוד 78 יום הולך? לפי מה זה נקבע והאם יש להתייחס לזה?
באם המסקנה היא שחובה להחליף את הדיסק הקשיח, לאיזה מומלץ להחליף? מכני או SSD, ומה יכול להתאים ספציפית למחשב שלי?
זה מחשב יחסית ישן, גודל הדיסק קשיח 2.5, החיבור הוא SATA-2. כיום יש מכני של 500 ג'יגה (מהירות 7200).
שלום
מחשב נייד מדגם - Dell Latitude E5420, ברשותי כבר כמה שנים טובות, בגדול אני מרוצה.
כבר תקופה ארוכה שאני סובל מדי פעם ממסכים כחולים ו/או קריסה של המחשב והפעלה מחדש. בו בזמן שבדיקת דיאגנוסטיקה שמובנית במכשיר (מקישים בהפעלה F12) תקינה.
ובבדיקה עם תוכנה לתקינות הדיסק קשיח היה תקין (אף שהופיע מבחינת אחוזי בריאות 90 אחוז).
מאתמול אני סובל יותר ממסכים כחולים, וכן בבדיקת הדיסק קשיח זה ירד מ 90 אחוז ל 78 אחוז. כ"כ בבדיקת דיאגנוסטיקה פנימית בחלק מהפעמים אני מקבל הודעה על בעיה בדיסק קשיח ׁ(error code 2000-0142) וכן לפעמים הודעת שגיאה על משהו שקשור לכבל (אבל אולי זה בגלל שבדקתי בלי לחבר את המטען?) (error code 2000-0415).
כ"כ לחברת דל יש גם אפשרות לעשות בדיקת דיאגנוסטיקה דרך האתר שלהם לפי תג הזיהוי של המחשב, ושם אני נתקל בבעיה שבכל פעם שאני מפעיל את הסריקה, בשלב כלשהו המחשב קורס.
מצ"ב תמונה מהתוכנה שבודקת את תקינות הדיסק קשיח
1. מה זה קוד השגיאה error code 2000-0142? אני מבין שזה קשור לדיסק קשיח, זה הדיסק עצמו או החיבורים/כבלים?
2. האם יש קשר לקוד שגיאה שקשור בכבלים error code 2000-0415?
3. בקשר לתוצאות הבדיקה של התוכנה לבדיקת הדיסק קשיח
העובדה שמאתמול זה ירד מ90 אחוז בריאות ל 78 אחוז, זה בהכרח אומר לאן הכיוון הולך?
מה המשמעות של 8 סקטורים פגומים?
ושאלה לגבי התוכנה עצמה, מופיע שם כמה שעות זה עבד, וכמה ימים נשאר, מה הכוונה בכמה ימים נשאר? זה אומר שהדיסק קשיח בעוד 78 יום הולך? לפי מה זה נקבע והאם יש להתייחס לזה?
באם המסקנה היא שחובה להחליף את הדיסק הקשיח, לאיזה מומלץ להחליף? מכני או SSD, ומה יכול להתאים ספציפית למחשב שלי?
זה מחשב יחסית ישן, גודל הדיסק קשיח 2.5, החיבור הוא SATA-2. כיום יש מכני של 500 ג'יגה (מהירות 7200).
