תוצאות ליגה 3 ...

ג ל נ ט י

New member
לא ברור

מה הם סימני השאלה במסמך שצירפת? עוד יותר לא ברור איפה הטרקים שמהם ניקדת לצורכי שקיפות של בדיקה וביקורת ?
 
בתקנון כתוב מרחק נומינלי 30 ק"מ לא 35 ק"מ.

אז מה השתנה והאם כולם מודעים לשינוי?
 

ג ל נ ט י

New member
זה

משהו ש"ניסגר" בשטח. אין לי בעיה לשנות ואין לי כל כך כוח להתווכח עם גיא או עמיר על ה"הסגירה" הזו. מבחינתי שאלתך במקום וראוי שתידון במבחן הדיון בפורום.
 

חגי

New member
זה בשיטת ה"דילים"....

מאד מוזר שלגיא יש יד בעניין
 
איזה דילים,על מה אתה מדבר??

לולנסי יש את כל הטרקים חוץ מהטרק של עמיר. את הטרק של עמיר לי בעצמי אין(לא קיבלתי כי לא הסכמתי לבקשתו של עמיר לא להעביר את הטרק לולנסי) עמיר אמור לשלוח אליי את הטרק בקרוב,ואז אני אשלח אותו לולנסי. רק שיהיה ברור המשחקים בין ולנסי לעמיר לא מעניינים אותי. אני מחוייב לליגה ולהתנהלות התקינה שלה. כלומר מי שלא יעמוד בדרישות לא ינוקד.
 

ג ל נ ט י

New member
גיא לא מדובר פה על הטרק החסר

מדובר על השינוי שהוחלט לגבי הנומינל דיסטאנס (מ 30 ל 35 ואיתו גם הנומינל טיים). מאחר ואני לא "המנקד הרישמי" שיניתי את הנומינל דיסטאנס לבקשתך (לפי מה שאמרת זו המלצתו של עמיר). אין לי בעיה לזוז לכאן או לכאן אבל בשביל ההגינות, צריך לשנות את התקנון בצורה מסודרת. אם כבר, אז שינוי הניקוד הרישמי על דעת המנקד (עמיר?) ובניגוד לתקנון הוא בעייתי. אפשר להתווכח כעד סוף הליגה אם זה טוב או רע ליהודים - אבל לפחות צריך להחליט באופן מסדר.
 
ולנסי וחגי,מצורף הקובץ של שנה שעברה

הנומינל אותו נומינל ותפסיקו לבלבל את השכל.
 
אגב ולנסי,אל תצתת אותי בדברים שלא אמרתי

הטעות הייתה בתקנון,ועמיר העיר את תשומת ליבי לכך.את ההחלטה אני קיבלתי.
 

ג ל נ ט י

New member
פעם ראשונה

אני שומע שהתקנון מתיישר לפי משהו שמישהו אומר לך, ואלה יופי
 

ג ל נ ט י

New member
כמה הערות

אין לי דעה האם נומינל 30 או נומינל 35 (עבור זמן של שעה) היא קביעה טובה או רעה, אני רק אומר שצריך לעקוב אחרי התקנון. מה שעשו בשנה שעברה לא רלוונטי, אז לא בדקו את הטרקים והמשימות בשבע עיניים כי היתה הישתתפות מאד נמוכה. סתם איזה נתון סטטיסטי מענין - בעיון ב logelog אפשר ללמוד מהטיסה של ברטוב את הנתונים הבאים: זמן כניסה ל SS הוא 14:00:44, זמן נחיתה 14:39:17, כלומר סה"כ זמן מדוד - 00:38:33 סה"כ מרחק מחושב - 6 ק"מ + ( 3.816 - 20.392) ק"מ = 22.576 ק"מ מכאן שהמהירות הממוצעת של הבנדיט הינה - 35 קמ"ש (בסגמט הראשון המהירות הממוצעת כ 90 קמ"ש בערך) אם אלון היה ממשיך את המשימה המהירות הממוצעת היתה כנראה יורדת אל מתחת ל 30קמ"ש בגלל שהעבודה היא מול הרוח. אז תעשו את החשבון לבד אם זה טוב ליהודים או טוב למישהו ספיציפי - ואתם אל תבלבלו לי את המוח - תחליטו רק באופן מסודר
 
אתה בעצם מדבר על הנומינל דיסטנס...

היה לי דיבור בנושא הזה עם עמיר,מה זה בעצם משנה?זה לא נראה לי כזה מהותי...
 

חגי

New member
הלכה הכיבשה אל הזאב... הצחקתי את עצמי

אם זה לא מהותי ...? אז למה היה צריך לשנות? זה מאד מהותי! זה מעביר את משקל הניקוד לגולשים המהירים ומקטין את המשקל של הימים החלשים. בכל אופן - זה מאד לא תקין שהחלטת זאת וברור שזה גם לא לגיטימי.
 

ג ל נ ט י

New member
לא מדויק

הגדלת המהירות הממוצעת (נומינל דיסטאנס \ נומינל טיים) לא פוגעת ישירות בגולשים האיטיים. היא אמורה לא ליפגוע ב Day Validity. הפגיעה ב DV משפיעה על כולם ולא על מישהו ספיציפי. מה שמנסים לעשות כאן זה להגדיל את המהירות הממוצעת בגלל הגלשנים המהירים על מנת שה DV לא ירד.
 

חגי

New member
אומנם ה DV פוגע בכולם אבל

אם המהירות 35 קמש נבחרת כפרמטר ולא 30 אז גם ההתפלגות משתנה והתגמול עבור האיטיים פוחת עבור האלטרנטיבה של 35 קמש.
 

חגי

New member
שוב - מה שמשתנה זאת התפלגות הניקוד

עבור הזמן כאשר עושים גול והשינוי יגרום לפערים גדולים יותר בניקוד בין מהירים לאיטיים - בלי קשר ל DV
 

חגי

New member
ואם אתה רוצה גם ללמד משהוא

אז תקרא את הקובץ המצורף
 

Bartov Alon

New member
האמת

שאתם די משעשעים...ליפעמים לא... עכשיו כבר לא... אולי מחר.
 

natyh

New member
שאלות מתימטיות,

1 , נומינל טיים – הזמן הדרוש לטייס המהיר ביותר לעבור את הנומינלי דיסטנס. משימה שתבוצע בקצב מהיר יותר תופחת (לא תאפשר 1000 נקודות). הנומינלי טיים הוא למעשה המקביל של נומינל דיסטנס מבחינת זמן. , מה הכונה "משימה שתבוצע בקצב מהיר יותר תופחת" ? אם המשימה תבוצע מהר יותר אז היא הנומינל טיים לא ? 2 " מקדם המראה – נקבע בהתאם לאחוז הגולשים שהמריאו מתוך הנוכחים. (לדוגמה – 80% המריאו – המקדם 0.9, 20% המריאו – המקדם 0.1) " כאן ממש לא הבנתי את ההגדרה הדוגמא 80 % והמקדם הוא 0.8 +0.1 מדוע ? 3 נקודות זמן " חלוקת הנקודות – מרחק/ זמן/ עזיבה/ הגעה. חלוקת הנקודות המרחק: החלוקה לאורך המרחק אינה לינארית והיא תלוייה בהתפלגות הנחיתות לאורך המסלול. חלוקת נקודות הזמן – טייסים שיגיעו עם זמן הארוך מהזמן המהיר ביותר בשורש הזמן של המהיר ביותר יקבלו אפס נקודות זמן. נקודות עזיבה והגעה – נע בין 4% ל- 15% מהניקוד הכללי. " לא לגמרי ברורה הדוגמא אשמח להבהרה .
 
למעלה