תוצאות ליגה 4(פער גדול לעומת התוכנה של ולנסי)

ג ל נ ט י

New member
צריך לבדוק מקרוב את הענין

על פניו זה ניראה כאילו הדליקו את האופציה: "Pilots who did not reach goal loose 20%"
 

ג ל נ ט י

New member
מצד שני אני רואה ש

בתקנון כן רשום שמי שלא מגיע לגול מאבד20% מהניקוד... (עמוד 6) שווה לדבר על זה בפורום ולהחליט לקבל או לשנות את זה. דעתי היא שחבל להרוס את התחרות ולייאש את האנשים - שווה ליצור תחרות צמודה לאורך כל הדרך ולכן לא שווה לגרזן אנשים שנחתו 100מ מהגול באתר הלוגילוג טרם הספיקותי ליקנוס את האנשים שלא היגיעו לגול - אפשר תמיד להוסיף את זה
 

חגי

New member
את זה לא הבנתי

Pilots who reach end of speed section but not goal loose 20% of their speed score. זה מתוך התקנון מישהוא מבין את הכוונה? גיא??
 

חגי

New member
כרגיל - התוצאות לא הגיוניות

נקודות הובלה לא הגיוניות - אני הייתי אמור לקבל הכי הרבה וקיבלתי 0. "ההוא" קיבל בכלל ניקוד שלילי- נחמד אבל לצערי זה לא אפשרי. בקיצור - משהוא לא תקין (גם הפער בין ראשון לשני לא סביר )
 
אפשרי ובלתי הגיוני.

יש דבר כזה ניקוד שלילי על הובלה. קרה בליגה שלנו וקיבלנו הסבר על כך בכתב מכותבי התוכנה. אני לא סגור על זה אבל זה היה כך: מי שטס אחרוןו במסלול של קודמיו, כולל ניצול ודאי של אותו עילוי וכו' מקבל ניקוד הובלה שלילי. (שוב אני לא בטח שזה היה ההסבר). אין הגיון בכך שקיבלת אפס ניקוד הובלה, אך עדיין קיבלת 1000 נקודות ואי אפשר לקבל יותר מזה. אני מוכן לבדוק את הנושא במקביל אצלי. טרקים בבקשה. איתי
 

חגי

New member
תרגום מצויין (למרות שמאוחר לקרא עכשיו)

אבל זה עדיין נשמע לי מוזר וגם לא תואם את המציאות כל כך. אי אפשר להתלונן על 1000 נקודות אבל החישוב שהוצג פשוט לא מתיישב עם ההיגיון ולכן אני משוכנע שמשהוא לא בסדר.
 

ג ל נ ט י

New member
איפה שיקולי הבטיחות לגבי קנס של 20% ?

אני קורא מה שכתוב ועדיין לא מבין: "האפשרות החדשה הזו תגביר גם את רמת הבטיחות (במיוחד ברחיפה במצנחים) ואת מידת ההגינות כיוון שטייס תמיד ינסה להגיע לגול, כדי לא לאבד 20% מנקודות המהירות שלו, מבלי למהר". בעיני, כל קנס של 20% על מצב שאתה חייב להגיע לנקודת חציה ספציפית גורמת לבעית בטיחות. ברטוב למשל אמר שיכל לקחת את הגול אם היה מסתכן ובכל זאת לא עשה את זה. טייס אחר שהיה מחפש להיסתכן בשביל לא לאבד 20% אולי היה לוקח את הגול (או את הספיד סקשן) אבל אני לא חושב שמישהו צריך לעודד את ההיסתכנות פה עם הקנס הזה.
 
ההסבר לדבי הגעה לגול

במצנחי רחיפה היו הרבה תאונות של טייסים שהובילו טסק עם מערכת האצה משוכה עד הסוף בגובה אפס (דבר זה גורם למצנח ליהיות רגיש לקריסות גדולות ואלימות). היום בהרבה טסקים נקודת מדידת הזמן נגמרת 2 ק"מ מהגול ואז נשאר למתחרה את כל הזמן שבעולם לטוס לגול בביטחה ללא בהיה של מהירות והאצה בגובה אפס.
 

חגי

New member
אז זה לא רלוונטי לגבינו

וכדאי שיהיה ברור לכולם מה המשימה ולא שנגלה פתאום שמדידת המהירות הגמרת 2 קמ לפני.
 

חגי

New member
הרצתי את כל הטרקים המעניינים בקומפ ולהלן

דברים שהופתעתי או נראים מוזר אילן - מה זאת השטות הזאת? במקום להגיע לגול בודאות אתה מסתובב חזרה ב- 385 מטר מהגול?!?! בקלות היית יכול להפסיד את הגול על זה. גם בגולני לא השארת הרבה מרווח. חוצמזה - מה זה טירמול של רבע שעה מהזורעים עד הכניסה לכינרת? קצת ביזבזת שם זמן. חבל שגם אתה וגם אני טסנו לבד - זה בטח לא שיפר את הסיכויים שלנו . נראה לי שדווקא אתה היית צריך לצאת מוקדם יותר - היית הרבה מעלי ביציאה שלי ובחרת להשאר ובסוף יצאת כשרב הטובים כבר לקחו את גולני וחצי שעה אחרי. "ההוא" וצמד ברטוס/גיא טסו ראש בראש מגולני ומעניין לראות את הפיצול בינהם. גיא הולך על בטוח מגיע עם עודף גובה אבל מפסיד קצת זמן, ברטוס קצת ממהר בדרך ובסוף נופל שורט 300 מטר... וההוא מצליח לתפוס משהוא טוב על הרכס של מבוא חמה ובגלייד מהיר לסיים את הטסק כולל חזרה לצמח. לצערי למעט גיא ובר טוס שאר הטרקים ללא גובה. לסיום אפשר לראות שברטוס מאבד גובה בקצב גדול מאד דווקא כי בחר לטוס ממבוא חמה בקשת ימנית ובדרך לעבור קרוב לצמח שם כנראה היה יותר בהשפעת הרוח היורדת מרכס אלומות. האחרים שטסו קרוב לגבול ובקו ישר לגול איבדו הרבה פחות גובה. חבל.
 

Bartov Alon

New member
אני מאוד נהנה מפרשנות שלך!

אבל הפרשנות תהיה נעימה יותר ללא שימוש ב "ההוא" . סתם מיותר!
 
למעלה