תוצאות עודכנו שוב

ג ל נ ט י

New member
בשעה טובה - יש לנו אפיפיור

לאחר שעזרתי למערכת להכיר את הטרקים הסוררים בטסק 7 ולאחר שהוספתי פיצרים גראפיים מאאאגניבים לנתוני הטיסה (ניתן לראות גרף מהירות וגרף גובה) אפשר לומר שהניקוד די קרוב לסופי (אלא אם מישהו ימצא טעות לוגית) המון תודה לעצמי על השעות הרבות, נהמתי מאד לעבוד עם עצמי - באמת אחלה בחור. יש להצליב תוצאות אלו מול הניקוד הרשמי העלום
 

חגי

New member
אתה צריך שאתקן את הזמן בטסק 3 (שנוקדתי רק

40 נקודות מול מתן ב 200?)
 

חגי

New member
יש עדיין בעייה עם טסק 4

זה הטסק של כניסה לרדיוס גדול של שרונה ואחכ דרומה. יום לא מוצלח שהרב נחתו מעט אחרי כניסה לרדיוס. בכל אופן זה יום שטסנו מעט קילומטראז אבל עדיין יותר מטסק 1(שחשבתי שנבטל אותו) מה שלא הגיוני זה שהניקוד בטסק 1 גבוה יותר מהניקוד בטסק 4- למשל לירן שטס כ 2 קמ קיבל יותר ניקוד מרב החברה בטסק 4(כמעט כולם קיבלו 17...?!) שטסו לפחות פי 3-4 מרחק באותו יום.
 

ג ל נ ט י

New member
יש בעיה עם טסק 1

- קודם כל אין באמת טסק 1... סתם תקעתי משימה לפי הכיוון שטסו אליו. עד עצם היום הזה, המארגנים המכובדים לא הצליחו לפענח את הליגה שנתנו ולא חזרו אלי ואמרו מה באמת קרה באותו יום. כל טסק 1 זה פיקציה. - יתכן ונוסחת הניקוד שברשותי דורשת בדיקה מעמיקה לגבי טסק 4, וכל ההתעסקות בסטרט גייט שהוא לא טרנפוינט היא בעיתית... בגלל זה אני מעדיף להימנע מיצירתיות מיותרת של מארגני ליגה, שחושבים שניתן לעשות כל שעולה על רוחם "ושהתוכנה תתמודד עם זה". על מנת לבדוק האם התוכנה מחשבת נכון או לא, אני צריך להשקיע איזה 5-6 שעות עבודה (מיותרות) בחפירה באלגוריתם ושיפורו, דבר שלא בטוח שאתחייב אליו (אחרי הכל, לא קיבלתי שום מנדט ואף אחד לא באמת מעריך זאת). אם תחשוב על זה, המרחק בטסק 4 עד הטרנפוינט הראשון, הוא המרחק עד שרונה + המרחק לבית השיטה מינוס 8 קמ (שזה פעמיים רדיוס סטארטגייט), שהם סהכ כ 22 ק"מ (בעוד מסומן לירון 16). בנוסף לנושא זה, בטסק 4, לא באמת טסו הרבה קילומטרז, והחישוב שם שווה בדיקה ויכול ליצור פער מענין בניקוד. למרות שהישקעתי זמן רב מאד בנושא, אין לי ממש זמן (\כסף) ומי שלא העריך את הדקויות שבנושא, לא ממש ידע להעריך זאת ממילא. אני מרגיש קצת מטומטם על כל הזמן המיותר הזה שאני שופך על הליגה שממילא לא ענינה את המארגנים שלה.
 

חגי

New member
לשם שינוי אני מבין לליבך

ואולי צריך מראש לא להתייחס לבעיות הקטנות שאני מעלה בגלל עלות/תועלת מה שבטוח שהניקוד שאתה עושה נותן נקודת מבט שונה על הליגה ומאפשר כרגע את הקרוב הטוב ביותר למצב בליגה . אני מבין שהקטע של סטארט שמוגדר כרדיוס סביב TP יוצר בעייה ואולי בעתיד אחרי שנוחכנו שנוצרים עיוותי ניקוד נקפיד לתת משימות נקיות יותר. לגבי טסק 1 פניתי לגשוי כבר אחרי הליגה בבקשה לבטלה על רקע חוסר היכולת להמריא לרב המשתתפים. בתחילת שנה הצעתי להוסיף סעיף שמאפשר ביתר קלות לבטל ליגות כאלו שאין הבם שום ערך ספורטיבי וחבל שהעניין לא קיבל שום התייחסות.
 

חגי

New member
גיליתי שגם הטרק של טסק 7 שלי אינו נכון

ולכן הניקוד על נקודות DEP אינו נכון. יוצא לפי הטרק הזה שהגעתי לגול 18 דקות לפני גיא.... שולח לך שוב את הטרק עם הזמן הנכון!!!
 
למעלה