תוצאת מחצית ! 1:1

Adidason326655

New member
תוצאת מחצית ! 1:1

וואליד באדיר הבקיע לטובת הפועל ת"א בדקה ה-35 שלו מנשה הבקיע לטובת הפועל כפר-סבא בדקה ה-45
 

ba r2 0 1 0

New member
בריאן מצפים לסיקור! בנתיים אתם

יכולים להיכנס לסיקור המשחק ב- ONE: http://sports.nana.co.il/next.asp?id=68657&Bz=64 שבת שלום
|4ו|
 

badboy3919

New member
באמת שאין לי מה להוסיף חוץ מזה שאני

מתאכזב ממחזור למחזור מהקבוצה. משחקים כל כך משעמם,אין כדורגל,שחקנים עייפים ומשחקים בלי חשק,ופשוט לא כיף לבוא למשחקים (ואני אחד מהאלה שכ-ן קנו מנוי). אם יהיו לי דברים מסויימים שאני ארצה להגיד אז אני אעדכן בקרוב. הדבר היחיד שאני יכול להגיד לכם הוא שהקבוצה נמצאת במצב גרוע (מתנדנדת בקו האדום) ואם הקבוצה לא תתחיל להשיג נקודות במשחקים הקרובים שהם יחסית קלים (בניסכנין בבית,מ.ס אשדוד,נצרת עילית) אז המצב הולך להיות יותר ויותר גרוע.
 
זה הכי גרוע..

אבל זה לא יקרה יש 2 קבוצות בליגה שיותר גרועות מכפ"ס סכנין והפועל פ"ת
 
אולי תעודדו יותר טוב ../images/Emo13.gif

שבוע שעבר במקרה יצא לי לבוא לראות את המשחק מול בית"ר ובהנחה שאתה הייתה עם כל הגוש הירוק הזה למעלה עם התוף.. ביתר עודדו הרבה יותר טוב :) וגם ללכת לפני שהמשחק נגמר , כאילו בתור "מחאה" לא היה מכובד. ועוד לשרוק בוז באמצע המחצית לקבוצה שלך כי הם שיחקו רע.. נו באמת.. אבל אל תוותרו..
 

badboy3919

New member
אז כן,אני מ"העורק הירוק" שאלה הם

האנשים שעומדים ומעודדים קבוצה ברמה הזאת כל המשחק (חוץ מרגעי מסויימים שממש נשברנו אחרי הגול ה-2 ובמיוחד שלא ראינו שום שיפור בקבוצה). תראה,אני יכול להגיד לך בתור אחד שעמד שם באמצע ועודד כל הזמן,אנחנו לא שמענו ציוץ ממה שבית"ר שרו במשחק,רק אחרי שאנחנו ישבנו אז התחלנו לשמוע אותם. אף אחד לא הלך לפני המשחק הביתה,לפחות אף אחד מאיתנו. ובקשר לבוז-אז חשבנו שאולי זה מה שיעורר קצת את הקבוצה שלא עשתה שום דבר חוץ מלעמוד על המגרש ולהסתכל על הכדור,אם העידוד לא עוזר אז לפחות אולי בשריקות יעירו אותם. מה פתאום לוותר?!...הפועל כפר סבא-עד שהמוות יפריד בינינו.
 
בכל מקרה..

אני דווקא מאד נהנתי לבוא לראות את המשחק... אולי במשחק הבא מול קבוצה גדולה אני יבוא שוב הפעם בתקווה שיהיה שערים לכפ"ס.. אפילו אחד..
 

inko

New member
מה עם אבי תקווה?

זה ניצול שרשור,אז סליחה:) מה קורה עם אבי תקווה? אני זוכר שהוא הצטרף לכפ"ס ונפצע אבל מאז לא שמעתי מה קורה איתו? הוא עדיין פצוע או שהוא פשוט לא משותף בהרכב?
 

badboy3919

New member
הוא עדיין פצוע,אם אני לא טועה זאת

פציעה בברך והוא אמור לחזור בזמן הקרוב (במחזורים הקרובים). וחדשות טובות עוד יותר-אלכסיס אמור לחזור לשחק גם בתקופה הקרובה.
 
למעלה