תושב של כבוד

תושב של כבוד

במוצ"ש הקרוב שמעון פרס הולך לקבל תואר של תושב של כבוד או משהו כזה. למישהו יש מושג מה זה אומר ומה הקריטריונים לקבל את זה?
 
ולשם הדיוק

זה נקרא "אזרח כבוד של כפר סבא". זהו תואר לכל דבר ומועצת העיר היא זו שמחליטה להעניק אותו. על בסיס מה?
 
יש מצב

שזה מרחמים?
אבל מגיע לו תושב כבוד לא?.. בנאדם דיי חשוב
 

badboy3919

New member
באמת שאין לי מושג מה הקטע של אזרח

כבוד,לא יודע למה אבל זה נשמע לי כמו סתם ביקור פוליטי של פרס וקצת ליקוקים מצד בן-חמו..מה רע?
 

inbal88

New member
אמממ..לא מדויק..

שמעון פרס קיבל אזרח כבוד משום שבעבר תמך ועזר לעיר להתפתח... דרך אגב, משהו שטיפה לא קשור..נכון לפני שנה חגגו 100 שנה לכפ"ס. אז כולם בטוחים שכפ"ס הוקמה בשנת 1924. אבל לא. כפר סבא הייתה קיימת לפני. פשוט במאורעות תרפ"א החריבו את העיר ורק בשנת 1924 שיקמו אותה מחדש.. אבל אם נהייה קטנוניים. אז כפר סבא הרבה יותר מבוגרת מ100 שנה. וזה סתם כי אני לומדת למתכונת..וזה היה כתוב..
 

Adidason326655

New member
שמעון פרס : הסיפור האמיתי ! ! !

תודו שהכותרת יפה! טוב, אז אני וכמה מחברי מועצת הנוער (שאני הדובר שלהם) הגענו לטקס. התקיימה התכנסות והבחנתי בכמה אישים : חברי מעוצת העיר, מנהלי בתי ספר, תנועות נוער, שלמה שרף, יצחק שום, יהודה בן-חמו, יניב דרי - יו"ר מועצת הנוער וכמובן... שמעון פרס ! שמעון פרס ישב בין יניב דרי ליהודה בן חמו. ראשון עלה לנאום יניב דרי : יניב נאם על מצב הנוער בעיר ועל כך שצריך מנהיגים כמו שמעון פרס אך שמנהיגים אלו לא רק ידברו אלא גם יעשו. לאחר מכן עלה יהודה בן חמו שהגיש את אות אזרח הכבוד לשמעון. שמעון עלה לנאום ודיבר על כך שבכנסת (לא שכמו מועצת העיר שהצביעה 19 בעד הענקת הפרס לשמעון) זה בחיים לא היה קורה. כאשר שמעון דיבר על מנהיגי העתיד הוא הסתכל על יניב. ווקאצה (להקה ממגמת המוסיקה בכצה) עלו לשיר גם עוד כמה אנשים ונכתבה לכבוד פרס מקמאה. זה הכל אני חושב. הוא נראה מרוצה למדי.
 
למעלה