תזהרו מ"דר' גב""

גור 71

New member
תזהרו מ"דר' גב""

ב-27/01/08 בשעה 10.39 (שלשום) קניתי כרית ששוויה 299 ש"ח בחנות "דר גב" בקניון רננים. היום בשעה 10.00 (פחות מ48 שעות מאז הקניה) עם פתיחת החנות באתי להחזיר את הכרית בגלל חוסר התאמה ובקשתי לזכות אותי בסכום ששלמתי בחשבון של הויזה, מיותר לציין שהמוצר לא היה בשימוש והוחזר כמובן באריזה המקורית. הפקידה בחנות בקשה ממני לעשות סיבוב ולחזור כי לא נעים לפתוח את היום עם זיכוי. חזרתי לאחר שעה ובדיוק הגיע מנהל החנות, שסירב לעשות זיכוי בחשבון הויזה כי זאת המדיניות של החברה. הם לא מחזירים כסף, לא במזומן וגם לא זיכוי בחשבון, גם לא לאחר החזר של פחות מ48 שעות על מוצר שלא היה בשימוש. רוצה תקנה משהו אחר, אפילו אם אתה לא צריך, אבל כסף אצלם לא תיראה בחזרה אפילו בשוק הכרמל (מבלי לפגוע בשוק) לא היו מתנהגים כך - כל חנות ובודאי רשת שמכבדת את עצמה, לא יכולה לעשות מהלקוח בן ערובה להחזר כספים מול החזר המוצר.ניסיתי להתקשר כמה פעמים לשרות הלקוחות, לאחר מעברים והמתנה נשמעת הודעה "מצטערים לא יכולים לענות כרגע, תשאירו הודעה ונחזור אליך". ברור לכל שאיש לא יחזור אליך. אני חושב שזה אפילו מנוגד לחוק, ולצורך זה אפנה למועצה לצרכנות. על כן ראו הוזהרתם - מי שקונה ב"דר' גב" כדאי שיידע - קנית, שילמת, לא טוב לך, אכלת אותה.
 

ATAF151

New member
זו בעיה ידועה

אתה צודק ב 100%, פרט לדבר אחד, רוב החנויות מחזירים זיכויים ולא כסף.
 

ניטרוי

New member
ד"ר גב

פעם ראשונה שקניתי שם (ברננים) היתה פעם אחרונה. ואת הנושא העקרוני מעניין לבדוק בפורום צרכנות: נדמה לי שיצא חוק על חובת החזר כספי.
 

chihua

New member
NO NAME - אותו מיקרה

אני גם שמעתי על החוק שיצא לפני כמה חודשים. אם אין שלט ברור בחנות שאומר אחרת - חייבים להחזיר את הכסף. אני התחלתי לפני הקנייה בסכום גדול להחתים את המוכרת שהחנות תחזיר לי את הכסף במיקרה התורך. מי שלא מוכן לחתום - לא יחזיר. זה הרבה זמן לתבוע אותם בשביל 200 ש"ח, אם היה לי את הזמן וכוח - הייתי תובעת אותם. בכל מיקרה, אשמח לשמוע מה הייתה התשובה בפורום הצרכנות.
 
למעלה