תזכורת! ההרשמה מסתיימת היום!

Erez Shalev

New member
תזכורת! ההרשמה מסתיימת היום!

ההרשמה מראש לאליפות ישראל בניווט רכוב מסתיימת היום!! מי שעדיין לא הספיק להרשם ולשריין לעצמו כרטיס אלקטרוני - עשו זאת כעת!! חגיגת ניווט כזאת עדיין לא הייתה כאן!!
 

Erez Shalev

New member
ביום הראשון - ניווט ספרינט במוסד עמקים../images/Emo202.gif

קנ"מ גדול מאוד - ניווט עם לגים קצרים מאוד!! החלפת מפה באמצע המסלול, זמן מנצח = 11 דקות!! זינוקים - כל קטגוריה תזנק בהפרש של דקה - האחרון יהיה הראשון בדירוג השנתי = מתח עד הרגע האחרון!!
 

Erez Shalev

New member
זינוקים

כמובן שצריך להיות - כל נווטי הקטגוריה יזנקו בהפרשים של דקה אחד מהשני...
 

Erez Shalev

New member
יום 2 - ניווט מישורי בעמק יזרעאל

אפשר לפתח בשבילי העמק מהירות אדירה - אבל יש רוחות מערביות חזקות, קחו זאת בחשבון... שני מעברים הכרחיים מתחת לכביש ראשי והצצה לתוך מכללת עמק יזרעאל - השארו מרוכזים!!
 

Erez Shalev

New member
יום 3 - אליפות ישראל בניווט רכוב

כינוס במרכז שטח אלון הגליל, וניווט רגלי במקביל.. שימו לב - מפת אלון הגליל הורחבה עד יער קרית אתא - הרבה הרים וגבעות... למרות שאספתי את כל הקוצים בשבוע שעבר - כדאי להצטייד בחומר נגד פנצ'רים בצמיגים, אולי עדיין נשארו כמה... מסלול מעולה עם לא מעט זיגזגים על המפה - השארו ערניים למניעת פסילות!
 

Erez Shalev

New member
יום 4 - יער מגידו

כינוס בתל מגידו, זינוק ביער (750 מטר מהכינוס). עוזי הרחיב את המפה - כוללת כעת את נחל קיני ותל מגידו ניווט קצר יותר ממה שעוזי רגיל - כדי לאפשר לכם להתאושש.. סיום שידרוש מכם הרבה זיעה, אך ישתלם בזכות הנוף המרהיב והעידוד!!
 

Erez Shalev

New member
יום 5 - איסוף חופשי ביער מגידו

חשבתם שנגמר? הכל פתוח!! צריך להפעיל את הראש כדי לנצח בדירוג הכללי! אותה מפה, אבל הפעם צריך לתכנן היטב... בסיום - טקס הכתרת המנצחים בדירוג המצטבר של התחרות!
 

Erez Shalev

New member
וכמובן - פרסים

טקס יומי בסיום כל שלב: גביעים וחולצות רכיבה (מתנת "אופני העמק") למנצחי כל הקטגוריות. מקומות 2-3 - מדליות. בנוסף, תלושי קנייה במרכז השטח אלון הגליל, בקבוקי יין, טיפולים אלטרנטיביים, חולצות ועוד.. בואו להשתתף בחגיגה!!
 
למעלה