תזכורת: הלילה (שני בערב) נספור:

Harrington

Well-known member
מנהל
היום תשעה וארבעים יום שהם שבעה שבועות לעומר.

אשרי הסופרים שהצליחו להגיע עד סוף הדרך. מקווה שהתזכורות סייעו במקצת ושמלאכי החבלה, על אף נסיונותיהם הנלוזים והבזויים והרבים -מאוד- לא הצליחו להרוס לכם את המצווה :).

זכרו לקראת ליל החג מחר, שלאור החובה לקיים את שבעת שבועות הספירה באופן מלא ("תמים" כהגדרת הכתוב), אין במקרה של חג השבועות אפשרות להקדים את כניסת החג ו/או את סעודת ליל החג, אלא יש להמתין עד לצאת הכוכבים הרשמי.


חג שמח ושקט לכל גולשות וגולשי הפורום ולכלל עם ישראל.
 

אבי בן 1231

Well-known member
היום תשעה וארבעים יום שהם שבעה שבועות לעומר.

אשרי הסופרים שהצליחו להגיע עד סוף הדרך. מקווה שהתזכורות סייעו במקצת ושמלאכי החבלה, על אף נסיונותיהם הנלוזים והבזויים והרבים -מאוד- לא הצליחו להרוס לכם את המצווה :).

זכרו לקראת ליל החג מחר, שלאור החובה לקיים את שבעת שבועות הספירה באופן מלא ("תמים" כהגדרת הכתוב), אין במקרה של חג השבועות אפשרות להקדים את כניסת החג ו/או את סעודת ליל החג, אלא יש להמתין עד לצאת הכוכבים הרשמי.


חג שמח ושקט לכל גולשות וגולשי הפורום ולכלל עם ישראל.
היום לא סופרים את העומר לזכר ההילולה ב"חג" שמחת תורה האחרון|פטיש|
 

Harrington

Well-known member
מנהל
היום לא סופרים את העומר לזכר ההילולה ב"חג" שמחת תורה האחרון|פטיש|
היום דווקא סופרים גם סופרים וזהו, כמבואר מעלה, היום האחרון בספירת העומר השנה, שמלמד אותנו שמחר בערב יחול חג השבועות הבעל״ט.

אשריך שזיכיתנו כהרגלך בקודש, צדיק בן צדיקים, בלימוד קצר אך חשוב זה.
 

אבי בן 1231

Well-known member
היום דווקא סופרים גם סופרים וזהו, כמבואר מעלה, היום האחרון בספירת העומר השנה, שמלמד אותנו שמחר בערב יחול חג השבועות הבעל״ט.

אשריך שזיכיתנו כהרגלך בקודש, צדיק בן צדיקים, בלימוד קצר אך חשוב זה.
תגובתך מגעילה ברמה מוסלמית עליונה, ועל זה נאמר איכס .... איכס ומקיאים🤮🤮🤮
הקאה נעימה יקיאי!!!
 

Harrington

Well-known member
מנהל
תגובתך מגעילה ברמה מוסלמית עליונה, ועל זה נאמר איכס .... איכס ומקיאים🤮🤮🤮
הקאה נעימה יקיאי!!!
הממ... יש איזה כשל לוגי בדבריך, למקרה שלא שמת לב. אתה מתאר את עצמך כמקיא בסוף השורה הראשונה ואחרי זה מאחל לי הקאה נעימה? אני ברוך ה' רחוק מלהקיא, תודה על דאגתך :). מרגיש מצוין. את הקשר בין דברי לאיסלם לא השכלתי להבין אני הקטן, אבל אם את הבנת, דיינו.

דיינו ומיצינו.
חג שמח.
 

mיטלמן

Well-known member
היום תשעה וארבעים יום שהם שבעה שבועות לעומר.

אשרי הסופרים שהצליחו להגיע עד סוף הדרך. מקווה שהתזכורות סייעו במקצת ושמלאכי החבלה, על אף נסיונותיהם הנלוזים והבזויים והרבים -מאוד- לא הצליחו להרוס לכם את המצווה :).

זכרו לקראת ליל החג מחר, שלאור החובה לקיים את שבעת שבועות הספירה באופן מלא ("תמים" כהגדרת הכתוב), אין במקרה של חג השבועות אפשרות להקדים את כניסת החג ו/או את סעודת ליל החג, אלא יש להמתין עד לצאת הכוכבים הרשמי.


חג שמח ושקט לכל גולשות וגולשי הפורום ולכלל עם ישראל.
חסר בושה אתה,
"ושמלאכי החבלה, על אף נסיונותיהם הנלוזים והבזויים והרבים -מאוד"
מתנהג כמו ילד שמנסה לעצבן בכל הכוח,
מלאכי חבלה? נסיונות נלוזים ובזויים וגם רבים מאד?
וכי לא יהודים אחים אנחנו?
מיצינו.
אותך, את תאוות השליטה והשימוש בקשקושים מתארכים עד אין קץ.
חג שמח לכל באי הפורום,
שיוחזרו החטופים ושתגמר המלחמה.
ואתה, מקווה שאי פעם תבין, לא בטוחה, ולא מאחלת לך כלום, אתה יודע למה.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
חסר בושה אתה
אכן, בדרך כלל. מעדיף את הגישה 'סוף מעשה במחשבה תחילה' שדי מונעת את הצורך בכך. יפה שעלית על זה :).
"ושמלאכי החבלה, על אף נסיונותיהם הנלוזים והבזויים והרבים -מאוד"
שאפו על כישורי הציטוט. לא מובן מאליו :).
מתנהג כמו ילד שמנסה לעצבן בכל הכוח
אוקיי, אם את אומרת ומאבחנת, מי אני שאתווכח :).
מלאכי חבלה? נסיונות נלוזים ובזויים וגם רבים מאד?
ואללה, כישורי הציטוט שלך הולכים ומשתפרים משורה לשורה. חשבת להיות קופירייטרית או משהו :)? אגב תיאורו של אדם כמלאך חבלה, בעיני יש בו דווקא משהו יפה. מעמיד את המעשה הנלוז שנקט כשליחות אלוקית ולא כמשהו שנעשה ביוזמתו שלו. לא הייתי רוצה לחשוב שאנשים שמסוגלים למעשים נלוזים, בזויים והזויים כמו אלו שאנחנו מדברים עליהם, מסתובבים בינינו, בחברה הישראלית, בחופשיות.
וכי לא יהודים אחים אנחנו?
הממ... שאלה מעניינת. אני לא חסיד גדול של אמירות בסגנון 'זה לא (מעשה) יהודי (להיעשות)'. אבל זאת בהחלט שאלה מעניינת אם מי שפועל וממש מתאמץ ויוצא מגדרו לפגוע ביהודים אחרים באמונתם, עד כמה "יהודים אחים" נכון לומר עליו. אולי נכון יותר לראותו כערב רב? שאלה מעניינת. ברשותך אשאיר אותה ב'צריך עיון' מבחינתי.
יפה. בהחלט מסכים. במיוחד כשרוב התגובה היא בס"ה ציטוטים ולא התייחסות עניינית כלשהי :). מה שכן סתם להשכלה כללית, לענ"ד רצוי לכתוב את המילה מיצינו בסוף התגובה ולא באמצעיתה. נותן לה קצת יותר נופך ורצינות לטעמי.
אותך, את תאוות השליטה והשימוש בקשקושים מתארכים עד אין קץ.
תאוות שליטה אני לא מכיר שיש לי. גם את לא :). כאילו, הנפצה נחמדה, אבל די סיסמה נבובה כשהיא מגיעה ללא כל הסבר או פירוט ומבלי שהתאוותתי לשליטה כלשהי כאן בפורום או בתפוז בכלל ולו יום אחד בחיי :). משתמש בקשקושים? יכול בהחלט להיות. כותב את אשר על ליבי ובמחשבותי. אם זה קשקוש אם לאו יחליט כל קורא בפני עצמו. לא באמת ענייני או מענייני.
חג שמח לכל באי הפורום
אמן, ולכל בני משפחותיהם כמובן.
שיוחזרו החטופים ושתגמר המלחמה.
אמן כן יהי רצון במהרה בימינו.
ואתה, מקווה שאי פעם תבין
מתוך סיסמאות נבובות וללא אף מילת פירוט או הסבר, זה לא צפוי לקרות :). פשוט כי את יודעת, נראה שאין כל כך מה להבין. רצית להביע חוסר שביעות רצון מדברי? שוין, הבעת. זכותך המלאה והלגיטימית כמובן (קטע כזה שעם כל "תאוות השליטה" אני לגמרי חסיד של התבטאויות חופשיות ;-)). אילו במקום רק 'משפט מצטט עוקב במשפט סיסמה ריקה מתוכן' היית גם מסבירה את עצמך, את יודעת, כותבת עניינית כאילו במקום בשיטה הנ"ל, אולי היה בכוחי "אי-פעם להבין". בשיטה הנוכחית חוששני שאין טעם מבחינתי אפילו להתחיל לנסות, עמך הסליחה :).
ולא מאחלת לך כלום, אתה יודע למה.
זה כבר עניין בינך לבין עצמך. מעולם לא כפיתי על מישהו לאחל לי משהו ואין לי שום כוונה להתחיל עם זה לכבודך או בגלל שקשה לך, סורי.


חג שמח.
 
למעלה