תזכורת ומשאל עם.

shonshon5

New member
תזכורת ומשאל עם.

ביום רביעי הקרוב, בערוץ 10, הפרק הראשון העונה השלישית של הסידרה "24". שמועות אומרות שישדרו פרק אחד לשבוע. מה שנגזר מכך שהמתח יהרוג אותי. מי שבעד שידור רצוף, פרק ליום, שיצביע! זה אבי, עצבני.
 

beagle

New member
השתגעת? פרק ליום?

מה, להתחייב מראש למערכת יחסים כ"כ אינטנסיבית? פעמיים בשבוע היה סידור קלאסי מבחינתי... אבל מסכימה שפעם בשבוע זו התעללות
ועוד בחפיפה של עשר דקות עם הבית הלבן. רוע לב. שתי הסדרות היחידות שאני מצליחה לעקוב אחריהן. ועכשיו מתחיל סיינפלד, אז תסלחו לי
 

הגרה182

New member
זה פעם בשבוע בגלל שאם היו משדרים את

זה פעמיים בשבוע זה היה מהר מאוד עוקף את הפרקים ששודרו בארה"ב, והיינו נשארים מחוסרי פרקים.. חוץ מזה שהמתח הוא חלק מכל העסק..
 

Druyanizem

New member
כולי בוש ונכלם

לא ראיתי מעולם את 24. שמעתי רק דברים טובים על הסדרה הזו ולא הצלחתי לעקוב אחריה בגלל הצבא ובגלל חוסר הכסף (חייל אנוכי אתם יודעים...). אולי יום אחד אני יעשה מרתון של שלושה ימים.... עם כל שלושת העונות. נשמע מעולה האמת!
 

שוKולד

New member
שמעתי ושמעתי אבל לא הגעתי...לסדרה

בכל אופן אני יודעת שיש אתרים שמאפשרים אהמ....איך לומר ? לגבות את הסדרה כולה בפעם אחת למחשב שלכם ואז לראות בזמנכם החופשי.
 

Druyanizem

New member
אבל תסכימי איתי שלראות במחשב

זה לא כמו לראות בדי וי די :) זה הדבר היחיד שמונע ממני להוריד את כל הסדרה.
 

shonshon5

New member
לראות במחשב? אני מתפלא עליך.....

להלן מספר אופציות: 1) תמיר את ה-MPEG או ה-AVI ל-VCD 2) חבר יציאת TV-OUT מהמחשב לטלביזיה 3) רכוש נא את המכשיר המופלא מבית היוצר של HITACHI (אם איני טועה) התומך ברוב הפורמטים הנפוצים, כולל DVIX ו-XVID ומתחבר מצד אחד למחשב, ולפיכך לאינטרנט, ומצד שני לטלביזיה וגם מכיל דיסק עצום מימדים להקלטות.. משהו כמו 800 ירקרקים בסמטאות ניו-יורק..
אבי
 

Druyanizem

New member
:) אני יודע את כל זה...

אבל עדיין מה שאני יוריד לא ישתווה לאיכות הדי וי די. עם כל התוספות המאגניבות וזה... מה גם שאני לא מצליח להפוך דיוויקס לאמ פג... הוא תוקע לי את המחשב כל הזמן משום מה....:(
 
למעלה