תזכורת לגבי פידבקים וקונה שלא לוקחת את החבילה שלה

gaya45

New member
תזכורת לגבי פידבקים וקונה שלא לוקחת את החבילה שלה

1.אוקיי,אז כפי שכבר כתבתי קודם , אנשים קיבלו חבילות שלי ולא השאירו פידבק,עכשיו שמתי פתק בחבילה שאם הם מרוצים שישאירו פידבק מעבר לזה אני לא רוצה להטריד אנשים ,אז לא כתבתי להם בהודעות איביי תזכורת להשארת פידבק ,להשאיר את זה ככה ולא להטריד אותם או שבכל זאת לכתוב להם הודעת תזכורת?
2.קונה שלא אוספת את החבילה שלה-שבוע ימים שהחבילה שלה בברוקלין ביחידת הדואר שלה היום הזמן מוערך לקבלת משלוח מסתיים -כתבתי לה החבילה שלך מה 19.5 ביחידת הדואר שלך....מקווה שתאספי אותה בקרוב...אז במידה והיא לא תאסוף את החבילה מה קורה? גם שם יש מדיניות של שבועיים ואז שולחים לי את זה בחזרה לארץ? היא תפתח עליי קייס אם לא תקבל? אני לא מתכוונת כל יום לכתוב לה ולהזכיר ...כנראה יש להה את הסיבות שלה מדוע לא אספה אבל סתם מקווה שלא תפתח עליי קייס....אם היא לא תאסוף את זה וזה יישלח חזרה להחזיר לה כסף? או לא לעשות כלום ולראות את התגובה שלה?
 

liranmelzer

New member
תשובות

כמוכרת חדשה את באופן טבעי קצת יותר לחוצה שההזמנות תגענה ליעד בזמן ושכוווווולם ישאירו פידבק (חיובי כמובן :) ).
עכשיו תנסי לחשוב קצת בעיניים של הקונה, האם את רגילה לקבל ממוכרים מיילים שיזכירו לך להשאיר פידבק או מיילים שלא אספת את החבילה שלך מהדואר? אני מניח שלא.
אל תלחצי על הקונים שלך, לא רוצה להעליב חס וחלילה אבל את לא כל כך מעניינת אותם... מעניין אותם רק המוצר שהזמינו. הם עלולים לפרש מיילים כאלה כהצקה, לא כרצון לעזור.
לגבי הקונה שלא אספה, אם יש לך מספר מעקב שמראה שהחבילה הגיעה ולא נאספה, את מוגנת. זו אחריות של הקונה ולא שלך. אם הקונה תפתח קייס את תוכיחי שהחבילה הגיעה ולא נמסרה אז אל תדאגי בקשר לזה. אם הקונה תרצה זיכוי, תוכלי לומר שכאשר המוצר יחזור אליך בריא ושלם את תזכי אותה (ואז תזכי רק את עלות המוצר ולא את עלות המשלוח ששילמת!).
כשתתחילי למכור יותר מוצרים, תראי שאין לך זמן לעקוב אחרי כל חבילה ולבדוק עם הגיעה או לא. זה לא תפקידך, אלא אם היתה בעיה והלקוח פנה אליך או פתח קייס.
בהצלחה!
 
למעלה