תזמון עוקף קריות קריון לב המפרץ וחזרה

ערן שחר

New member
תזמון עוקף קריות קריון לב המפרץ וחזרה

שם: קריון - לב המפרץ
מרחק כולל: 9.87 ק"מ (6.1 מייל)
זמן כולל: 14:59
זמן תנועה: 11:03
מהירות ממוצעת: 39.52 קמ"ש (24.6 מייל/שעה)
מהירות ממוצעת של תנועה: 53.62 קמ"ש (33.3 מייל/שעה)
מהירות מקסימלית: 137.58 קמ"ש (85.5 מייל/שעה)
זמן הקלטה: 28/09/2012 11:19
סה"כ זמן נסיעה מהחניון של בתי המשפט לכניסה לחניון של לב המפרץ 15 דקות,
מתוך זה 2 דקות עמידה בהשתלבות לכביש 79
2 דקות ברמזור בצומת וולקן
6 דקות פקק לפני לב המפרץ
מה שאומר שבכביש 22 נסעתי 5 דקות ממחלף ביאליק להסתדרות דרום,

בחזור:
שם: לב המפרץ קריון
מרחק כולל: 10.45 ק"מ (6.5 מייל)
זמן כולל: 19:28
זמן תנועה: 16:51
מהירות ממוצעת: 32.19 קמ"ש (20.0 מייל/שעה)
מהירות ממוצעת של תנועה: 37.22 קמ"ש (23.1 מייל/שעה)
מהירות מקסימלית: 123.62 קמ"ש (76.8 מייל/שעה)
זמן הקלטה: 28/09/2012 12:01


בחזור היה פקק לפני צומת ולקן לקח לי 10 דקות מלב המפרץ לעליה לכביש 22
לקח לי לצאת ברמזור במחלף ביאליק 2 דקות

כמה הערות:
מי ששם לב שעומדים ביציאה במחלף בצומת וולקן דרומה בקושי רואים את הרמזור ( מי שלא הרכב הראשון ברמזור הכלל לא רואה אותו)

עכשיו חכמי חלם של מע"צ נזכרו להחריב את הכביש ממחלף ביאליק לכביש 4 על חשבון המדררכה הענקית שהיתה שם ( והמיותרת כי יש עוד מדרכה מקבילה..)
 

levo54

New member
כביש גאוני, לקח לי

12 דקות מהרגע שעליתי אליו עד הרגע שהגעתי לטכניון פשוט תענוג.

חבל שצפונה יש פקק מטורף בהשתלבות ל79, אני כבר מת לראות איך יהיה כשיפתחו את כולו.
 

ערן שחר

New member
משהוא מבין למה הרמזור המערבי

על הגשר במחלף ביאליק עוצר את התנועה ממזרח למערב כשאין בכלל תנועה שחוצה אותו ואין הולכי רגל ?
 

tapuzo

New member
כל הצ'ק פוסט גוש אספלט אפור אחד בלי עצים ונוף

לקחו אזור שאפשר היה לשקם ועשו ממנו עוד יותר מכוער ומחובן.
אי אפשר להיות שם בכלל מרוב הכיעור של המקום. אין עצים. אין דשא. אין מדרכות להליכה.
רק גשרים ריקים אספלט ורעש.
 
לפני כמה חודשים כתבתי בנושא בפורום

פשוט בלתי אפשרי ללכת ברצף לאורך הקישון, אפילו לא לאורך אחת הגדות. גידור אינטנסיבי והעדר מעברים מתחת לגשרי הכביש/רכבת הופך את זה לבלתי אפשרי.

עם זאת המרחב צפוי לעבור פיתוח כחלק מפארק מטרופוליני לתושבי חיפה והקריות.
 

tapuzo

New member
הקישון הרוס לגמרה ובקרוב יסולק לתוך תעלה

אני דיברתי על אזור עירוני של הצק פוסט.
על הקישון אין בכלל מה לדבר הרגו את הנחל הזה.
מסביב ריצפו משטחי מכולות ממש עד שפת הנחל. חתכו אותו עם גשרים ועכשיו יסלקו אותו
לתוך תעלה עבור "הטייה" כאילו כדי שכל ההצפות של ביוב ושפכים מהמפעלים רק יספגו בקרקע ולא ירדו ישר לנחל.
בקיצור פארק מטרופוליני לא יהיה שם אפשר לשכוח מזה גם בתי הזיקוק הולכים לאשר להם להתרחב פי 2 שטח.
הורגים את המפרץ כולו ומחלקים אותו בין מזהמי האויר הפטרוכימיים והנמלים.
 
הטיית הקישון היא בחלק יותר במעלה הנחל

ואם כבר, אולי אני אחדש לך משהו - בהרבה מנחלי החוף, התוואי שכולם מכירים הוא תוואי אחרי "הסדרה" ופעולות ניקוז, ולא מדובר על התוואי ההיסטורי.

אגב, מבחינת ערכי טבע, אני סבור שמורד הקישון מעניין הרבה יותר מאשר הירקון בתחום ת"א. זאת למרות הזיהום המצטבר לאורך השנים.
 

tapuzo

New member
מהקישון לא נשאר כלום, יפה נוד חירבנו שם הכל

וביבי אוליגרכיהו שמזרים מליארדים להרס נופי המדינה במשטחי אספלט חושב שזה ממש נפלא.
הנה מה שהוא פרסם: אתה מבין. לפני היה פקקים יעני, ועכשיו הקישון הרוס ואת הפקקים
העבירו לצומת ליד. זאת חשיבה נכונה במדינה קטנה וצפופה - פחות שמירה על רצף שטחים
פתוחים נחלים ואדיות חופים ופארקים ויותר חוצה ישראל פה וחוצה ישראל שם, כי לא יודעים
לבנות תחבורה ציבורית וממשיכים את תרבות הרכב הפרטי. הידד לכולנו.
ממש עכשיו:
הורסים את מעט הירוק בצומת יגור עם גשר ענק ומיותר.
הורסים את נחל הגיבורים בחיפה, הואדי הגדול בעיר, שגילחו לגמרה.
הורסים את הנוף הנשקף בדרום עכו עם הגשר הענק והמיותר.
ומבזבזים מליאד שקל על מחלפי ענק בצומת קדרים וגולני שאיש לא צריך כדי לא להמתין ברמזור דקה וחצי
וזה רק באזור חיפה והגליל
 

oschlick

New member
אתה קצת מגזים

הקישון לא הרוס, בדיוק כמו שהירקון בת''א לא הרוס למרות שעוברים מעליו גשר איילון, גשר נמיר וגשר אבן גבירול.
 

oschlick

New member
נראה לי שהואדי הכי יפה בחיפה הוא דווקא זה

שיורד מגן האם לים. אבל גם ואדי רושמיה יפה ועוד יטפחו אותו אחרי שיעבירו שם את הכביש החשוב בעיני ואת שביל האופניים בין נווה שאנן לעיר התחתית ההולכת ומתפתחת.
 

oschlick

New member
נראה לי שהואדי הכי יפה בחיפה הוא דווקא זה

שיורד מגן האם לים. אבל גם ואדי רושמיה יפה ועוד יטפחו אותו אחרי שיעבירו שם את הכביש החשוב בעיני ואת שביל האופניים בין נווה שאנן לעיר התחתית ההולכת ומתפתחת.
 
כמה דברים

1. הגשרים על נחל נעמן הם חיוניים כדי לאפשר רצף פתוח בין מלחת הנעמן וחוף הים - מה שיסייע בשמירה לטווח ארוך על שמורת שפך הנעמן.

2. לנחל גיבורים אכן נגרם נזק אדיר ובלתי הפיך. זה המצב, אבל מה שנשאר ישוקם, לא כאתר טבע אלא כסוג של פארק עירוני.

3. גישה ששוללת לחלוטין כל פיתוח, יוצרת אנטגוניזם ומונעת כל סיכוי להידברות עם מקבלי ההחלטות.

4. לעיתים דווקא הפיתוח מאפשר לתקן טעויות עבר - כחלק משדרוג כביש 85, הולכים לבטל את דרדרות הענק שסותמות כיום את אפיקי הנחלים עמוד ועכברה, ובכך ייפתח המסדרון האקולוגי לאורך הנחלים (המתועל כיום למעבירי מים צרים ולא ידידותיים לחלק ניכר מבעלי החיים באזור).
 
למעלה