Ccyclist
Well-known member
אחת הבעיות של מסילת חולון היא שחלק ניכר מהתחבורה המשלימה לתחנותיה נוסע דרומה, בכיוון ההפוך לכיוון הנסיעה הכללי לתל אביב.
התופעה מורגשת במיוחד ביוספטל וקוממיות.
אני מניח שההשפעה שלילית מאד על השימוש ברכבת כאשר הגישה אליה תלוייה בנסיעת אוטובוס בכיוון ההפוך מכיוון הנסיעה, בייחוד אם יש קווי אוטובוס אזוריים הנוסעים לתל אביב בכיוון הנכון.
מסילת חולון נפתחה ב 2011. ב 13 שנות פעילותה היה די והותר זמן להתאים את הרשת המקומית בחולון ובת ים כך שתזין אותה באופן הגיוני.
רכבת האקספרס שיוצאת חור של 30 דקות בלו"ז, אי התאמת הלו"ז לעידן החשמל שמאריכה את הנסיעה במקטע ב 10 דקות והירידה לתדירות חצי שעתית בשעות השפל והערב פוגעות בפוטנציאל של קו הרכבת הפרברית של גוש דן גם בלי ההזנה ההפוכה.
התופעה מורגשת במיוחד ביוספטל וקוממיות.
אני מניח שההשפעה שלילית מאד על השימוש ברכבת כאשר הגישה אליה תלוייה בנסיעת אוטובוס בכיוון ההפוך מכיוון הנסיעה, בייחוד אם יש קווי אוטובוס אזוריים הנוסעים לתל אביב בכיוון הנכון.
מסילת חולון נפתחה ב 2011. ב 13 שנות פעילותה היה די והותר זמן להתאים את הרשת המקומית בחולון ובת ים כך שתזין אותה באופן הגיוני.
רכבת האקספרס שיוצאת חור של 30 דקות בלו"ז, אי התאמת הלו"ז לעידן החשמל שמאריכה את הנסיעה במקטע ב 10 דקות והירידה לתדירות חצי שעתית בשעות השפל והערב פוגעות בפוטנציאל של קו הרכבת הפרברית של גוש דן גם בלי ההזנה ההפוכה.
קבצים מצורפים
-
Screenshot_20240420-133813_Maps.jpgKB 1,019.4 · צפיות: 13
-
Screenshot_20240420-133915_Maps.jpgKB 931.3 · צפיות: 14
-
Screenshot_20240420-134052_Maps.jpgKB 958.9 · צפיות: 11
-
Screenshot_20240420-134204_Maps.jpgKB 1,022.5 · צפיות: 9
-
Screenshot_20240420-134256_Maps.jpgKB 971.8 · צפיות: 7
-
Screenshot_20240420-134326_Maps.jpgKB 981.3 · צפיות: 11