תחבורה ציבורית ביום העצמאות: המפעילות עובדות לפי "מה שהיה הוא שיהיה"

  • פותח הנושא EHP12
  • פורסם בתאריך

EHP12

Well-known member
המפעילות שמכתיבות למשרד התחבורה מה יפעל ביום שלישי הקרוב, מתבססות על מפות שרצות כמה שנים ולא לוקחות שיפורי שירות למשל:
קווים מרכזיים שפועלים במוצאי שבת ולא יפעלו ביום שלישי בגוש דן: 189,39,274,74. 7 גם לא יפעל בערב יום העצמאות. אותו דבר לקו 5 של המטרונית שלא יפעל. גם לא בחלופת השבת שלו.

מתישהו משרד התחבורה צריך להגיד למפעילות שכל קו שפועל במוצאי שבת, צריך לפעול ביום זה.
 

Ccyclist

Well-known member
המפעילות שמכתיבות למשרד התחבורה מה יפעל ביום שלישי הקרוב, מתבססות על מפות שרצות כמה שנים ולא לוקחות שיפורי שירות למשל:
קווים מרכזיים שפועלים במוצאי שבת ולא יפעלו ביום שלישי בגוש דן: 189,39,274,74. 7 גם לא יפעל בערב יום העצמאות. אותו דבר לקו 5 של המטרונית שלא יפעל. גם לא בחלופת השבת שלו.

מתישהו משרד התחבורה צריך להגיד למפעילות שכל קו שפועל במוצאי שבת, צריך לפעול ביום זה.

איך אמר אוסקאר ווילד? "עכשיו שאני יודע מה את - אני מתמקח."

מדינה שלא מאפשרת תח"צ יום וחצי בשבוע תמצא דרכים לצמצם אותו גם כשהתירוץ אינו קיים. למשרד תחבורה שאין לו בעיה שתשב בבית 60 יום בשנה אין בעיה שתשב 61.

בשנות השמונים והתשעים יום העצמאות היה היום היחיד בישראל שהיה דומה ליום של סוף שבוע בחו"ל - חופשה שבה התח"צ והמסחר פועלים והציבור יוצא לבלות.
 

EHP12

Well-known member
איך אמר אוסקאר ווילד? "עכשיו שאני יודע מה את - אני מתמקח."

מדינה שלא מאפשרת תח"צ יום וחצי בשבוע תמצא דרכים לצמצם אותו גם כשהתירוץ אינו קיים. למשרד תחבורה שאין לו בעיה שתשב בבית 60 יום בשנה אין בעיה שתשב 61.

בשנות השמונים והתשעים יום העצמאות היה היום היחיד בישראל שהיה דומה ליום של סוף שבוע בחו"ל - חופשה שבה התח"צ והמסחר פועלים והציבור יוצא לבלות.
אל תגיד דברים סתם. במקרה של יום העצמאות המפעילות די מכתיבות למשרד התחבורה מה יפעל ואיך. בהתאם לשיקולים תפעוליים שלהן. דווקא משרד התחבורה הוא זה שמכריח את המפעילות להרחיב את שעות הפעילות (ששירות יתחיל ב-07:00 ולא ב-12:00 כמו שהיה בכמה ערים עד לפני כמה שנים).
 
למעלה