תחבורה ציבורית בקריות בשבת
תחבורה ציבורית בקריות בשבת
שלום,
אתמול (יום שישי) בשעה 23:00 לערך ראיתי את קו הלילה הנמצא בקריית אתא ונוסע לכיוון חיפה מפוצץ עד 0 מקום. לא הספקתי לצלם אבל מראה האוטובוס המפוצץ לא מבייש אפילו את העומס של ימות השבוע בשעות הבוקר כאשר כולם נוסעים לעבודה.
לאחרונה קראתי שעריית קריית אתא מסרבת להפעיל את המטרונית בשבת בגלל שזה הפרה של הסטטוס קוו. מעבר לכך שתמיד הופעלה תחבורה ציבורית בעיר בשבת אז אם זו עמדת העירייה מדוע אגד פועלים אך דן בצפון לא?
והשאלה היותר חשובה שבגללה אני כותב כאן... ראיתי שלחברי הפורום יש השפעה מסוימת על משרד התחבורה.. אתם מארגנים פגישות ומקדמים נושאים.
האם יש אפשרות שגם הנושא הזה יקודם? סה"כ כל מה שיש כאן זה פוליטיקה של העירייה. ולאור העובדה שמחקר של הכנסת הוכיח שכמות תאונות הדרכים הצטמצמה משמעותית באיזור חיפה רבתי מאז הפעלת קווי הלילה בימי שישי איני יכול שלא לתהות מדוע עדיין מתנגדים לכך ברשות מקומית אשר יש לה היתר להפעיל קווים שכאלה בשישי בערב!
להפך, אולי אם אפילו יפעילו יותר קווים ותהייה יותר תדירות כך יותר אזרחים יעברו לנסוע באוטובוס כי הוא יהיה אמין יותר!
תחבורה ציבורית בקריות בשבת
שלום,
אתמול (יום שישי) בשעה 23:00 לערך ראיתי את קו הלילה הנמצא בקריית אתא ונוסע לכיוון חיפה מפוצץ עד 0 מקום. לא הספקתי לצלם אבל מראה האוטובוס המפוצץ לא מבייש אפילו את העומס של ימות השבוע בשעות הבוקר כאשר כולם נוסעים לעבודה.
לאחרונה קראתי שעריית קריית אתא מסרבת להפעיל את המטרונית בשבת בגלל שזה הפרה של הסטטוס קוו. מעבר לכך שתמיד הופעלה תחבורה ציבורית בעיר בשבת אז אם זו עמדת העירייה מדוע אגד פועלים אך דן בצפון לא?
והשאלה היותר חשובה שבגללה אני כותב כאן... ראיתי שלחברי הפורום יש השפעה מסוימת על משרד התחבורה.. אתם מארגנים פגישות ומקדמים נושאים.
האם יש אפשרות שגם הנושא הזה יקודם? סה"כ כל מה שיש כאן זה פוליטיקה של העירייה. ולאור העובדה שמחקר של הכנסת הוכיח שכמות תאונות הדרכים הצטמצמה משמעותית באיזור חיפה רבתי מאז הפעלת קווי הלילה בימי שישי איני יכול שלא לתהות מדוע עדיין מתנגדים לכך ברשות מקומית אשר יש לה היתר להפעיל קווים שכאלה בשישי בערב!
להפך, אולי אם אפילו יפעילו יותר קווים ותהייה יותר תדירות כך יותר אזרחים יעברו לנסוע באוטובוס כי הוא יהיה אמין יותר!