תחנה חדשה בכפר סבא !

איזה יופי!!!

אני לא מאמין שכבר פותחים את התחנה הזאת... איזה מגניב זה! מזל טוב לנו
 
ממזמן לא קוראים לתחנות ממש לפי המקום...

שבהן הן נמצאות. חיפה-מרכז, למשל, בכלל בכלל לא נמצאת במרכז העיר...
 
../images/Emo176.gifהווו נחמדי! ../images/Emo13.gif

לפי מה שהבנתי, התחנה הזו תוציא רכבות ישירות להרצליה ולעוד כמה מקומות, כע?
שנתחדש!
 

Double U

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo65.gif

יש קו אוטובוס אל התחנה? מישהו יודע? נראה לי קצת מוזר לפתוח שתי תחנות בעיר קטנה כמו כפר סבא (גדולה גדולה, אבל קטנה
).
 

chuti

New member
אה?!

איפה בדיוק יש רכבת חמש דקות מהקניון? ויש שתי תחנות רכבת בכפר סבא? יש שמות?
 

Frgr

New member
התחנה בסוקולוב - הטייסים

שמות? כפר סבא מרכז וכפר סבא הוד השרון, נראה לי. :/
 

droriko

New member
תשובה לשאלה על האוטובוס

יש כיום 571 שנוסע בתדירות נמוכה יחסית (תברר את הלוח זמנים בתחנה המרכזית) , לא זוכר אם הוא משמ עוצר על התחנה, אבל אני לא רואה סיבה שעכשיו אחרי שכבר הקימו את התחנה הוא לא יעצור שם לא יודע מה יהיה בעתיד
 

roikatz

New member
מסכן מי שגר קרוב לרכבת

חבל על החורשה היפה שהיתה ב"ירידת המוות" ז"ל. (למי שמספיק מבוגר לזכור מה היה שם לפני הרכבת ה"ישנה"). נוסטלגיה כפר-סבאית...
 
אלק מרכז העיר

זה יותר בכיוון של עשר דקות מהקניון, בהליכה מהירה וחוץ מזה שלא יפה שאתם לא מודעים לכך שהתחנה הזו הוקמה בחוואה, תוך כדי אי התחשבות מוחלטת בתושבים החיים באיזור.. אני יודעת את זה, כי התחנה ממוקמת שלוש דקות מהבית שלי. סגרו לנו את הרחוב, הרעישו לנו במשך חודשים ארוכים (ותחנת רכבת בבנייה זה רעש מאוד לא נעים!) הורידו לנו את רמת החיים.. וכל זה כשיש תחנת רכבת במרחק 10 דקות משם! אה כן - וגם אל תשכחו שכדי להקים את התחנה היו צריכים לגלח שלושה רבעים מהיער שהיה שם.. ועכשיו כל מה שנשאר זה שביל עם עצים (והרבה חרא של כלבים). אז.. אני לא רוצה להרוס לכם את השמחה, אבל כדאי שתהיו מודעים למה שקורה בעיר שלכם. שלנו.
 

droriko

New member
צ'מעי אלה דברים בלתי צפויים

כשאתה קונה בית אתה מן8 הסתם לא יודע שעוד 10-20 שנה יבנו שם מבנה גדול (מתחת לבית שלי נגיד בנו את הקניון, ההורים שלי קנו אותו 20 שנה לפני) דברים כמו אורבניות(ע"י הקניון) ופיתוח תשתיות המדינה (ע"ע הרכבת) הם דברים בלית נמנעים במדינה מפותחת (או לפחות בכזו שמתיימרת ליהות )
 
זה בכל זאת עסק מלוכלך

אני חדשה בעיר אז אני לא יודעת בדיוק את הפרטים, אבל היה מחדל של עיריית כפר סבא בנושא הזה, והיתה גם עצומה של התושבים ונדמה לי שאפילו הפגנה קטנה או משהו כזה ובכל זאת אישרו את התוכניות. זה לא קשור כל כך להתפתחות כמו לפוליטיקה - וזה כמובן, לא לעניין.
 
למעלה