נחמד. רואים גם IC3 מערך אחד
נכון. ובקושי רואים מסילה...נחמד. רואים גם IC3 מערך אחד
וואוו, מדהים איזה שינוי
ידעתי שתאהבוואוו, מדהים איזה שינוי
רק מסילה אחת ולא 4 כמו היום, ברור שאין תחנת רכבת.
כמו כן אין את מגדלי עזריאלי, אין את שער העיר (משה אביב/אוסיף אביב) ר"ג, אין את מגדלי גינדי שלידו, אין מגדלי איילון וששון חוגי
(שני מגדלים שהם ראי זה לזה), אין את מלון שרתון סיטי טאוור, אין את בית גיבור ספורט, אין את כל פארק צמרת על 10 מגדליו (המפורסמים מהם זה yoo), אין את מגדלי ת"א, איו
את מגדלי בסר 1 ו-2 בגבול ר"ג עם ב"ב, אין את מגדל טויוטה, אין את מגדל אלקטרה, אין את מגדלי אקירוב ואין את מגדלי ב"ב (נניח צ'מפיון ובס"ר 3 וכל סביבתם).
כל המגדלים הללו, ורשמתי כאן רשימה ארוכה למדי, הם מגדלים אשר רואים אותם בקלי קלות אם אין ערפל או אובך כבד מנקודות הצילום של המערכון הזה.
קו הרקיע השתנה לחלוטי חלוטין, שינוי של 1980 מעלות, לא 180 מעלות... (בהתחלה רציתי לכתוב 1800 מעלות אבל זה יוצא סיבוב שלם ולא כפולה של חצאי סיבוב)
אגב, נדמה לי שהמסילה שם הייתה כפולה כבר אזוואוו, מדהים איזה שינוי
רק מסילה אחת ולא 4 כמו היום, ברור שאין תחנת רכבת.
כמו כן אין את מגדלי עזריאלי, אין את שער העיר (משה אביב/אוסיף אביב) ר"ג, אין את מגדלי גינדי שלידו, אין מגדלי איילון וששון חוגי
(שני מגדלים שהם ראי זה לזה), אין את מלון שרתון סיטי טאוור, אין את בית גיבור ספורט, אין את כל פארק צמרת על 10 מגדליו (המפורסמים מהם זה yoo), אין את מגדלי ת"א, איו
את מגדלי בסר 1 ו-2 בגבול ר"ג עם ב"ב, אין את מגדל טויוטה, אין את מגדל אלקטרה, אין את מגדלי אקירוב ואין את מגדלי ב"ב (נניח צ'מפיון ובס"ר 3 וכל סביבתם).
כל המגדלים הללו, ורשמתי כאן רשימה ארוכה למדי, הם מגדלים אשר רואים אותם בקלי קלות אם אין ערפל או אובך כבד מנקודות הצילום של המערכון הזה.
קו הרקיע השתנה לחלוטי חלוטין, שינוי של 1980 מעלות, לא 180 מעלות... (בהתחלה רציתי לכתוב 1800 מעלות אבל זה יוצא סיבוב שלם ולא כפולה של חצאי סיבוב)
לא בטוח כלל וכללאגב, נדמה לי שהמסילה שם הייתה כפולה כבר אז
יכול להיות שאתה צודקלא בטוח כלל וכלל
ההכפלה שהחלה בערך ב-91' או 92' הסתיימה סופית רק לקראת שלהי 95' או ראשית 96'.
אני מדבר על הכפלת קו החוף בין ת"א לבין חיפה.
באופן מוזר ואירוני למדי, המקטע האחרון שהוכפל היה בין סבידור לבין תפעולית תל ברוך.
בתור חדרתי לשעבר שנסע ברכבת מספר פעמים בשנים 93', 94' ופה ושם ב-95' (אח"כ מרבית נסיעות החובבים שלי או נסיעות אמיתיות
היו או לראש העין/כפ"ס או נתב"ג או באר שבע, בקיצור לדרום ולמזרח)
אני זוכר לא מעט מפגשי רכבות בתפעולית תל ברוך שכן דרומה משם, 3 או 4 הק"מ מתל ברוך ועד סבידור היו עם מסילה אחת בלבד!
אבל אני באמת שלא זוכר באיזו שנה הכפילו בפועל את המקטע סבידור - תל ברוך.
אחד הקטעים הראשונים שהסתיימו הכפלתםיכול להיות שאתה צודק
בכל אופן אני זוכר שההכפלה החלה מתישהו בשנות ה-80 ונמשכה זמן רב (בעצם לא שונה בהרבה מההכפלות של "תכנית החומש").
מרחובות בוודאות לאאחד הקטעים הראשונים שהסתיימו הכפלתם
היה חדרה - בנימינה וכן חדרה - נתניה.
מנתניה לכוון תל ברוך ומבנימינה לחיפה הכפילו רק באמצע התקופה של ההכפלה והסיום, כאמור, היה הן תל ברוך - סבידור
והן חיפה בת גלים - חיפה מרכז.
אני זוכר יום אחד שהפוש-פול נתקעה קצת אחרי בת גלים ואי אפשר היה לנסוע ממרכז לכוון ת"א עקב הרכבת התקועה.
זה היה בשנת 96' או 97'.
נראה לי שרק משנת 98' כל המסילה מרחובות ועד קרית מוצקין היתה מוכפלת.
אח"כ הקטע המוכפל הבא היה בין קרית מוצקין לעכו.
ההכפלה מדרום לעכו הסתיימה רק ב-2012אחד הקטעים הראשונים שהסתיימו הכפלתם
היה חדרה - בנימינה וכן חדרה - נתניה.
מנתניה לכוון תל ברוך ומבנימינה לחיפה הכפילו רק באמצע התקופה של ההכפלה והסיום, כאמור, היה הן תל ברוך - סבידור
והן חיפה בת גלים - חיפה מרכז.
אני זוכר יום אחד שהפוש-פול נתקעה קצת אחרי בת גלים ואי אפשר היה לנסוע ממרכז לכוון ת"א עקב הרכבת התקועה.
זה היה בשנת 96' או 97'.
נראה לי שרק משנת 98' כל המסילה מרחובות ועד קרית מוצקין היתה מוכפלת.
אח"כ הקטע המוכפל הבא היה בין קרית מוצקין לעכו.
או קיי, לא זכרתי נכון לגבי רחובות - לודההכפלה מדרום לעכו הסתיימה רק ב-2012
והתחילה ב-2007 בערך. יכול להיות שאתה מתכוון לקטע חיפה-קרית מוצקין (שאיני יודע מתי הסתיימה הכפלתו, נסעתי בו לראשונה בתחילת שנות ה-2000 כשכבר היה כפול).
ב-2012 בוצע פינוי מכשולים בקטע רחובות-פלשת,או קיי, לא זכרתי נכון לגבי רחובות - לוד
אבל בוודאות בשנת 98' כבר כל המסילה מלוד ועד קרית מוצקין היתה מוכפלת, כולל הקטע הקצר בין בת גלים לחיפה מרכז שהוכפל רק במחצית השניה של שנות ה-90.
הרבה אחרי שכל הקטע מבת גלים ועד סבידור היה כפול (כאמור, בין תל ברוך לסבידור זה היה כפול רק אחרי 94' או אפילו 95').
רגע, היום המסילה מרחובות ועד שדרות היא לא כפולה?
(אני מתכוון בעיקר לקטע שבאזור יבנה מזרח וכן אזור פלשת, לא רחוק מכביש 41).
או קיי, לא שדרות עצמהב-2012 בוצע פינוי מכשולים בקטע רחובות-פלשת,
אבל אז ההכפלה הוקפאה. אלא שהרכבות לשדרות נוסעות דרך המסילה המערבית החדשה, ונכון להיום יש מסילה כפולה לכל אורך הקו הפרברי מהוד השרון ועד לשדרות.
נכון וברור שיש רכבות כאלה כי אחרת תחנתאו קיי, לא שדרות עצמה
אלא כן יש רכבות מהצפון/מרכז של המדינה לכוון אשקלון שעוברות דרך רחובות ולא דרך האיילון (חולון/בת ים/ראשון).
אותן רכבות לאשקלון דרך רחובות יש להן עדיין, למרבית החוצפה והבושה והבזיון, קטע מסילה לא מוכפל. נכון?
מה שכתבתי במשפט הראשון אחרי "ברור" מיותרנכון וברור שיש רכבות כאלה כי אחרת תחנת
יבנה-מזרח הייתה מושבתת.
אגב, ביום לוויתו של אריאל שרון, כאשר הרכבת תיגברה את הרכבות לשדרות, רכבות התגבור היו הרכבות בקו בנימינה-אשקלון ובאותו יום רכבות בקו הזה המשיכו עד שדרות.
קיימות 3 בעיות עיקריות עם ההכפלהאו קיי, לא שדרות עצמה
אלא כן יש רכבות מהצפון/מרכז של המדינה לכוון אשקלון שעוברות דרך רחובות ולא דרך האיילון (חולון/בת ים/ראשון).
אותן רכבות לאשקלון דרך רחובות יש להן עדיין, למרבית החוצפה והבושה והבזיון, קטע מסילה לא מוכפל. נכון?
בספירה מדוייקת (או כמעט מדוייקת) שליוואוו, מדהים איזה שינוי
רק מסילה אחת ולא 4 כמו היום, ברור שאין תחנת רכבת.
כמו כן אין את מגדלי עזריאלי, אין את שער העיר (משה אביב/אוסיף אביב) ר"ג, אין את מגדלי גינדי שלידו, אין מגדלי איילון וששון חוגי
(שני מגדלים שהם ראי זה לזה), אין את מלון שרתון סיטי טאוור, אין את בית גיבור ספורט, אין את כל פארק צמרת על 10 מגדליו (המפורסמים מהם זה yoo), אין את מגדלי ת"א, איו
את מגדלי בסר 1 ו-2 בגבול ר"ג עם ב"ב, אין את מגדל טויוטה, אין את מגדל אלקטרה, אין את מגדלי אקירוב ואין את מגדלי ב"ב (נניח צ'מפיון ובס"ר 3 וכל סביבתם).
כל המגדלים הללו, ורשמתי כאן רשימה ארוכה למדי, הם מגדלים אשר רואים אותם בקלי קלות אם אין ערפל או אובך כבד מנקודות הצילום של המערכון הזה.
קו הרקיע השתנה לחלוטי חלוטין, שינוי של 1980 מעלות, לא 180 מעלות... (בהתחלה רציתי לכתוב 1800 מעלות אבל זה יוצא סיבוב שלם ולא כפולה של חצאי סיבוב)
טעות קלה, אייקון תל אביבי של ממשבספירה מדוייקת (או כמעט מדוייקת) שלי
שלקחה לי במחשבה בדיוק דקה, אין בצילום המערכון הזה 35 מגדלים
גוש דניים שחלקם הם ממש אייקון תל אביבי/רמת גני של ממש.
נניח אקירוב ושער העיר ר"ג.
פשוט לא יאומן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.