תחקרתי את אס תחקור ראשוני מיד לאחר התאונה
ושלחתי לדודו עובדות + מחשבות + הערכות. לדעתי, גורם אחד מקצועי צריך לאסוף את כל המידע ולבנות תמונה שלמה ומלאה. עד אז אין שום ערך למסקנות ביניים שחלקן יכולות להיות חובבניות, להטעות גולשים חדשים ולגרום באופן עקיף לתאונות נוספות. בינתיים, בגשמים הבלתי פוסקים, לא נראה לי שעוד גולשים רבים יפגעו מכך שאינם יודעים על מה יש להקפיד בשרונה. שרונה ,רוחותיה ושדות הנחיתה שלה לא השתנו, וכך גם חוקי האוירונאוטיקה והזהירות. יכול להיות שטייס ראשי יפתח מעין טבלה של עצמת הרוח, כיוונה והגובה שבו מומלץ לצאת לנחיתה. מה דעתכם?
ושלחתי לדודו עובדות + מחשבות + הערכות. לדעתי, גורם אחד מקצועי צריך לאסוף את כל המידע ולבנות תמונה שלמה ומלאה. עד אז אין שום ערך למסקנות ביניים שחלקן יכולות להיות חובבניות, להטעות גולשים חדשים ולגרום באופן עקיף לתאונות נוספות. בינתיים, בגשמים הבלתי פוסקים, לא נראה לי שעוד גולשים רבים יפגעו מכך שאינם יודעים על מה יש להקפיד בשרונה. שרונה ,רוחותיה ושדות הנחיתה שלה לא השתנו, וכך גם חוקי האוירונאוטיקה והזהירות. יכול להיות שטייס ראשי יפתח מעין טבלה של עצמת הרוח, כיוונה והגובה שבו מומלץ לצאת לנחיתה. מה דעתכם?