תחרות גלגלי הענק בישראל..
בזמן שבהדמיות לחידוש נמל חיפה "ופתיחתו לקהל" עם שטחי בילוי על קו המים הוצג גם גלגל ענק על קו החוף, מסתבר שתל אביב מקדימה את חיפה וחתמה על חוזה להקמת גלגל ענק בשטח הנמל שמיועד לקום עד אפריל 2014 אותו תקים מי שבנתה את הלונדון איי. בין הפרטים שנמסרו על הגלגל נאמר שהוא יהיה בגובה 80 מ"ר (גבוה אבל עדיין רחוק מהגלגלים הענקיים בעולם כמו בלונדון שעובר את ה130 מטרים או סינגפור שעבר את ה160), שיכיל 42 תאים סגורים המיועדים כל אחד ל6 נוסעים (יחד כ250 נוסעים) ובהם גם שתי תאי VIP שאפשר יהיה לאכול בהם ארוחות ערב תוך כדי הנסיעה מול הנוף. מעניין אם ייפתח טרנד תחרותי להקמת גלגלי ענק גם בערים אחרות בארץ. קל לדמיין את אילת, אשדוד, טבריה, באר שבע או נתניה רוצות גלגלי ענק משלהם.
בירושלים אגב ניסו לקדם מיזמים אחרים לתצפית על העיר שלא התממשו ובהם כדור פורח מקובע שיועד לעלות ולרדת מעל גן העצמאות. מגדל תצפית ענקי על הטיילת של ארמון הנציב (בוטל ממניעים של פגיעה נופית). וכעת מקודם מיזם הרכבל בין הר ציון העיר העתיקה והמושבה הגרמנית שמיועד להסיע עד 6000 איש בשעה.
בזמן שבהדמיות לחידוש נמל חיפה "ופתיחתו לקהל" עם שטחי בילוי על קו המים הוצג גם גלגל ענק על קו החוף, מסתבר שתל אביב מקדימה את חיפה וחתמה על חוזה להקמת גלגל ענק בשטח הנמל שמיועד לקום עד אפריל 2014 אותו תקים מי שבנתה את הלונדון איי. בין הפרטים שנמסרו על הגלגל נאמר שהוא יהיה בגובה 80 מ"ר (גבוה אבל עדיין רחוק מהגלגלים הענקיים בעולם כמו בלונדון שעובר את ה130 מטרים או סינגפור שעבר את ה160), שיכיל 42 תאים סגורים המיועדים כל אחד ל6 נוסעים (יחד כ250 נוסעים) ובהם גם שתי תאי VIP שאפשר יהיה לאכול בהם ארוחות ערב תוך כדי הנסיעה מול הנוף. מעניין אם ייפתח טרנד תחרותי להקמת גלגלי ענק גם בערים אחרות בארץ. קל לדמיין את אילת, אשדוד, טבריה, באר שבע או נתניה רוצות גלגלי ענק משלהם.
בירושלים אגב ניסו לקדם מיזמים אחרים לתצפית על העיר שלא התממשו ובהם כדור פורח מקובע שיועד לעלות ולרדת מעל גן העצמאות. מגדל תצפית ענקי על הטיילת של ארמון הנציב (בוטל ממניעים של פגיעה נופית). וכעת מקודם מיזם הרכבל בין הר ציון העיר העתיקה והמושבה הגרמנית שמיועד להסיע עד 6000 איש בשעה.