תחרות הפורום לאחר סיום העונה הסדירה

gadot gad

New member
תחרות הפורום לאחר סיום העונה הסדירה

מקצת על מה שהתרחש בשבוע 17 רשום בהודע של יורם לקראת שבוע WC.
האכזבה בג'ורג'יה דום וכמובן הקריסה של סן דייגו מול הצ'יפס תרמו לא רק לעליה של הפנתרים מאשפתות ולהצלחה של בולטימור לסחוב עוד שבוע, אלא גם לנפילה דרמטית לרוב המשתתפים בתחרות שלנו.
מתוך 23 מנחשים (בלבד), רק 6 חשבו שהחבורה באדום של אנדי ריד תוכל מול סן דייגו (חלק ניכר ממנחשי סן דייגו הקציבו לשאלה הראשונה 6 נקודות שלמות). ההתפלגות בשאלה השניה היתה אפילו יותר קיצונית: 19 הלכו על נצחון ביתי לאור הפגנת הכח של הפלקונס בשבועות האחרונים, ורק 4 חשבו שהפנתרים מסוגלים.... מכאן, לא מפתיע לראות רמת ציונים בינונית ומטה לחלק גדול מהחברים.
למרות היקף ההפתעות הנרחב, הצליחו שני מנחשים לצבור את מלוא 20 הנקודות, וארחריהם אחד עם 16, אחד עם 15 ואחד עם 14. כל היתר - מלקקים את הפצעים.
בקובץ המצורף מוצג הניקוד המצטבר לאחר הפחתת שני השבועות הגרועים של כל משתתף, ובתוספת הניקוד עבור אלופות הבתים. בתחום האחרון - בארבעה בתים "הסתדרו הקבוצות כפי שהיה נראה מראש: , עם שני בתים צמודים (האלופים שהצליחו בדוחק לעבור את אריזונה ופאקרס - שעמדו במשימה למרות הצמידות לליונס). בשלושה בתים נוספים התחרות היתה מדומה (ברונקוס, פאטריוטס והקולטס). מתוך 41 חברים שהעבירו ניחושים לאלופות הבתים, רק 5 הימרו שקרולינה תסיים ראשונה (נדיר בבית הדרומי ההפכפך שאף קבוצה זכתה ברצף מאז הקמתו). אבישי הייה הצדיק היחיד שחזה את נפילת האיגלס לקראת הסוף ועליית דאלאס. בבית הצפוני של ה-AFC סומנה סינסינטי כמועמדת בעדיפות (28 מתוך 41 אצלנו וכך גם אצל הרבה פרשנים רציניים פחות או יותר), אבל רק שישה זכו ב-3 הנקודות כשפיטסבורג מצליחה להתייצב בראות הבית הצפוף בזכות ריצה מוצלחת בישורת האחרונה. מעט משתתפים סבלו מהפחתת ניקוד עקב סימון הקבוצה שסיימה את העונה אחרונה בבית: ג'רמיף יעל ועמית בגלל שיקגו, אבישי ורגב בגלל הג'טס, וראש גבינה שחשב שהטיטנים יוכלו לג'י ג'י וואט ולאנדרו לאק (מה לעשות שהיגוארים מצאו את הדרך לנצח בשבועות האחרונים של העונה ויעקפו את טנסי...).
בסופו של יום, בניקוד המקסימלי שחולק עבור שאלת אלופות הבית הוא 18 (זכו לקבו שני מתחרים), ובמקום שמייד לאחריהם מצטופפת קבוצה גדולה עם 15 נקודות.
מאורעות שבוע 17 בשילוב הצלחות החברים בניחוש אלופות הבתים הביאו לשינוי בצמרת: השלישיה שהיתה בהובלה בסיום השבוע ה-16 נותרה ללא שינוי, אולם חל מהפך בסדר הפנימי:
Hines86 דילג מהמקום השלישי לפסגה כראש וראשון לצוברי הנקודות בשבוע 17 (עם 20 נקודות נקודות מלאות) וגם באלופות הביתים (18). התוצאה: מקדמה רצינית בראש עם 248 נקודות נוכחיות.
לפני שבוע 17 המקום הראשון היה שייך בלעדית לאופיר (offirc2) עם יתרון של 7 נקודות מהמקום השני. צבירה של 12 נקודות בלבד בשבוע המסכם וגם באלופות הצניחה אותו למקום השני עם 239 בלבד.
המקום השני היה בבעלות של ארז (erezc11) שפישל מעט במזחור האחרון (8) והיה "כמעט" באלופות (15). התוצאה: נחיתה רכה לתחתית השלישיה המובילה עם 235 נוכחיות.
קרוב לשלישיה המובילה נמצא אמיר (amirbc) ששמר על כוח במקום 4. ממרחק 10 נקודות מהמקום השלישי (טרום שבוע 17), הרי שבסיום העונה הסדירה הוא באותו מיקום אבל במרחק 8 נקודות בלבד (227).
כיוון שנותרו שני סיבובים לתחרות השנה, כנראה ההתמודדות על המדליות תהיה רק בין החבורה שרשומה לעיל - כיוון שהמקום החמישי רחוק 13 נקודות מהמקום השלישי (וכזכור - מחלקים 20 נקודות כל שבוע).

אבל כולנו זוכרים: העיקר זה החוויה וההשתתפות. כמה נקודות יש למי שמעלי או מתחתי זה ממש לא רלוונטי !!!!!!

לעיונכם כל המידע.
אפשר לגשת לטבלת האלופות ע"י הקשה על הכיתוב המתאים בגליון התפריט.
בהצלחה לכולם, ולהתחיל להתכונן לראשון בפברואר !!! .
 
למעלה