תחרות עיצוב תחנות אוטובוסים
מע"צ רוצה לשקם את סככות האוטובוסים בכבישים הבינעירוניים ולכן הכריזו על תחרות לעיצוב התחנות החדשות. בתור אחד שנוסע הרבה באוטובוסים בינעירוניים, אני חושב שהגנה מפני השמש והגשם צריכה להיות קריטריון מרכזי בבחירת העיצוב (מאוד קריטי מחוץ לאיזורים בנויים, שם אין בניינים וצמחייה שייתנו צל או מחסה), הרבה לפני היופי והסגנון. בשתי ההדמיות שיש בכתבה הזו יש כשל מרכזי - יותר מידי פתחים. ההדמיה הראשונה במיוחד, שבה התחנה כולה פתוחה, לא עונה על הקריטריון הזה.
מע"צ רוצה לשקם את סככות האוטובוסים בכבישים הבינעירוניים ולכן הכריזו על תחרות לעיצוב התחנות החדשות. בתור אחד שנוסע הרבה באוטובוסים בינעירוניים, אני חושב שהגנה מפני השמש והגשם צריכה להיות קריטריון מרכזי בבחירת העיצוב (מאוד קריטי מחוץ לאיזורים בנויים, שם אין בניינים וצמחייה שייתנו צל או מחסה), הרבה לפני היופי והסגנון. בשתי ההדמיות שיש בכתבה הזו יש כשל מרכזי - יותר מידי פתחים. ההדמיה הראשונה במיוחד, שבה התחנה כולה פתוחה, לא עונה על הקריטריון הזה.