תחרות פסנתרנים צעירים

תחרות פסנתרנים צעירים

התחרות, ראשונה מסוגה בישראל התחרות תתקיים ב5-10.6 ביוני .2006 בחסותה של כלת פרס ישראל, ובכירת הפסנתרנים בישראל פנינה זלצמן. מטרת התחרות לקדם פסנתרנים צעירים וכשרונים,מתן הזדמנות להופעה בפני קהלים שונים באולמות נחשבים בארץ ועידוד עתידם האמנותי באמצעות קיום רסיטלים וקונצרטים עם תזמורות. התחרות תימשך 5ימים, במספר קטגוריות ותכלול קונצרט גמר,בו ינגנו ששת המועמדים שיעלו לשלב זה קונצ'רטו לפסנתר ותזמורת לפי בחירתם. חשוב שלציין שהפרויקט הוא חלק מהרצון של ראש העיר להפוך את כפר סבא לעיר המוסיקה. בהצלחה לכולם!
 

ba r2 0 1 0

New member
כן. אומרים שזאת התשובה הכפר-סבאית

לתחרות רובינשטיין... בכל מקרה זה ממש ממש יפה
את כפר-סבא מייצג (יכול להיות שלא רק) בתחרות הפסנתרן המחונן ולרי גולדס. יום שלישי אני הולך לשמוע אותו בתחרות-אספר איך היה.
 

Pipe Dreamer

New member
אם אני לא טועה

גם יבגני (ג'ניה) יונטוב הכפר סבאי משתתף בתחרות, והוא נחשב לאחד הפסנתרנים המבטיחים ביותר בארץ (והבנתי שגם באירופה ברמה מסויימת.. הוא השתתף כבר בכמה תחרויות בינלאומיות)
 

tamas216

New member
זה לא מונדיאל

אין ייצוג לכל עיר/מדינה, כל פסנטרן מייצג את עצמו.
 

ba r2 0 1 0

New member
נכון... אבל בכל זאת כל עיר הייתה

שמחה אם המנצח היה בא ממנה... אז באופן סמלי אמרתי שהוא "ייצג" אותנו, פשוט כי הוא תושב העיר וגדל פה ולמד בקונסרבטוריון העירוני. אני בטוח שאם הוא יזכה כולנו נהייה גאים!
 

ba r2 0 1 0

New member
דבר בשם עצמך...

אתה לא יכול להכליל ולהגיד שלאף אחד לא איכפת! מה שכן... אתה יכול בהחלט להגיד שלך לא איכפת שזה קיים!
 

Double U

New member
מסכים עם בר.

אולי לך לא אכפת אבל אל תכפה את דעתך על הכלל. זאת צריכה להיות תחרות מאוד מכובדת ואני חושב שאם נגנים כמו ולרי ויבגני יונטוב משתתפים בזה, זאת לא סתם תחרות.
 

ba r2 0 1 0

New member
זה תמיד מצחיק אותי קצת שאת עונה לו

... כי את יכולה פשוט לומר לו את זה בע"פ
למרות שבטח את לא בבית עכשיו... ו... הרבה זמן לא ראינו אותך במועצה...!
 

ba r2 0 1 0

New member
הייתי היום ברבע הגמר

היה מאוד נחמד וניגנו ממש ברמה גבוהה
נהניתי
טקס חלוקת הפרסים וקונצרט הסיום בהשתתפות התזמורת הקאמרית הישראלית יתקיים במוצ"ש, ה-10.6.06, בשעה 20:30, באודיטוריום בית-ספיר. כרטיסים ניתן לרכוש בקופות ההיכל בעלות של 50 ש"ח.
 
למעלה