תחשבו בקטן

abadiguard

New member
תחשבו בקטן

ידוע שעסקים רבים משקיעים הון בתקציבי פרסום ויח"צ. בבניית אסטרטגיה, רכישת מדיות, העסקת צוות קריאיטיב, ימי עיון, כנסים וכמובן מסיבות עיתונאים (בהן לרוב מוגשת ארוחת בוקר דשנה, במהלכה נואמ/ת היחצ"ן או היחצ"נית על המוצר או השירות של אותו לקוח לשמו כונסו כולם, אל מול כתבים בולסים שמתעניינים יותר בממרח הפסטו שמוגש להם). נכון שתקציבים גדולים בדרך כלל מביאים תוצאות ושמה לעשות, אילו חוקי המשחק. אבל דווקא היום, בעידן ה-3000 מסרים ביום, התחרות ההיסטרית והעובדה שכולם עושים אותו הדבר (בגדול, כן?), עולה החשיבות לקשר אישי עם הלקוח הפוטנציאלי. שלא לדבר על געגועים לטון לחישתי. כי כבר די נמאס מהצעקות השיווקיות. לעיתים, הפוטנציאל השיווקי גלום דווקא במהלכים פשוטים. גם תקציבית. אני מאמינה גדולה במדית מתנות הקד"מ. אבל ממש לא במוצרי יו אס בי ובמוצרי משרד בכלל (עם לוגו). הם כלליים מדי, מיובאים מסין בכמויות, ואין בהם שום דבר מיוחד או מרגש. אני מאמינה שמתנת קד"מ היא הזדמנות שיווקית נפלאה להפוך לשיחת היום. כאשר מתנה שנועדה ליצור לידים בכנסים או לחזר אחר לקוחות פוטנציאלים, מותאמת ללקוח, לבריף ולאסטרטגיה, לקהל היעד וכמובן לתקציב, באופן שנוצרת במיוחד בשבילו - החל מבחירת המתנה עצמה, הקופי שמתלווה אליה והדרך בה נארזת - היא הופכת למשהו שבקלות יעשה את העבודה. רוצים דוגמא? קחו למשל את רד בול שהפיקו מוצר מדוייק. או חברת Guiness (הבירה) שהפיקו מדבקות מיוחדות המדמות את המנעול שעל הדלת. מוצר שגם מעלה חיוך וזכירות (הנושא מסר: אם אתה לא בטוח לאן לדחוף את המפתח, אולי לא כדאי שתנהג) וגם, על הדרך, מראה אחריות חברתית. מדובר בשתי מתנות קד"מ התפורות למוצר אותן מקדמות ומייצגות אותו נאמנה. זה מבריק, מבדל ומחדש ובעיקר מסוקר זמן רב. ליאת אבדי Boutique Giveaways
 
כמי שמשתתף בחמישה-שישה כנסים בשנה...

מודה שבאמת פיתחתי תחושת מיאוס כלפי אותן סלסלות קש עמוסות עטים/פנסי led/סוכריות טופי - אם כי הן מתרוקנות מהר.
 

abadiguard

New member
אה, ברור..

זה כי אנחנו אוהבים כל מה שהוא חינם (נותנים, לא תיקח?). אני מניחה שזה שהמוצרים נחטפים מהסלסלות מהווה אינדיקציה ל"מוצר שעובד". ולכן כולם ממשיכים בנוהל הקבוע. את "פרה סגולה" קראתם?
 
למעלה