תיאום מס לאחר שקיבלתי דמי אבטלה
שלום,
התחלתי לעבוד בשבוע האחרון (בתור שכיר) לאחר שלא עבדתי מינואר השנה ולכן מעוניין לעשות תיאום מס כך שלא ינכו לי במקור כאילו עבדתי מתחילת השנה.
בנוסף קיבלתי דמי אבטלה בתקופה שלא עבדתי.
ניסיתי לעשות תיאום מס באינטרנט וראיתי שמבקשים סכום משוער מכל מעסיק בשנת הנוכחית.
איך אני רושם את ההכנסה שקיבלתי מביטוח לאומי עבור דמי אבטלה ? מבקשים שם:
תיק ניכויים - מה המספר ?
סוג הכנסה - משכורת / קצבת פרישה - זה לא אחד מהנ"ל.
וגם האם אני אמור להצהיר שם ואיך על כמות מס הכנסה שניכו לי מדמי האבטלה.
תודה
שלום,
התחלתי לעבוד בשבוע האחרון (בתור שכיר) לאחר שלא עבדתי מינואר השנה ולכן מעוניין לעשות תיאום מס כך שלא ינכו לי במקור כאילו עבדתי מתחילת השנה.
בנוסף קיבלתי דמי אבטלה בתקופה שלא עבדתי.
ניסיתי לעשות תיאום מס באינטרנט וראיתי שמבקשים סכום משוער מכל מעסיק בשנת הנוכחית.
איך אני רושם את ההכנסה שקיבלתי מביטוח לאומי עבור דמי אבטלה ? מבקשים שם:
תיק ניכויים - מה המספר ?
סוג הכנסה - משכורת / קצבת פרישה - זה לא אחד מהנ"ל.
וגם האם אני אמור להצהיר שם ואיך על כמות מס הכנסה שניכו לי מדמי האבטלה.
תודה