תיאום מס לאחר שקיבלתי דמי אבטלה

תיאום מס לאחר שקיבלתי דמי אבטלה

שלום,
התחלתי לעבוד בשבוע האחרון (בתור שכיר) לאחר שלא עבדתי מינואר השנה ולכן מעוניין לעשות תיאום מס כך שלא ינכו לי במקור כאילו עבדתי מתחילת השנה.
בנוסף קיבלתי דמי אבטלה בתקופה שלא עבדתי.
ניסיתי לעשות תיאום מס באינטרנט וראיתי שמבקשים סכום משוער מכל מעסיק בשנת הנוכחית.
איך אני רושם את ההכנסה שקיבלתי מביטוח לאומי עבור דמי אבטלה ? מבקשים שם:
תיק ניכויים - מה המספר ?
סוג הכנסה - משכורת / קצבת פרישה - זה לא אחד מהנ"ל.
וגם האם אני אמור להצהיר שם ואיך על כמות מס הכנסה שניכו לי מדמי האבטלה.
תודה
 
תיאום מס לאחר שקיבלתי דמי אבטלה

תודה על התגובה.
אני מנסה לחסוך הליכה למשרדי מס הכנסה (עבודה חדשה - לא מעוניין להחסיר שעות) ולכן גם אם הפתרון לא יהיה מדויק אשמח לעשות אותו באינטרנט.
(ומקסימום אעשה בהמשך החזרי מס)
אז יש כיוון ? אולי פשוט לא ארשום את ההכנסות מדמי האבטלה שהרי שם ניכו משהו מינימלי שסביר שלא אקבל החזר מס על זה.
תודה
 
למעלה