תיכון רבין דפוק!!!!!!!

סופי1

New member
תיכון רבין דפוק!!!!!!!

חזרתי עכשיו מטקס רבין! אמרו תהיו ברבע לשמונה, באתי בשמונה, לא נתנו לי להיכנס כי כבר לא היה מקום באולם. אני ועוד איזה שלושים אנשים פשוט חיכינו בחוץ שעתיים!!!! לא יכולתי לחזור הביתה לבד כי חשוך, היסתובבתי שעתיים, לא ממש כיף. אמרו לנו שאנחנו חייבים לבוא אם לא אז מורידים מנות, באתי, ויתרתי על המון דברים חשובים ובאתי, וחיכיתי שעתיים בחוץ! בסוף הערב המורה היתה נחמדה אלי, אחרי שצעקתי עליה, צעקתי על כול מי שרק יכולתי, ביזבזתי שעתיים מהחיים שלי על כלום!!!!!רק עכשיו- אחת עשרה בלילה חזרתי הביתה. אני צריכה לקום עוד שבע שעות!!! אם המנהלת הנאצית שלנו (רבין יודעים למה נאצית...) היתה חכמה יותר, היא לא היתה מכריחה את כולם לבוא כשאין מקום לכולם. כמעט באתי אליה וצעקתי עליה שהיא מפגרת!!!! הייתי צריכה להוציא את זה....
 
אהממ.. לא מתכוונת

להרגיז אותך, אבל אם אמרו לבוא ברבע לשמונה, למה באת בשמונה...?
 

סופי1

New member
כי....

לפני שאני מתחילה, מאיפה את? שמרתי על אח שלי, ואמא שלי חזרה הביתה בעשרה לשמונה ואז הסיעו אותי בטיל בשמונה. לא היה תלוי בי. לא קשור, אז מישהו אחר היה נשאר בחוץ שעתיים!!!
 
אה, טוב

זה כבר משהו אחר.
אני כפרסבאית, כמובן. נכון הטקס היה ממש מוזר? הנאומים ארוכים נורא, והיו קטעים שלא נבחרו בשיא הטעם... לי, אישית, לא עשה כלום.
 

סופי1

New member
איזה תיכון?

טקס מוזר? נאומים ארוכים? הייתי יודעת אם הייתי נכנסת לראות את הטקס!!!
 

charmingirl

New member
אוקי, הטקס לא היה טקס!

זה היה מחזמר!! וזה היה עצוב! (לא במובן עצוב- מרגש, עצוב מקרה אבוד!) זה פשוט היה טקס משעמם, השירים שם בכלל לא קשורים (דמו דמו דמו דמוקרטיה-נו באמת..) ד"ש מיוון?! כ"כ לא קשור וכ"כ לא מתאים! והנאומים... למה לא מגבילים אותם במילים?!1 הנאומים של כל אחד מהם היה 20 דק´ אם לא יותר!!
 
היי ילדה

דבר ראשון סופיה זה אני מעיין דבר שני כל מי שהיה בטקס אם הוא ראה בלהקה מישהו עם שיער ארוך שחור והוא שר את כל השירים כמעט זה אני נעים מאוד חחח מוכן לקבל תגובות על השירה שלי :)
 

דן מלך

New member
סופי

אם איחרת ולא משנה למה זאת כבר בעייה שלך! אמרו בפירוש בכיתות(גם אני ברבין) שמי שיאחר לא יכנס! מה רצית שהשומר בכניסה ישאל אותך למה איחרת ואם זה מוצדק תיכנסי??? זה בילתי אפשרי! המאחר ישאר בחוץ! דרך אגב, לא הפסדת כלום היה מגעיל!!!
 
למעלה