תיכנון נכון בתיכנות מונחה עצמים OOP

YIM222

New member
תיכנון נכון בתיכנות מונחה עצמים OOP

שלום לכולם,
אני מניח שהשאלה לא ברורה עד הסוף, אבל אשתדל לפרט בקצר ולעניין.
אני בונה איזה משחק בג'אוה שאמור להיות משחק מרובה משתתפים של ניחוש מילים נסתרות.

אני מתכוון לעשות את זה בJava אבל לא חושב שזה רלוונטי לשאלה כי אני יותר שואל על שלב האיפיון-תיכנון.

אני מנסה לנתח את האובייקטים שיהיו במהלך המשחק. במצב ראשוני יצא לי את האובייקטים האלה:

משחק, סיבוב, משתתף, קופה, מילים נסתרות, אופציה (מההגרלה) , הגרלה, ערכים (של הגרלה) , תור , אות , מקום אות , נקודות, ניחוש, זמנים, מערכת. איזור משחק..

מה שבכללי מטריד אותי הוא האם צריך גם אובייקט למערכת מאחורה שעושה כל מיני דברים, כי תמיד האובייקטים יושבים על איזה מערכת. או שבעצם המערכת עצמה בעצם זה מכלול האובייקטים.

וגם בכללי, אשמח לטיפים לדעת איך לבדוק האם אני בכיוון הנכון.
תודה רבה ושבוע טוב .
 

פרסאוס

New member
בעיה:

היכולת הטלפטית שלי בשביתה היום, אז אני לא יכול לנחש איך המשחק הזה הולך.
עצה אחת: לעשות איפיון מקדים זה מצויין, אבל לשבת על זה יותר מדי זה מצמית.
מעבר לזה - אי אפשר
 

YIM222

New member
בעיות על תחילת השבוע זה תמיד מפחיד

אבל היכולת הטלפתית שלך - אני באמת מציע לה לנוח בשבת .

כי במוצ"ש היא יכולה לראות שכתבתי בהודעה שזה לא משנה מה יש במשחק כי

"מה שבכללי מטריד אותי הוא האם צריך גם אובייקט למערכת מאחורה שעושה כל מיני דברים, כי תמיד האובייקטים יושבים על איזה מערכת. או שבעצם המערכת עצמה בעצם זה מכלול האובייקטים."
גם אני חיפשתי בפוסט לא תשובה ספציפית למצב, אלא משהו כללי – כלים שאני אדע דרכם בתהליך התיכנון איך להתייחס לבעיה הנ"ל.
ותודה על העצה, זה באמת מה שאני עושה. ונתת לי חיזוק להמשיך עם זה.

שבוע טוב
 
למעלה