תיכנון נכון בתיכנות מונחה עצמים OOP
שלום לכולם,
אני מניח שהשאלה לא ברורה עד הסוף, אבל אשתדל לפרט בקצר ולעניין.
אני בונה איזה משחק בג'אוה שאמור להיות משחק מרובה משתתפים של ניחוש מילים נסתרות.
אני מתכוון לעשות את זה בJava אבל לא חושב שזה רלוונטי לשאלה כי אני יותר שואל על שלב האיפיון-תיכנון.
אני מנסה לנתח את האובייקטים שיהיו במהלך המשחק. במצב ראשוני יצא לי את האובייקטים האלה:
משחק, סיבוב, משתתף, קופה, מילים נסתרות, אופציה (מההגרלה) , הגרלה, ערכים (של הגרלה) , תור , אות , מקום אות , נקודות, ניחוש, זמנים, מערכת. איזור משחק..
מה שבכללי מטריד אותי הוא האם צריך גם אובייקט למערכת מאחורה שעושה כל מיני דברים, כי תמיד האובייקטים יושבים על איזה מערכת. או שבעצם המערכת עצמה בעצם זה מכלול האובייקטים.
וגם בכללי, אשמח לטיפים לדעת איך לבדוק האם אני בכיוון הנכון.
תודה רבה ושבוע טוב .
שלום לכולם,
אני מניח שהשאלה לא ברורה עד הסוף, אבל אשתדל לפרט בקצר ולעניין.
אני בונה איזה משחק בג'אוה שאמור להיות משחק מרובה משתתפים של ניחוש מילים נסתרות.
אני מתכוון לעשות את זה בJava אבל לא חושב שזה רלוונטי לשאלה כי אני יותר שואל על שלב האיפיון-תיכנון.
אני מנסה לנתח את האובייקטים שיהיו במהלך המשחק. במצב ראשוני יצא לי את האובייקטים האלה:
משחק, סיבוב, משתתף, קופה, מילים נסתרות, אופציה (מההגרלה) , הגרלה, ערכים (של הגרלה) , תור , אות , מקום אות , נקודות, ניחוש, זמנים, מערכת. איזור משחק..
מה שבכללי מטריד אותי הוא האם צריך גם אובייקט למערכת מאחורה שעושה כל מיני דברים, כי תמיד האובייקטים יושבים על איזה מערכת. או שבעצם המערכת עצמה בעצם זה מכלול האובייקטים.
וגם בכללי, אשמח לטיפים לדעת איך לבדוק האם אני בכיוון הנכון.
תודה רבה ושבוע טוב .