תינוק בן שנה וחצי לא מקשיבו ליאתעז √
תינוק בן שנה וחצי לא מקשיבו ליאתעז √9.12.09 שלום לכם, יש לי תינוק בן שנה וחצי ש"עושה לנו בית ספר"...מחריב את הבית, זורק דברים עולה על שולחנות והכל עם חיוך על הפנים. כשמעירים לו הוא צוחק ולפעמים גם צועק עלינו חזרה. לציין שהוא שלישי הגדולים בני 11 ו-7, והם לא היו כאלה. הוא פשוט "שם פס" עלינו...למישהו יש רעיון איך מתמודדים ופותרים בעיה כזו? תודה ליאת שלום ליאת, הפעוט מחפש את מקומו במשפחה. הוא מחפש דרך בה הוא יוכל להרגיש שייך. דרך בה הוא ירגיש מורגש כלומר שרואים אותו מקשיבים לו ומתייחסים אליו. הוא בודק כרגע מה הדרך בבית שלכם לזכות בהכרה בהערכה ובתגובה. עד כה הוא כנראה מצא דרכים שלא מוצאות חן בעיניכם יחד עם זאת הן מזכות אותו בתגובות . אולי לפעמים אפילו בתגובות המעידות על גאווה, עונג והנאה נוכח מעשי השובבות שלו. אז למה שיחדל? אני מציעה לעזור לו למצוא מקום בטוח בדרכים מועילות ולהתייחס למעשי הקונדסות שלו בענייניות. ללא רגשנות וללא דיבורים. ילדים צעירים מבינים רצינות ומעשים ולכן עליכם מחד לעודד אותו ומאידך לעצור ברכות ובלי מילים התנהגות מפריעה. מה דעתך? שאלות נוספות יתקבלו בברכה, עינת גבע, מכון אדלר.
תינוק בן שנה וחצי לא מקשיבו ליאתעז √9.12.09 שלום לכם, יש לי תינוק בן שנה וחצי ש"עושה לנו בית ספר"...מחריב את הבית, זורק דברים עולה על שולחנות והכל עם חיוך על הפנים. כשמעירים לו הוא צוחק ולפעמים גם צועק עלינו חזרה. לציין שהוא שלישי הגדולים בני 11 ו-7, והם לא היו כאלה. הוא פשוט "שם פס" עלינו...למישהו יש רעיון איך מתמודדים ופותרים בעיה כזו? תודה ליאת שלום ליאת, הפעוט מחפש את מקומו במשפחה. הוא מחפש דרך בה הוא יוכל להרגיש שייך. דרך בה הוא ירגיש מורגש כלומר שרואים אותו מקשיבים לו ומתייחסים אליו. הוא בודק כרגע מה הדרך בבית שלכם לזכות בהכרה בהערכה ובתגובה. עד כה הוא כנראה מצא דרכים שלא מוצאות חן בעיניכם יחד עם זאת הן מזכות אותו בתגובות . אולי לפעמים אפילו בתגובות המעידות על גאווה, עונג והנאה נוכח מעשי השובבות שלו. אז למה שיחדל? אני מציעה לעזור לו למצוא מקום בטוח בדרכים מועילות ולהתייחס למעשי הקונדסות שלו בענייניות. ללא רגשנות וללא דיבורים. ילדים צעירים מבינים רצינות ומעשים ולכן עליכם מחד לעודד אותו ומאידך לעצור ברכות ובלי מילים התנהגות מפריעה. מה דעתך? שאלות נוספות יתקבלו בברכה, עינת גבע, מכון אדלר.