תיסמונת דאון וכתיבה
שלום לכולם אני אמורה להתחיל לעבוד עם ילד בן 9 עם תסמונת דאון בנושא כתיבה. אני עוד לא ממש יודעת מה הקושי אבל אני יכולה לתאר לעצמי שיש קושי. אני מנסה להתכונן לקראת הפגישה, עבדתי עם ילדים עם תסמונת דאון אך הרבה יותר צעירים... רציתי לשאול את המנוסים ממני איך העובדה שיש להם רק 2 מפרקים באצבעות משפיעה על האחיזה? על יעילות הכתיבה? האם יש לכם טיפים שאתם יכולים לתת לי עוד לפני שאני פוגשת את הילד? למה לשים לב במיוחד בזמן הבדיקה, האם אחיזון יכול להיות יעיל ואם כן אז איזה, אני מניחה שאין ציפייה שיהיה באיכות ובקצב בתווך הנורמה לגיל אך האם תמיד נתעקש להגיע לכתיבה פונצקיונלית? אני יודעת שאני קצת מקדימה את המאוחר ובטח יהיה לי הרבה יותר מידע אחרי שאפגוש את הילד אך אם למישהו יש איזשהם הארות אני אשמח לשמוע... תודה
שלום לכולם אני אמורה להתחיל לעבוד עם ילד בן 9 עם תסמונת דאון בנושא כתיבה. אני עוד לא ממש יודעת מה הקושי אבל אני יכולה לתאר לעצמי שיש קושי. אני מנסה להתכונן לקראת הפגישה, עבדתי עם ילדים עם תסמונת דאון אך הרבה יותר צעירים... רציתי לשאול את המנוסים ממני איך העובדה שיש להם רק 2 מפרקים באצבעות משפיעה על האחיזה? על יעילות הכתיבה? האם יש לכם טיפים שאתם יכולים לתת לי עוד לפני שאני פוגשת את הילד? למה לשים לב במיוחד בזמן הבדיקה, האם אחיזון יכול להיות יעיל ואם כן אז איזה, אני מניחה שאין ציפייה שיהיה באיכות ובקצב בתווך הנורמה לגיל אך האם תמיד נתעקש להגיע לכתיבה פונצקיונלית? אני יודעת שאני קצת מקדימה את המאוחר ובטח יהיה לי הרבה יותר מידע אחרי שאפגוש את הילד אך אם למישהו יש איזשהם הארות אני אשמח לשמוע... תודה