תיקון מכונת תפירה התייעצות

תיתי 10

New member
תיקון מכונת תפירה התייעצות

התלבטתי בין אם לרכוש חדשה או לתקן את מכונת התפירה שברשותי .החלטתי לתקן כנאה הלך המנוע.איפה כדאי לתקן בחיפה? גם הקריות קרובות לי.אשמח להמלצה למישהו אמין והגון!
 

סתם מבקרת

Active member
אני מתקנת אצל מרקוביץ ברחוב הרצל, כבר שנים, את מכונות התפירה

שלי.
רק לפני כשבועיים נתתי לו לתיקון מרדיקס ישנה נושנה (בטוח בת יותר מ30) שקיבלתי מזמן ולא הצלחתי לתפור איתה כי שברה לי מחטים - חזרה כמו חדשה. אם התיקון היה זול? יקר? לא יודעת אבל לי הוא היה שווה. למרות שיש לי מכונת תפירה משוכללת וממוחשבת יש דברים שאני מעדיפה לתפור עם מכונות התפירה של פעם. פשוטות, פשוטות אבל מברזל וחזקות שלא כמו החדשות.
אני יודעת שבעבר היו בפורום הודעות לא מפרגנות לגביו אבל מבחינתי, מעולם לא היו לי טענות אליו, נהפוך הוא.
 

שש שבע

New member
אדרבא, אם יש מישהו שיאזן את ההודעות האלה, מצוין, זה באסה

להתחשב בדעות של אנשים זה חשוב, אבל אם זה תוקע את החיים, כדאי לקחת צ'אנס ולנסות, מקסימום יצליח, ואם את אומרת שעובד טוב, אז אדרבא, ואדרבא,
 

סתם מבקרת

Active member
מצחיק אולי אבל יש לי שמלות שהשרוולים הקצרים שלהם מכווצים

בגומי דק שנתפר כחוט תחתון והגומי הזה, כהרגלו, התרופף ודרש חידוש.
בזינגר הישנה שלי תפרתי כאלו המון אבל היא נמצאת אצל הבת ולא נראה היה לי שאצליח לעשות זאת במכונה הממוחשבת שלי והעדפתי ליעד את המרדיקס לעניין.
כנראה מגוחך כמה אני נזהרת בשימוש במכונה הממוחשבת לעומת "ההתעללות" במכונות הישנות.
האמת, כשאני מסתכלת על מה שהעזתי ותפרתי לפני שנים, כשלא היה לי ידע רב בתפירה, אני אומרת לעצמי שאני לא מבינה איך הצלחתי לתפור דברים כל כך מוצלחים ושהיום לא ברור לי אם הייתי מצליחה כך (ומשום מה גם לא מעזה לנסות).
וכן, האיש מתקן בצורה מקצועית לעילא ולעילא. כל מכונה שנתתי לו לכיוון חזרה כשהיא תופרת באופן חלק. אפילו כששאלתי אותו באיזה כיוון מכניסים מחט למכונה עם בוכיי/גרייפר קידמי, נתן לי את מספר הנייד שלו ואמר שאשלח לו צילום וידריך אותי. בסוף החלטתי שמכונה שישבה אצלי כמה שנים ועוד יותר שנים ללא שימוש אצל בעליה המקוריים, עדיף שתקבל טיפול ראוי.
 

שש שבע

New member
תראי לממוחשבות יש את היתרונות שלהן, אבל יש גם חסרונות

העדינות שלהן, אחרי החג אנסה לתפור משהו עם גומי ציפקה, בביתית הממוחשבת שלי, ואגיד לך אם עבד, לפעמים עדינות עדינות, אבל מדויקות יותר...
 
למעלה