תיקון מקרר
odedg שלום תודה על התיחסותך לשאלתי השאלה היא לגבי סעיף של כתב שרות של חברת הבטוח. להלן הצטוט: השרות יסתיים לאחר ביצוע התיקוןו/או הטיפול ו/או החלפת החלקים בתוך 48 שעות עבודה ממועד תחילת השרות (להלן "מועד סיום השרות") אם מעבדת השרות לא תסיים את השרות במועד סיום השרות, יהיה מקבל השרות זכאי לקבל תוך 48 שעות מחלוף מועד סיום השרות כאמור, מכשיר חליפי עד לסיום התיקון. לענין כתב שרות זה "שעות עבודה" בימי א-ה בין השעות 08:00-17:00 וערבי חג בין השעות 08:00-12:00" סוף ציטוט. שאלתי: "תחילת שרות" האם זה מרגע הודעתנו לחברה על הקלקול, או מרגע הגעת הטכנאי לתקן את המקרר, "וסיום השרות" האם זה הרגע בו חזר המקרר לפעול באופן תקין, למרות שלאחר 4 ימים פסק המקרר לפעול עקב עבודה רשלנית של הטכנאי ונאלצנו שוב להודיע לחברה על קלקול ולחכות לתיקון חוזר.