תיקון מקרר

chotko

New member
תיקון מקרר

שלום רב האם למישהו יש מושג, האם קיים חוק או תקנה המדברת על פרק זמן לתיקון מקרר ע"י חברת הביטוח, או חברת השרות של המקרר. תודה מראש
 

odedg

New member
תיקון מקרר

יש "חוק" לגבי מקררים שהם באחריות או בתעודת החזקה (מה שקוראין "ביטוח")שניתנת מטעם היצרן/יבואן בהמשך ישיר לתעודת האחריות. לגבי היתר, זה מה שכתוב לך בתעודה, ואמור היה להיות מוסבם על שני הצדדים. מה המצב שלך?
 

chotko

New member
תיקון מקרר

odedg שלום תודה על התיחסותך לשאלתי השאלה היא לגבי סעיף של כתב שרות של חברת הבטוח. להלן הצטוט: השרות יסתיים לאחר ביצוע התיקוןו/או הטיפול ו/או החלפת החלקים בתוך 48 שעות עבודה ממועד תחילת השרות (להלן "מועד סיום השרות") אם מעבדת השרות לא תסיים את השרות במועד סיום השרות, יהיה מקבל השרות זכאי לקבל תוך 48 שעות מחלוף מועד סיום השרות כאמור, מכשיר חליפי עד לסיום התיקון. לענין כתב שרות זה "שעות עבודה" בימי א-ה בין השעות 08:00-17:00 וערבי חג בין השעות 08:00-12:00" סוף ציטוט. שאלתי: "תחילת שרות" האם זה מרגע הודעתנו לחברה על הקלקול, או מרגע הגעת הטכנאי לתקן את המקרר, "וסיום השרות" האם זה הרגע בו חזר המקרר לפעול באופן תקין, למרות שלאחר 4 ימים פסק המקרר לפעול עקב עבודה רשלנית של הטכנאי ונאלצנו שוב להודיע לחברה על קלקול ולחכות לתיקון חוזר.
 

odedg

New member
תחילה וסוף

שלום ! הניסוח של תעודת הביטוח שונה מהמקובל. על פי משרד התעשיה והמסחר, ראה בנספח יש הגדרות המתייחסות בעצם למועד בו קראת לתיקון, תחילת התיקון וסיום התיקון מקריאה ראשונית נראה שכאן השירות הוא תהליך התיקון. לא מצאתי מקום ששם יש התייחסות לתיקון חוזר או תיקונים נוספים, ופה אכן יש בעיה של הגיון וסבירות לעומת "מה אומר החוק"...
 
היה עוזר לכולם אם

הייה מצויין בהודעה מי החברה שהטכנאי שלה עושה עבודה רשלנית ומי החברה שצריך להתווכח איתה כדי לקבל שירות סביר.
 

רש

New member
לחתול זקן

אני משוכנע שמוכר לך הניסוי הפשוט של קריאה לטכנאי. יש שתי אופציות הראשונה על בסיס תקופת אחריות והשניה לטיפול מעבר לתקופת האחריות. במקרה הראשון יוציאו לך את הרוטב עד שתראה מישהו מגיע, לעומת זאת אם תקרא לטכנאי ולא תזכיר כי המוצר בתקופת אחריות הטכנאי יגיע ממש מהר. מעבר לעניין הזה אני בעיקרון לא מבטח שום מוצר ועד היום לא הצטערתי. ממליץ לבדוק את הרעיון ולאמץ אותו. זה חיסכון כספי מאד גדול.
 
לא כל כך שייך להודעתי

שכן הודעתי התייחסה לאחת ממטרות הפורום - אזהרת האחרים בפני שרלטנים. לכן הייתי רוצה לראות את שם החברה שמתייחסת בצורה רשלנית ללקוחותיה. דרך אגב, אני אישית ממעט להזמין טכנאים אבל אני לא דוגמא, לא כל אחד יודע לטפל לבד במיכשור החשמלי בבית ולכן התרומה של אזהרת הרבים בפני השרלטנים חשובה.
 

רש

New member
אזהרה מפני שרלטנים

כתבת אזהרה מפני שרלטנים, אפשר לחשוב שחלקם בשוק קטן עד זניח. על פי הבנתי ונסיוני הם הרוב המכריע שבין נותני השרותים הממוסדים ולכן אין כמעט טעם לציין שמות. יבוא מישהו ויספר על מקרה טוב שקרה לו, הרי גם בפייס זוכים לפעמים, לא תמיד ובודאי לא כולם. לדעתי עדיף במקרה הצורך לאתר טכנאי עצמאי מומלץ על ידי חברים. שרותיו של הטכנאי יהיו תמיד יותר זולים,יותר איכותיים ובטוח כמעט מידיים בהשוואה לשרותי חברה ממוסדת.
 
למעלה