תיקון פנצ'ר עם ג'יפה לבנה
בחודשיים האחרונים נתקלתי בפנצ'ר מציק. כל פעם שאני לא רוכב כמה ימים ברציפות האוויר יורד, ניפוח היה מסדר את הבעיה בגלל שיש חומר ג'יפה בגלגל, אני אוהב לנפח בתחנות דלק ל 40 PSI.
בגלל הקטע הזה החלטתי שאני צריך להוציא את הקוץ מהצמיג, מצאתי את הקוץ בצמיג ושלפתי אותו, הוספתי עוד טיפה ג'יפה וניפחתי אוויר איך ששמעתי את האויר מתחיל לברוח התחלתי לסובב את הצמיג והחור נסתם. נסעתי לתחנת דלק לנפח ל 40 PSI והחור נפתח. בקיצור כל פעם שאני עובר את ה 15-20 PSI החור נפתח. זה לא שאי אפשר לרכב כי בלחץ נמוך החור נסתם אבל אני רוצה לחץ גבוה בלי לפרק את הצמיג, יש משהו שניתן לעשות? חומר חזק יותר או טכניק שתגרום לחור להסתם בלי לפרק את הצמיג.
בחודשיים האחרונים נתקלתי בפנצ'ר מציק. כל פעם שאני לא רוכב כמה ימים ברציפות האוויר יורד, ניפוח היה מסדר את הבעיה בגלל שיש חומר ג'יפה בגלגל, אני אוהב לנפח בתחנות דלק ל 40 PSI.
בגלל הקטע הזה החלטתי שאני צריך להוציא את הקוץ מהצמיג, מצאתי את הקוץ בצמיג ושלפתי אותו, הוספתי עוד טיפה ג'יפה וניפחתי אוויר איך ששמעתי את האויר מתחיל לברוח התחלתי לסובב את הצמיג והחור נסתם. נסעתי לתחנת דלק לנפח ל 40 PSI והחור נפתח. בקיצור כל פעם שאני עובר את ה 15-20 PSI החור נפתח. זה לא שאי אפשר לרכב כי בלחץ נמוך החור נסתם אבל אני רוצה לחץ גבוה בלי לפרק את הצמיג, יש משהו שניתן לעשות? חומר חזק יותר או טכניק שתגרום לחור להסתם בלי לפרק את הצמיג.